V hlubokém lese, u velkých stromů bylo jedno místo kde byla smečka vlků. Alfa pod jménem Shelly měla proslov k vyhnanství své sestry Misty. Shelly si myslela že je jediná na světě, která je nejlepší a nejchytřejší, což nebyla vůbec pravda. Shelly mě nenáviděla tak proto mě chce vykázat.
,,Od tohoto dne a toť na vždy, jsi vykázána do lesa z naší smečky! Běž pryč a už se nevracej!" Promluvila Shelly ke mě, a vlci souhlasně zavyli. Byla jsem zmatená co jsem udělala, proč mě chce vykázala, ale držela jsem jazyk za zuby. Podívala jsem se na sestru a běžela jsem k východu z malého údolí kde byla smečka vlků. Podívala jsem se do tmy a vyběhla jsem z údolí.
,,Smečko, běžte jí pronásledovat a zabite jí! Hned!" Křikla po vlcích Shelly a smečka vyběhla z údolí, mě pronásledovat.
Běžela jsem lesem. Po chvilce jsem si všimla že mě pronásleduje smečka tak jsem přidala a běžela jsem jak nejrychleji jsem mohla. Zpomalila jsem, protože jsem neměla sílu, ale všimla jsem si že Bruno vytasil drápy a chtěl mě škrábnout, ale jsem se mu vyhnula a pak jsem se rozběhla i když jsem neměla tolik síly. Běžela jsem a běžela, a pak jsem uviděla opuštěný dům kde bývalí lidé, tak jsem k němu běžela, schovala jsem se za zeď a čekala až smečka vedena Brunem přeběhne jinam. Bruno se rozhlížel a rozběhl se pryč ze smečkou. Podívala jsem se, jestli je smečka vedená Brunem pryč.
,,Ufff" oddechla jsem si, pak jsem se položila na břicho a dala jsem hlavu na tlapky a usilovně jsem přemýšlela, co jsem udělala že mě vykázala ze smečky. Potom jsem zívla, zavřela jsem očka a usnula jsem.
Bruno doběhl do údolí a zamířil přímo k Shelly.
,,Shelly" Oslovil alfu a podíval se na vlčici, jak seděla u spadlého kamene. Ta se k němu nahla a čekala co z něho vypadne.
,,Misty nám utekla, nemůžeme jí najít" řekl Bruno a držel upřímný zrak na Shelly.
,,Jak je to možné?! Ty nemehlo jedno to neumíš zabít ani jednu pitomou vlčici nebo co!?" Štěkla po Brunu, Shelly a postavila se nad Bruna.
,,Omlouvám se Shelly, už sem byl u ní, ale vyhla se mi a najednou zmizela... Nevím jak se to stalo... Omlouvám se..." Řekl a zíral do země a čekal na odpověď od Shelly.
,,Fajn... Jednou jí stejně najdeme a zabijeme" řekla Shelly a podívala se na Bruna a pak se zasmála.Tak a máme tu prolog o nové knížce ^^ doufám že se vám to aspoň trošičku líbí.
Mimochodem, omlouvám se že je prolog krátký, ale doufám že to nevadí.
Tak u první kapitoly
Čauko! :D
(Trošku jsem to poupravila)
ČTEŠ
Wolf story - Misty útěk před smrtí •CZ•
AventuraO vlčici která hledá novou smečku, protože z té její bývalé smečky jí vyhnali. A ta bývalá smečka jí bude chtít zabít. Ubrání se před nimi Misty?