Son bölüm sonunu değiştirdiğim için buraya tekrar yazcam.
Son bölüm sonu:Kitapları düzenlerken kapı açıldığını duydum.
"Kapalıyız."Arkamı dönmemle onu gördüm.
"Sen sen...""Evet Alexander Lightwood. Görünüşe bakılırsa gelecekteki kocan."
.......
"Pardonn??"
"Babama ne yaptığını açıklamadan buradan gitmicem.""Hiç bir şey yapmadım. Ne yapmışım??"
"Bir de benim şaşkınlığımı düşün. Uzun yorucu bir gün işten gelmişsin salonunda baban oturuyor. Ceo olman için senin bir fskirle evlenmen gerektiğğni söylüyor"
"Beni aşağalamana gerek yoktu."
Şeyde diyebilirdim. Bir tane babamı
Baştan çıkarmış bi adam...Baştan çıkarmak mı??!! Senin ne sorunun var?!
Bu dükkana girip bana suçlamalar yapıp hatta kusursuz ve sorunsuz olan kendi babanı suçluyosun ve suçlanmayı hak edecek son kişidir.
Şimdi pençelerini geri çekip bana düzgünce olayı anlatır mısın?!
Bana dik dik baktıktan sonra iç çekmişti.
"Pekii."
"İlk başta oturaşım mı? Bu konuyu dinlerken oturmam gerekecek gibi hissediyorum.
.......
"Şimdi en baştan anlat bakalım. Dün akşam evine geldi?"
"Evet. Karanlıkta elindeki saçma kitabıyla oturuyordu. Bana o emekli olduğunda benim CEO olmak için yeterlilikte olmadığımı..."
"Bunun hala benimle ne ilgisi olduğunu bilmiyorum"
"Babam senin bana iş hakkında bir şeyler öğretebileceğini düşünüyor.
Ancak senin düşüş satışlarına ödeyemediğin borçlara bakılırsa bundan şüpheliyim.""Nerden biliyosun?"
"Ah hadi ama özel dedektifin bulamayacağı hiç bir şey yok."
"Beni soruşturduttun mu??!"
"Tabi ki de babam hakkında neler sakladığını bulamam gerekiyordu."
"Ancak bulamadın demi çünkü YOK!"
"İşte buna inamam. BENİM babam. Fazlasıyla yoğun kocaman iş adamı buraya yıkık dökük kitapçıya gelmek için zaman bulabiliyor? Öyle mi buna inanayım mı?
Ve ayrıca tek ziyaret de değil bıraya aylık yüklüce para veriyor kii istese yazarlarından bedavaya alabilecek bir isim!!
Ve bu o kadar kötü olmasına rağmen bana geliyor ve sahibiyle evlenmemi istiyor!! Ve senle evlenmezsem beni patron yapmayacak.
Ona karşı kozun ne var? Belki bir kaç çıplak resim? Belki bir bebek skandalı yardımcı olan kızla? Eğer öyle bişiyse parasını veririm eğer seni bir daha görmeyeceksem.
Ne kadar istiyosunçek defterimde yanımda. Yarım milyon? Daha fazla?"
"AAA YETER. Babana karşı hiç bir şey yok elimde. Böyle bir şeyi kimseye yapmam. Bir de bana kendi oğluymuş gibi davranan yaşlı birine asla!
Noah sadece çok nazik bir müşterim."
"Sen... doğruyu söylüyosun."
"Evet""O zaman benle evlenmelisin."
"Pardon?? Ona karşı hiçbir kozum yok dediğim kısmı duymadın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Books His Billions (Malec)
CasualeCeo olmak isteyen Alec in önüne bir teklif çıkarır babası. Küçük bir Kitapçı işleten Magnusla evlenmesi. Aralarında ki sadece bir anlaşma mı olacak yoksa daha fazlası gelecek mi? (çok güzel şeyler olacak)