Halsey-Sorry
13 Temmuz 2020
♡Her yeni yaşında yanımda olduğun için teşekkürler,nice yaşlara beraber girelim.Hep mutlu ol,iyi ki doğdun♡
@taekookcuyuz ♡♡
Lee:Bugünlerde ne yapıyorsun Kook?
Jungkook:Aynı şeyleri,
Jungkook:Okula gidiyorum,akşam dönüyorum,bu kadar.
Bayan Lee ne söyleyeceğini bilmiyordu,uzun zamandır O'nu böyle görmemişti.Masasından kalkıp camın önüne geçti,manzara gerçekten güzeldi.
Lee:Çevrende dikkat ettiğin neler var?Daha önce söylemiştin.
Jungkook:Aynı şeyler,
Jungkook:Bir evim var,aynı saatte geçtiğim bir yol,çiçekleriyle konuşan kadın,marketin önündeki çocuk,parktaki psikopat,çöpün etrafında dolanan kedi...
Jungkook:Bilmiyorum,her şey daha fazla sıkıcı olmaya başladı.
Bayan Lee derin bir nefes aldı,uzun zamandır Jungkook ile tanışıyorlardı.Ona yardım etmek istiyordu.Oturduğu masaya geri döndü.
Jungkook:Ve buraya gelmek beni rahatlattığı kadar hasta gibi hissettiriyor.
Lee:İçinde bir sıkıntı hissettiğin zaman gelebilirsin,kimse seni yargılamaz.
Jungkook:Biliyorum,
Jungkook:Ama seninde zamanını harcıyorum gibi geliyor Bayan Lee.
Lee:Benim işim bu Kook,ve seninle konuşmak gerçekten güzel.
Jungkook:Eskiden buraya farklı nedenlerden gelirdim,
Jungkook:Sorunların bittiğini sandığımda yenisi ekleniyor.
Lee:Bunu bir sorun olarak algılama,herkes bazı zamanlar bunalır.Düşüncelerini paylaşmaktan çekinme.
Lee:Kısacası yeni arkadaşlardan bahsediyorum Kook.
Lee:Gerçek arkadaşlar.
Jungkook:Bu konuda iyi olduğum söylenemez.
Lee:Denemekten zarar gelmez.
Jungkook:Hayır gelir.
Lee:Ya da sana sıkıcı gelen şeyleri sevmeyi deneyebilirsin,
Lee:evini,aynı saatte geçtiğin yolu,çiçekleriyle konuşan kadını,marketin önündeki çocuğu,parktaki psikopatı,çöpün etrafında dolanan kediyi...
· · • • • ✤ • • • · ·
Jungkook evine doğru yürürken benzer şeyleri bir daha düşünüyordu.Gerçekten sıkılmıştı,farklı şeyler istiyordu.Gene aynı yerden geçiyordu.Yol,kadın,çocuk,psikopat,kedi...
"Ya da sana sıkıcı gelen şeyleri sevmeyi deneyebilirsin"
...Her pazar Bayan Lee'nin yanına giderdi.Binası evine yakın olduğu için aynı yolu kullanırdı.Okula da aynı yoldan giderdi.Bulunduğu yerin küçük bölümüne oldukça hakimdi...
Yaşadığı apartmana gelince durdu ve içeri girdi.Kendi katına çıkıp dairesine girdi.Küçük bir evi vardı,ona yetiyordu.Tek başına yaşamaya alışmıştı.Girişteki pencerenin önünde durdu,
Jungkook:Denemekten zarar gelmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜️s o r r y│t a e k o o k⚜️
FanfictionTaehyung:Özür diliyorum,birinin benden gerçekten hoşlanmaya başlayabileceğine inanmadığım için... ~taekook~ 13 Temmuz 2020