⚜️4⚜️

40 6 7
                                    

    Terk edilmiş park her zaman sessizliğini korurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Terk edilmiş park her zaman sessizliğini korurdu.Kimsenin uğramadığı bu yer tamamen Taehyung'a aitti.Her akşam gelip huzur bulduğu yeri çok seviyordu.Birkaç ağaç,paslı kaydırak ve salıncaklar,ve bir bank.Bundan ibaret olan parkın ilgi çekici yanı sessiz olmasıydı.Taehyung bu sessizliği seviyordu.Tek başına bankta oturup hayatını ve sorunlarını düşünmek sadece burada eğlenceliydi.Jungkook ile tanıştığından beri hayatında değişen tek şey,onun her gün yanına gelip yanına oturmasıydı.Konuşmak istiyordu,Taehyung ise sessizlik...

Jungkook:Bu parkı neden sevdiğini hala anlayamadım.

Taehyung:Sessizliği sevdiğimi ve bunun bana iyi geldiğini söylemiştim.

Jungkook:Peki buraya gelmek dışında ne yapıyorsun.

Taehyung:Arkadaşımın yanına gidiyorum.

Jungkook:Bu güzel,ben de arkadaşımın olmasını isterdim.

Jungkook:Etrafımda çok kişi var,ama iletişim kuramıyorum.

Jungkook:Sen bir şey sormuyorsun veya konuşmuyorsun,bu yüzden rahatım.

Jungkook:Beni yanlarına çağıran bir sürü kişi var,ama onları reddediyorum.

Taehyung:O zaman sen onları çağırmayı dene.

Jungkook:Hmm,nereye götüreceğimi bilmiyorum.Pek havalı veya eğlenceli yerleri bilmiyorum.

Taehyung:Eğer hoşlarına giderse arkadaşımın müzik stüdyosuna götürebilirsin,sizi götürebilirim.

Jungkook:Şey,bilmiyorum.

Taehyung:Sen bilirsin,sadece bir öneri.

    Jungkook başkalarının yanında rahat edemiyordu,nedeni konuşmak veya iletişim kuramaması değildi,yargılanmak ve aşağılanmaktan korkuyordu.Ama nedenini bilmediği bir şekilde kalabalık ortamlara girmek istiyordu.

     Taehyung kalkmak için hareket ettiğinde istemsizce biraz bağırmıştı,

Jungkook:Tamam,gidebiliriz.

Taehyung:Peki,sana mesaj atarım.Görüşürüz.

Jungkook:Görüşürüz.

Jungkook:Numaramı nerden biliyor?

· · • • • ✤ • • • · ·

Jungkook:Yakın mı?

Taehyung:Evet gelmek üzereyiz.

Jimin:Bu tür işlerle ilgilenen arkadaşların olduğu için şanslısın,şarkı söylemeyi severim.Beni davet ettiğin için teşekkürler Kook,şaşırdım.

Jungkook:Sen beni hep davet ediyorsun ama gelemiyorum,kusura bakma.

Jimin:Sorun değil,müziği severim iyi düşünmüşsün.

⚜️s o r r y│t a e k o o k⚜️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin