🌵
Kai giyinmişti. Baş havlusunu eline alıp yatağına oturdu. Ama eli bir türlü kurulamak için saçına gitmiyordu.
FLASHBACK
Jennie: Cidden..Kilitledin mi..Kai?
Lucas: VaaoOv böyle ihanet görülmedi sayın seyircilerr.
Birisinin Lucas'a ihanetin kelime anlamını öğretmesi gerekiyordu.
Jennie Kai'ye doğru bir adım daha attı. Kai'ninse yüzü her zamanki gibi ifadesizdi.
Jennie: Cidden bize karşı hiç mi güvenin yok? NEDEN ALDIN O ZAMAN EVİNE BİZİ SÖYLESENE!
Kai: Hayır Jennie bak öyle deği-
Jennie: Daha fazla rahatsızlık vermeyiz merak etme. Kapıları kilitleme zahmetinde bulunmana gerek kalmaz.
Lucas: Şey kavga etçekseniz Yuqi'yi çağırcam bu kavga ajancılığımızda ilerleme kaydedebilir. Ay noona nereye ya biraz daha kavga etseydiniz!
Ne Kai ne de Jennie Lucas'ı duyuyordu. Jennie son bir kez daha Kai'nin gözlerinin içine bakıp salona girdi. Lucas'ın çarşaflarını toplayacaktı.
Kai de arkasından salona girecekken Jennie kapıyı kapattı.
Kilitlememişti sonuçta. Kapıyı açıp içeri girebilirdi.
Ama girmedi.
Hem hala giyinmemişti ve Jennie'nin sinirlerinin yatışmasını beklemeliydi öyle değil mi?
FLASHBACK END
Havluyla başını sertçe kuruladıktan sonra havluyu fırlatıp kendini geriye attı.
Ne diyebilirdi ki?
Haklıydı. Ona karşı güveni sonsuzdu sadece Lucas.. Ama o da Jennie'nin sorumluluğu altındaydı.
Peki gidecek miydi?
Pardon gidecek miydi..ler.?
Saçmalama dedi Kai içinden. 'Gitmeyecekler.'
Odasının kapısına vurulmasıyla düşüncelerinden sıyrılmıştı.
Yuqi: Abi kahvaltı hazır. Giyindin mi?
Kai cevap vermedi.
Yuqi: En son 2 ay 3 gün önce her gün bu anı yaşıyordum eksik kalmadı şuanda da sağ ol. Geleyim mi?
Sormuş olmak için sormuştu. Cevap beklemeden odaya girdi. Arkasından kapıyı kapattı.
Yuqi: Ben bu sabah engellemeye çalışmıştım sen yokken yapabileceğim başka bir şey yoktu. Ama cidden kilitlemekte yani..
Abisinin yanına, yatağına oturdu
Yuqi: Sen.. İyi misin? Saçımı çekip küfür etmeni bekliyordum şuan. Bak bu ikinciye oluyo korkuyorum.
Odaya Lucas'ın dalmasıyla Kai'nin hissedemediği öfkesi daha da artmıştı. Neden hissedemiyordu?
Lucas: Ay kusura bakmayın abi kardeş romantizminizi bozmak istemezdim ama ablam eşyalarını topl-
Kai Lucas'ın sözünü bitirmesini beklemeden hızla odadan çıktı.
Yuqi'nin odasına girdi.
Çantasına büyük bir öfkeyle dün çıkardığı kıyafetlerini dolduran Jennie'nin yanına gelip bileğini tuttu.
Ah hayır tam da sütyenini koyuyormuş.
Jennie sinir ve birazda utanmayla gözlerini kapatırken Kai'de aynı hızla bileğini bırakıp başını çevirdi.
Kai: P-pardon. Ben sadece-
Jennie: Sen sadece bi kızın odasına izinsiz girilmemesini, insanların gururuyla oynanmaması ve kırılmaması gerektiğini bilmiyorsun!
Yuqi: Şu odaya girmeme şeyinde çok hakl- dışımdan mı konuşuy- şey pardon.
Kai tekrardan Jennie'ye döndü.
Kai: Ben sadece nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Kadınlara karşı.. Ayrıca sana güvenim var sadece ona güvenmiyorum ve sende güvenmiyorsun kardeşimi düşünüyorum diye suçlu ben mi oluyorum?
Jennie çantasını omzuna takarken Kai'ye döndü.
Jennie: Neden sadece hep kendi tarafından bakıyorsun?
Yuqi: Yalnız kızlara karşı gerçekten nasıl davranılması ger- ben yine sesli mi- şey
Lucas hariç kimse Yuqi'nin farkında değildi.
Kai: Başka bakış açısından bakamıyorum benimde kendimce-
Jennie: Herkesin kendince nedenleri vardır ama hep kendi nedeninle hareket ettiğin için başkalarınınkini göremiyorsun! Şimdi sana ihtiyacım yok ev için bir, ilişki için iki gün.. Teşekkür ederim.
Jennie yerdeki küçük bavulunu da alıp Kai'nin onu tutmasına izin vermeden kapıdaki Lucas'ı da çekiştirerek odadan çıktı.
' ' '
Luhan: Yok ödemicek bence. Kaçalım mı?
Tao: Ya bulup öldürürlerse?
Luhan: Ölmüş olmuş oluruz.
Tao: Ben bu duvar olmak istiyorum oradaki daha karanlık hem burada cam var.
Luhan: Açım ben.
Tao: Bende. Çişim geldi. Aa bak bu kart ne?
Luhan: İş kartı. Suga'nın. aslında bunları emniyete ifşalarsak hem bunlar içeri girer hem tazminat öderler hemde bizden başka adamları olmadığı için bizi öldüremezler. Saçlarım çok mu uzamış?
Tao: Ay süper fikir! Yok güzel bende Ronaldo modeli yaptırcam şöle yanlarını.
Luhan: Ciddi misin? Ne yesek- Aaa Suga telefonunu unutmuş.
Tao: Ayy birini arayıp telefon şakası yapalım mıı?
Luhan telefonu eline alıp rehbere girdi. Son konuşmalardan 'Oh Sehun' yazısına tıkladı.
" " "
Daha uzatçaktımda babam geldi aw.
Yarına şey etmeyeyim dedim çoğunuz uyumuyorsunuz zaten.❤️
08.06.2020.
HEPİ BÖRTDEY DİDEEEM
MyLifeBlackexoBurdan da söylemesem olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dejavu 2[Askıya alındı]
Teen Fictionblackexo / luqi Önce birinci kitabı okuyun ama okumadan önce 62861 kere falan daha düşünün Kanserlik oranı azalsın diye şimdilik askıya alıyorum düzenleyeceğim. Tşk.