🌵
Chanyeol: Nereye gidiyoz lan? Neden bu yola girdin?
Suho: Çok trafik var burası kestirme. Kailere uğrarız bakalım yaşıyorlar mı.
Lisa: Sehun aç artık şu telefonu kim arıyo yarım saattir ya?
Sehun: Önemli biri değil eski okuldan.
Baekhyun: Kim?
Sehun: Eski okuldan dedik ya oğlum tanıcan sanki.
Baekhyun: Hatırlatayım aynı okuldaydık yalnız beşimiz.
Lisa: Ne saklıyorsun? Ver ben bakacağım.
Lisa elini ön koltukta oturan Sehun'a doğru uzattı.
Sehun: Bir şey saklam-
Ve ani bir frenle sarsıldılar.
Rosé başını çarpmıştı ve Lisa neredeyse öne doğru uçuyordu
Chanyeol: Noluyo lan? Rosé iyi misin?!
Rosé: İyiyim.
Suho: Kim lan bu pezevenk?
Suho sinirle arabadan inip yollarını kesen arabaya doğru yürüdü. Ardından Sehun ve Chanyeol'de büyük bir sinirle arabadan indi. Baekhyun, Jisoo ve Lisa arasında sıkıştığı için çıkamıyordu.
Kimse bir şey anlamamıştı. Kızlar arabanın içinden olacaklara bakıyordu.
Suho: MANYAK MISIN KARDEŞİM NE YAPI- Mino..?!
Mino ve Suga tüm havalarıyla arabadan inince başta Sehun olmak üzere herkesin içine kavga etme isteği doğmuştu.
Chanyeol: Siz.. Yine ne var ya?!
Suga ellerini cebine sokup ağır ağır Sehun'un yanına geldi.
Suga: Geçerken gördük selam verelim dedik. Naber Sehun? Uzun zaman oldu.
Uzun zaman.. Evet üç gün olmuştu.
Sehun, omzundaki Suga'nın elini kırmamak için kendini zor tutuyordu. Sakince omzunu çekti.
Mino: Ee bi merhaba yok mu? Yemeğe mi gitsek? Chanyeol senin beynin geldi mi yerine?
Chanyeol : N-
Suho: Ne istiyorsun?
Chanyeol: Ben-
Sehun: Kusura bakmayın ama Jennie yanımızda değil başka zaman artık. Sevgilisiyle evde meşgul şuanda.
Mino: N-ne?
Şuan orada onlardan en çok nefret eden Jisoo ve Suho gibi görünsede Sehun onlardan üç kat daha nefret ediyordu ve sinirlenmeleri için her şeyi yapabilirdi. Sonu kendisi için kötü olsada artık umrunda değildi yanında olan bir tek arkadaşları kalmıştı.
Mino: Hangi e-
Sehun: Kai'nin evi. Ama rahatsız etme bence çok eğlendiklerini düşünüyorum çünkü.
Mino gözlerini kapattı. Sehun'un bir şeyler planladığını anlamıştı. Bilerek Kai'nin evinde olduklarını söylemişti. Normalde asla konum vermezdi. Ya gitmeleri için ya da inanacaklarını düşünmediği için söylemişti.
Suga: Bizde buluşacaktık bugün Sehunla erken oldu şansına.
Suho: Ne buluşması?
Kızlar arabadan inmişti.
Suga: Aaa siz bilmiyo musunuz? Biz yakın arkadaşız Sehunla. Jisoo ve Yuqi'yi de geri verin diye rica edince verdik zaten. Yani.. Yuqi biraz geç olsada.. Mino çok sevmişti..
Sehun onların böyle diyeceğini biliyordu. Sakince arkadaşlarının yüz ifadelerini inceledi.
Lisa: Arkadaş.. Mıydınız?
Mino: Ama sevgiline de söylenmez mi Sehun yani kötü bir şey mi sanki?
Chanyeol: Yanlız bana her-
Suga: Sen hatırlamazsın.
Chanyeol: Ama-
Rosé: Chanyeol gidelim mi?
Chanyeol: Neden? Bir şey konuş-
Rosé: Ama karnım ağrıyo. Lütfen?
Rosé ağlamak üzereydi kötü hissediyordu.
Chanyeol ilk Rosè'ye baktı. Sonra Suga'ya. O da tuhaf hissediyordu.
Chanyeol: Sonra görüşürüz.
Chanyeol huzursuz bakışını onlara attıktan sonra Rosé'nin yanına geldi. Rosé bir an önce onu buradan uzaklaştırmak istiyordu.
Mino: Ay tüh arkadaşınız bilmiyo muydu? Beyinsiz olduğunu?
Chanyeol ve Rosé uzaklaştığı için bunu duymamıştı.
Suho öne atıldı.
Suho: Kes sesini!
Jisoo: Suho tamam. Sakin ol.
Suga: Bende kavga etmek isterdim ama bi arkadaşınızın abisi bizi bekliyo. Gitmemiz lazım umarım ölmemiştir.
Sehun: Ne diyosun lan sen!
Sehun Suga'ya doğru atılınca Lisa kolunu tuttu.
Lisa: Sehun! Yapma!
Baekhyun: Sehun bırak gidelim anlat şunu!
Sehun gözlerini kapatıp elini sıktı. Anlatamazdı. Tek yapması gereken Suga'ya dalmaktı şuan.
Mino: Neyssse. Gidelim artık biz. Sehun sonra kahve içmeye gelirsin artık.
Suga ve Mino gülerek yavaş adımlarla arabaya bindiler.
Suho: Sehun.. Bir açıklaman var herhalde?
Lisa: Ne? Ağlayacak mısın?
Sehun'un gözleri kızarmıştı. Sinirden her an patlayabilirdi.
Jisoo: Onlarla bir.. Bağlantın mı var..?
Sehun: Bunu sonra.. Sonra anlatırım gitmem gerek.
Sehun koşar adımlarla Suho'nun arabasına bindi. Ve hızla uzaklaştı.
Lisa: Ne karıştırıyorsun Sehun..?
Baekhyun: Hayır mal bir de arabayı aldı. Yürücez artık gelince mecbur anlatacak kurtuluşu yok.
Suho: Lay'i arayayım araba getirsin.
Jisoo: Kovmuştun onu.
Suho: Doğru. Neyse diğerlerinden birini arayayım.
Baekhyun: Bu da mal 60 tane adamı var takmış birine.
Suho: Aradım geliyo.
" " "
Slm.
Aşırı sakinim alt tarafı sınava 8 gün kaldı yani.
Bu yüzden bölüm yazamıyorum anca bu kadar oldu sınavdan sonra aklımdakilerin daha iyi şey yapıcam İnş depresyona girmezsem. Ya da ölmezsem direkt.
Neyyss sizi sewyrm❤
12.06.2020
Haneul.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dejavu 2[Askıya alındı]
Teen Fictionblackexo / luqi Önce birinci kitabı okuyun ama okumadan önce 62861 kere falan daha düşünün Kanserlik oranı azalsın diye şimdilik askıya alıyorum düzenleyeceğim. Tşk.