" - Eegh. Morty. Musiałem-ja musiałem-musiałem-ja musiałem-no musiałem zrobić bombę Morty.
- CO?!
-Musiałem stworzyć bombę Morty. Będziemy musieli ją tutaj zrzucić. Ona nam da cąłkiem nowy początek, Morty. Całkiem nowy początek.
- To jest jakieś szaleństwo!
- Dalej Morty, po prostu się wyluzuj Morty. Będzie dobrze. Teraz pójdziesz po swoją młodą znajomą Jessicę.
- Jessicę?! Tę z mojej klasy?
- Kiedy zrzucę bombę, to wtedy... wiesz. Chcę żebyś miał kogoś no wiesz. Chce żebyś miał taką... muszę stworzyć takich nowych Adama i Ewę i ty będziesz Adamem.
- Co?
- A Jessica będzie Ewą.
- Co? uh?
- I to ta niespodzianka Morty.
- C-c-co? Nic z tego. J-j-jessica nawet nie wie, że ja istnieję. Ale-ale-ale w ogóle o tym zapomnij. bo nie możesz wysadzić ludzkości.
- Ro-rozumiem co chcesz powiedzieć, Morty. Słuchaj j-ja n-nie-nie musisz się martwić, że będę uderzał do Jessici, uderzał, czy coś. Ja nie jestem takim facetem, Morty.
- O czymty mówisz Rick?!
- T-ty-ty nie musisz się martwić, że coś zajdzie między mną, a Jessicą. Je-je-je o-ona jest cała twoja.
- Mam gdzieś Jessicę! IIIIIIII....
- Wiesz co Morty masz rację. Zapomnijmy o tej dziewczynie, o-ona by pewnie i tak byłaby tylko problemem.
~ Uzbrajam bombę neutronową.
- Do-dosyć tego Rick! przejmuje stery
- Złaź ze mnie! Daj spokój!
- Prze-prze-przejmuję kontrolę staruszku!
- Co w ciebie wstąpiło?!
- J-ja ni-nie będę...
-Skoro tak kochasz Ziemię to może się z nią ożeń!
- ... Głupkowaty, głupek...
- No co ty zwariowałeś?! no dobra, dobra...
- Wypuść mnie ty...
- dobra-dobra-dobra... dobra Morty. Już, już ląduję, już ląduje, już mój ty największy twardzielu na świecie. Już ląduję, spokojnie... zaparkuję tutaj, na bo...
- Dzięki Bogu...
- Wiesz co? Too wszysciusieńko to był tylko test Morty. To był zwykły test na asertywność.
- Serio?
- Jasne. Ja nie-yghym-no pewnie-wiem-no wiesz co-Mo... *jeb*
~ Rick & Morty ♡
~ Troszku dłuższe :P Nie przeszkadzają wam takie? :3
CZYTASZ
Rick and Morty | Cytaty ♡
Fiksi PenggemarZajebioza tego serialu tak rozjebała mi łeb, że aż postanowiłam stworzyć to dzieło rickastycznej sztuki.