Един ден докато се разхождах в Пусан в продължение на часове, поради причината, че си търсех работа,се блъснах във вратата на едно кафене. Погледът ми се заби в белият залепен лист, на който пишеше, че си търсят сервитьорка. Без да се замисля влязох и отидох до офиса на мениджъра. Влязох и вътре видях друго момиче.
-Вие за работата ли сте?-попита ме той.
-Ъм.... ДА!
-Съжалявам, но мястото е заето! - каза пачата до мен. Погледнах я злобно, а тя ми се ухили като някаква курва. Аз станах и излязох, отидох до мини бара на кафенето и си поръчах лате. В кафенето влезе мъж на моите години. Впрочем аз се казвам Ким Юра, на 19 години. Този мъж беше облечен с бяла риза, черен панталон, вратовръзка и официални обувки. Явно беше бизнесмен. Взех си латето и тръгнах да излизам. Но някой ме бутна и разлях латето си върху мъжът.
-Съжелявам!
-Махни се от пътя ми! - кресна той. Аз излязох. Тази вечер ще излизам с най-добрата ми приятелка. Каза ми че ще ходим на дискотека. Затова отидох в мола да си купя подходяща рокля.
(skip time)
Вече беше 21:00 ч. Започнах да се оправям. Облякох роклята, направих си прическа и се гримирах, а ето как изглежда самата рокля :Тя звънна и потеглихме към клуба.
(skip time)
Беше може би един сигурно, но и следа нямаше от приятелката ми. Реших да се прибера. Докато се прибирах свих по една тясна тъмна уличка. Малко ме беше страх, но ми е по-близо до вкъщи така че.
Докато вървях по поредната малка тъмна уличка някой ми запуши устата, помня само че очите ми започнаха да се затварят.Събудих се в някаква стая. Видно беше че е спалня опитах да стана, но уви не можах, защото бях завързана с белезници към леглото. Е ТОВА Е!!! Черешката на тортата! Нестига че останах безработна, ами сега ще ме изнасилят, после дрогират и най-вероятно убият! Тогава някой влезе.
-Влезте шефе. - влезе мъж.... Моля?! Мъжът от кафенето!
-Виж тиии.... Малката госпожица се събуди!
- Пуснете ме! Какво искате от меен!? - казах, а насреща ми "господинът" се засмя.
-Искам да работиш за мен! Не приемам не за отговор.... ДЖИМИН! - каза той, а неговият бодигарт може би, извади пистолет и го зареди-Ако откажеш ще бъда принуден да те убия!
-По-добре ме убиите!
-Ти ще си ценен рубин в моята колекция-дойде до мен и ми хвана брадичката като се усмихна дяволито-Джимин заведи я в изолатора - тогва той дойде до мен, разкопча белезниците и ме заведе в някаква стая в мазето. Тя беше обвита от всяка една страна с меко нещо. Прилича на стая от лудницата, на едната стена имаше нещо като огледало. Знаех че от там ще ме гледат и започнах до го удрям с юмруци и крящя с цяло гърло, но без успех. Седнах на земята и заспах...