Събудих се от отварянето на вратата, тогава някакъв мъж ме грабна и ме заведе в една стая. Там видях 5 момчета и техният "голям шеф".
-Така. Като любезен домакин-пфф, домакин. Той ме отвлече пък бил домакин-вчера забравих да ви се представя... Аз съм Джеон Джънгкук . Това са Джимин, Тае, Джин, Юнги, Джей-хоуп и Намджун. Те са мои приятели и бодигарди. Момчета ще ни оставите ли на саме?
-Да... - те излязоха от стаята
-Гледала ли си 365 дни?
-Ъм... Да... Защо?
-Еми тогава.... Ще ти дам 365 дни да се влюбиш в мен, знам вчера прекалих малко, но ти давам шанс да оцелееш, защото Джимин ще те убие.... Той не е много добра душа. Също така - каза и извади куфарче-ще те бележа някак си - тогава извади машинка за татуировки - ще ти направя татус, обещавам няма да боли много-тогава той ме бутна на леглото, надигна малко роклята ми, но когато видя прашките ми, прехапа леко устна. Лего ги надигна и започна да ми прави татус. Още се питам нещо...... ЗАЩО НА ЗАДНИКА МИ?!!! - Готово! Виж се на огледалото. - отидох там и видях какео беше написъл, пишеше "Момичето на JK".... Е той си подписа смъртната присъда. - Какво ще кажеш?
-Ъммм....не е много хубава но става - той видимо се ядоса, но въздъхна.
-Ще те заведа в стаята ти, имаш дрехи на леглото и се преоблечи. - той ме придружи до стаята, влязохме вътре и той промълви-Също така ще те чакам в 20:00 на вечеря. Тае ще дойде да те вземе от стаята. За сега чао от мен-той излезе, аз се пльоснах на леглото и се замислих....защо по дяволите той се държи мило с мен?