На сутринта
Събудих се. Чувствах се много отпаднало, ядосано и същевременно тъжна. Бях сама. Станах след половин час лежане и осетих нещо да тече по краката ми. ФАК!!! Забравих! Днес е осма дата, което означава, че съм в цикъл. Изведнъж започна нещо в мен да се надига, в този момент Джънгкук влезе в стаята, съзря как тичам към банята и изкарвам гнусотията от себе си. Погледнах го и видях, че беше много притеснен.
- Ъм, ДОБРЕ ЛИ СИ!!?? Имаш ли нужда от нещо. Боже, говори, притеснявам се-аууууууу колко е загрижен. Боже!? Какво ти става Юра!?
- Да, добре съм. Купи ми тампони, супер абсорбиращи, много сладко и чипс. Също нещо за ядене, болко обезболяващи, booba tea и нещо от старбъкс. Може би нещо от KFS.
- Окей. Ще пратя списъка на Тае. - имаше нещо в него, което харесвах. Започвах бавничко да се влюбвам.
***Гледна точка Джънгкук
Оставих Юра да си почива. Купих ѝ лаптоп, за да гледа нетфликс. Има нещо в нея, което обичам. Вечерта, когато я докоснах осетих нещо... Нещо уникално... Нещо вълшебно... Май се влюбих...
Та да се върнем на темата. Имах много работа... Първо трябваше да се позанимавам с няколко "къртици". Взех къртечница и револвер и се запътих към мазето.Гледна точка Юра
Единственото нещо, което знам в момента е, че умирам от болка. Кога ще ми дойдат нещата!?
- Аууууу!!! - поредната спазма. Така силно изкрещях, че май ме чуха и на Марс. След минута Джънгкук нахълта в стаята, последван от Тае и още един мъж.
- Боже! Юра, добре ли си какво има!? - беше толкова изплашен.
- Заповядайте, госпожице! - каза Тае и сложи пет различни торби на леглото плюс един лаптоп и ваучер за нетфликс.
- Да, добре съм, ауууууууу-отново, отвратителна болка мина през тялото ми.
- Това е лекар, той ще те прегледа, за да съм сигурен, че си добре-уау, ъмммммммм...това не е Джънгкук, който видях преди няколко дни.. Но тази негова страна ми харесва...