¦°3°¦

132 9 0
                                    

Беше 19:30. Фак, трябва да се оправям взех кутията, в която беше роклята. Като я отворих, ахнах! Роклята беше уникална! Този човек откъде взима толкова пари? 🤨, както и да е, роклята изглежда така:

 Като я отворих, ахнах! Роклята беше уникална! Този човек откъде взима толкова пари? 🤨, както и да е, роклята изглежда така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Вече бях готова. Чух почукване, излязох и видях бодигарда, май се казваше Тае. Той ме заведе до кухнята. Пред мен се разкри огромна маса, а в единия край беше и Джънгкук. Аз седнах.
-Е. - каза той леко притеснено. - Харесва ли ти роклята?
-Ъммм... Дам.... - бях леко тъжна, не, много тъжна! И явно той го видя.
-Защо си тъжна? - а, и пита! Само ако имаше нож щях да се самоубия! Но явно малкият му мозък е проникнал надълбоко в характера ми и е разбрал, че ще се нараня и не е сложил ножове! Мамка му! - Попитах те нещо! - повиши той тон.
-Не ти влиза в работата! - изрепчих се. Тогава той направи знак, и бодигарда ме дръпна. Господин "Голямо его" стана и дойде пред мен, стисна ме за врата.
-Не ме провокирай! Не искаш да видиш лошата ми страна! - викна той, а аз едвам дишах. Той явно го забеляза и пусна врата ми.
-Кажи какво искаш от мен! - повиших тон.
-Хах. - изсмя се той- Искам... Хмммм.. Какво ли искам!? - това да не е ритуричен въпрос? - Искам да живееш заради мен! Искам да си само моя! Толкова крехка, красива и много секси! Никой да не те докосва! Само моя! - чакай, чакай!? Каква наглост само, той туку що да не обяснява влюбов!?
-Това любовно признание ли трябва да е!? - казах с насмешка. Той видимо се ядоса.
-Казах ти... НЕ МЕ ПРЕДИЗВИКВАЙ!!! - кресна той. Направи знак на бодигарда и той ми даде някакво хапче, съпротивлявах се, но той го пъхна в гърлото ми. Заведе ме в някаква стая, но беше по-голяма и имаше самостоятелна баня и огромна спалня. Тае ме сложи на леглото и неусетно заспах....
 
   (skip time)
Събудих се и видях, че до мен имаше някой. Това беше Господин "Голямо его". Знаех че е буден и реших да го подразня. Понеже "самостоятелната" баня, не бе много самостоятелна, понеже стените бях стъклени и всичко се вижда. Започнах да се събличам мноого бавно, знаех че той ме гледа. Най-напред съблякох роклята си. После внимателно махнах сутиена си, и накрая отстраних и вишневите ми прашки. Влязох да се къпя. Докато плакнех косата си чух стъпки и господинът влезе при мен. Ужас! Щях да умра. Не съм виждала гол мъж. Дам...аз съм девствена. Не знам как ще свърши това...

Mafia's angelWhere stories live. Discover now