Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ;)
****
Jungkook apar topar gittikten sonra hemen Taehyung'ı aramıştım ama nedense ona öpücükten bahsetmek istemiyordum. Çünkü içten içe onun azgın tavşana karşı hisleri olduğunu sezebiliyordum.
"Ne oldu ya gece gece ne istiyorsun?" Taehyung pijamalarıyla evime geldiğinde ona Yoongi hyung ile olanları anlattım. Tepkisi tabii ki abartıydı.
"Jimin facebooku falan geç şimdi. Adam Hoseok ile çadırlarda! Offf şimdi orada ne partiler dönüyordur!" Ona boş boş bakarken hemen 4s'imi eline aldı.
"Soyun!" Telefonumun kamerasını açmış açıyı ayarlarken ben bön bön ona bakıyordum.
"Pardon?" Cevabımı sevmeyince telefonu aşağıya indirip bana üfledi.
"Jimin, ona mesajla nude yollayacağız."
"Saçmalama Taehyung!" Jungkook en azından selfie demişti. Acaba Taehyung neyin kafasını yaşıyordu?
"Jimin hadi saçmalama!Adam 21 yaşında kim bilir ne götler görmüştür, utangaçlığın sırası değil." Üstümdeki uzun kollu badime uzandığında panikle geri çekilmiştim.
"TAEHYUNG SAÇMALA!" Bugün herkesin neyi vardı acaba? O sırada annem elinde tepsiyle içeri girince Taehyung sanki telefonumdan bir şey bakıyor gibi yapmıştı.
"Size Nesquik yaptım canlarım." Taehyung annemden bardakları hızlıca alırken gayet sevimli bir şekilde gözlerini kırpıştırdı. "Teşekkür ederiz Bayan Kim." Saf annem onun saçlarını okşarken belki de olabilecek en yanlış cümleyi kurmuştu. "Hala bebeksiniz, canlarım." Neyseki annem uzatmadan odada çıktığında Tae hemen elindeki bardağı bıraktı.
"Hadi Jimin! Gül gibi götün var, turşusunu mu kuracaksın?"
En sonunda pes etmiştim ama tabii ki de sadece değişik selfieler çektik ve en masum ve seksi olanı yolladık. Ama yazıyı Taehyung yazmıştı.
Bu çocuk hala yazmanı bekliyor yakışıklı 😢
***Kafam çok karışıktı. Ertesi sabah olmuştu ve Yoongi hala fotoma bir şey dememişti. Taehyung yüzünden rezil olduğum yetmezmiş gibi Jungkook'un hareketlerine de anlam veremiyordum. Küçüklüğümden beri kuyruğum olan arkadaşım şimdi sürekli beni kesiyordu. Evet, tabiri caizse bana resmen yiyecekmişim gibi bakıyordu.
"Bence seneye Jeju adasına gidelim." Taehyung yüzüne güneş kremi sürerken bir yandan da Jungkook ile beni süzüyordu. Sabahtan beri aramızdaki gerginliği o da farkındaydı.
"Oranın çok güzel olduğunu duydum. Hey! Sütlaç çocuk gel de sırtıma krem sür!" Elindeki kremi şemsiyenin altına sinmiş Jungkook'a uzatırken en sonunda bana bakmayı kesip Taehyung'a krem sürmeye başlamıştı. Açıkcası onun bu mart kedisi gibi olan hallerine çok kızgındım.
"Bence Jeju adasına annemler gitmemize izin verir. Gerçi senden biraz şüpheliyim Jungkook. Sen hala reşit olmayacaksın." Taehyung bana göz kırparken günlük Jungkook'u ezme rutinini tamamlamıştı.
Küçüklüğünden beri Jungkook'u ondan savunsam da bu sefer sinirimden ötürü ağzımı açıp bir şey dememiştim. Yüzüncü kez aynı cümleyi okuduğum kitabıma geri döndüm ama bu sefer de Jungkook'un gereksiz sesini yükseltmesiyle panik olup kitabı tamamen elimden bırakmış ve onları izlemeye başladım.
"Senden daha büyük gözüküyorum Taehyung! Gereksiz yorumlarını kendine sakla!" Jungkook güneş kremini sertçe suratı ekşimiş olan arkadaşıma sürerken gülmemek için kendimi zor tuttum.
"Telefonun çalıyor Jiminie!"
Jiminie mi?! Jungkook'u yeminlen dövmek üzereydim. Sıcaktan ölmesin diye tişörtümün altına koyduğum 4s'imi heyecanla elime aldım ve arayana baktım. Tabii ki abim arıyordu. Yoongi'ye o resmi asla göndermemeliydim. Rezil olmuştum.
"Efendim abi."
"Jiminie kuzu, ne yapıyorsunuz abisinin gülü!" O kadar bağırıyorduki telefonu hemen kulağımdan uzaklaştırdım ve bizimkilere kısa bir bakış attım.
Jungkook ile Taehyung bana bakarak gülüyorlardı. Gördüğüm şey ile tekrar bakışlarımı onlara çevirdim. Çünkü Tae, Jungkook'u kucağına oturtmuş beline sıkıca sarılıp gülüyordu.
Yan şezlongumuzdaki dedikoducu teyzelerin kendi aralarında bizi çekiştirdiklerini biliyordum. Şu Taehyung şunlara konuşacak hep malzeme veriyordu! Kaç kere Tae'nin ve Jungkook'un annelerini sinir itmişti şu teyzeler!
"Jimin sana diyorum." Tekrar kulağıma telefonu dayadığımda abimin sorusunu duydum.
"İyiyiz abim ne yapalım. KANKİLERİMLE plaj keyfi." Kankilerim kısmını Jungkook'a inat bastırmıştım.
"Ay ne güzel çok özledim bizim boklu denizi. Burası çok sıkıcı Jimin. Şu an Coconot Killers'larımızı yudumluyoruz." Gözlerimi devirmiştim. Tipik abimdi işte. Gırtlağına düşkün ve hava atmayı seven!
"Abi sizi gören de Bali'ye gittiniz sanır. Allahın Tokyo'sında ne hindistan cevizi?"
"Sen abine inanmıyor musun?...Ne?" Arkadan başka sesler gelince abim resmen beni sallamadığında artık sıkılmaya başlamıştım.
"Hadi abi ben kapıyorum denize girice-"
"Jimin dur bak Yoongi istiyor."
Siktir bir anda sıcak basmıştı. Taehyung ve Jungkook bana hala mal gibi bakmaya devam ederken resmen ruhumu teslim etmek üzereydim. Ama Taehyung gene beni kendime getirmişti. Rahat rahat ölmeme bile izin vermiyordu.
"Selam söyle! Pezevenk abim bana ordan figür getirmezse onun çükünü keser yan sitede oturan teyzenin kedisine yem yaparım." Bağırdığı için yandaki teyzeler 'Aa terbiyesiz diye' serzenişlere geçtiğinden ben hala zar zor nefes alıyordum.
Karşımdaki öküzler teyzelere gülerken saatler süren saçma el tokalaşmalarını bile yapmıştılar.
"Ah selam Jimin."
Allahım sesi neden bu kadar derinden geliyordu? Nerden geldiğini bilmediğim bir şekilde içimden ona selam yakışıklı demek gelmişti. Lanet olsun sana Taehyung.
"Eee hmm şey ben telefonumu çaldırdım. O yüzden.."
"NEEEE!" O kadar bağırmıştım ki arkadaşlarım dahil denizdekilerin bile bunu duyduğuna emindim.
"Ne oldu sakin! Sadece şey.." Sesi kısılmıştı. Sanki diğerleri duymasın diye mi böyle yapmıştı? Sonra tekrar düzelmişti.
"Bak ne diyeceğim istediğin manganın ismini Namjoon Hyungına yazarsan alırım." Ne mangasından bahsediyordu? Ben fotom başkalarının eline geçtiği için ağlayacakken o mangadan bahsediyordu!!!
"Şey yani onun telefonundan bana yazabilirsin." Sesi tekrar kısılırken son söylediği şeyi zar zor anlamıştım.
"Yooongi hadi gel! Ana sahnede bizim grubumuz çıkacak aşkım." Hoseok'un sesini Yoongi'den daha net duymamın sebebi acaba Hoseok'un cidden uyuz olmasından olabilir miydi?
"Yaz bana mutlaka Minnie." Ve hat kesilmişti. Piç Yoongi ikimizi de aynı anda mı idare ediyordu? Hoseok ile sevgiliydi hala ve offff ama şu an daha önemli bir problem vardı.
"Taehyung resmim porno sitelerine düşecek!" Panikle kafayı yememe şahit olan arkadaşım gülme krizine girdiğinde Jungkook gözlerini kocaman açmıştı. İçinden kesin eve gidip bütün bildiği porno siteleri tarayacağını biliyordum. Tam bir küçük sapıktı!
"Jimin seni annene şikayet edicem." Dedikoducu teyze kalkıp şu anda taa yanıma kadar üşenmemiş ve gelmişti.
"Yaaa bi sus teyze ya allahını seversen!" diye bağırırken hala resmimi düşünüyordum.
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love [Multhiship]
FanfictionMultiship bir hikayedir ama uyarı için lütfen önsüzü okuyun. 4. bölümden alıntı Eski püskü bir dolabın içine girip saklandığımda diğerlerinin sesizce kavga etmelerine hala gülüyordum. "Çekil oradan ben Jungkook ile saklanıcam." Tae'nin canla başla Y...