A felhő
Az égre pillantva nem mindig a folyamatos kékséget láthatjuk, ami a Nap lenyugvása után sötétbe burkolózik. Az eget kiegészítik a felhők, és ezek a képződmények egy körforgás következtében jönnek létre, a légkörben kialakuló vízcseppek halmaza. Ezeknek köszönhető az eső, biztosan ismered azt az érzést, mikor egy esős, meleg nyári napon a cseppek ahogyan az arcodra hullanak; a jég, mely elől mindenki ijedve szalad menedékbe, majd hitetlenkedve nézi, ahogyan leverte a friss gyümölcsöket a fákról, bokrokról, akkora kárt képes okozni; és a hó, melynek olyan sok gyermek örül télen, a hóangyal, a nagy hópelyhek ahogyan a kipirult arcocskákra hullanak, a hó, mely fehérré, s letisztulttá varázsolja a tájat.
A felhők kifejezik az ember hangulatát, gondolatát. Színesek, ahogyan a Nap megvilágítja őket, akár a szivárvány összes árnyalatában láthatjuk őket napkeltekor, s napnyugtakor. Ekkor úgy érzi magát az ember, egy teljesen más világba került, s annyira mesebeli látványt tapasztal, hogy azt még felfogni is lehetetlen. Bővíti mindannyiunk fantáziáját, mikor valamelyikünk kifekszik a szabadba barátjával, szerelmével, és azon vitatkozunk, hogy mire hasonlít a nagy fehérség az égen.
Az ég borongós, a felhők szürkések, mikor rossz kedved van, s kitisztult, kék az égbolt hófehér felhőkkel borítva, mikor boldog vagy. Olykor mégis előfordul, hogy azt időjárás teljesen ellentmond a hangulatodnak, ellenben befolyásolni is tud, s a boldogság pillanatok alatt rád ragadhat, ha egy óriási zivatar után egy szivárványt pillantasz meg az égen.
Winnie egész héten felcsigázva érezte magát a borongós idő ellenére, a franciaórák többsége immár nemcsak Nellievel, hanem Niallel közösen zajlott. Ebédszünetekben, mikor nem maradt társaságuk, a festett szőkével mindig összefutottak, s a barna hajú csak azt vette észre, hogy a fiú társaságában az idő felgyorsult volna, mintha a Föld saját tengelye körül sokkal gyorsabban forgott volna, olyan hamar a hét végére érkeztek, s következett a kékszemű születésnapja. Az elmúlt pár napban meg is szerezték egymás elérhetőségeit, Niall is pontosabb információkat adott meg a hétvégi partijáról. Winnie aznap egész délután sürgött-forgott, hiszen ajándék nélkül mégsem maradhatott a szőkeség, így bevetette nagymamája szuper muffin receptjét, s nagy sütésbe kezdett bele. Nelliet, akivel együtt ment a sráchoz teljesen elhanyagolta, nagyon bele volt bonyolódva a - legalábbis az öccsei szerint - finomra sikeredett kis cupcake-ek elkészítésébe, és díszítésébe egyaránt.
Mikor végzett a sütéssel pontosan annyi ideje maradt, ahogyan tervezte a készülődésre szánt idejét. Lezuhanyozott, fogat mosott, majd törölközőben a szobáján keresztül botorkálva a kisebb gardróbszobájába érkezett, ahol a kevesebbszer használatos ruháit tartotta. Mindig is időtlen időkig kereste a megfelelő ruhát, ha különlegesebb alkalomra ment, így ez sem volt kivétel neki. Rengeteg ruha között kezdett válogatni, a vállfákat oda-vissza tologatta a tartón, mire oldalra pillantva az ajtaja belső felén lévő kilincsen lógó vállfát vette észre, amin egy egyszerű, de annál szebb ruha lógott. Addigra már el is döntötte fejben, hogy az lesz neki aznap estére a tökéletes. Egy boldog mosollyal az arcán, a kilincsről gyorsan vállfástól leszedte, s a szobájába visszasasszézva ledobta az ágyára, majd magára aggatta fehérneműjét, hogy végre felvehesse a kiválasztottat. Barna haját viszonylag gyorsan megszárította, kifésülte, fülbevalót és nyakláncot vett fel, arcára pedig egy gyorsan beszívódó krémet kent, aztán egy kevés alapozót és korrektort az apróbb bőrhibái végett, legvégül pedig kifestette hosszú szempilláit.
Az asztalon pihenő kék tokkal borított telefonja rezegni kezdett többször egymás után. Winnie megfordította a készüléket, s a zárolt képernyőn felugró üzenet értesítést látva feloldotta a mobilját, majd elolvasta a Nellietől beérkező üzeneteket:
YOU ARE READING
Csillaghullás; Niall Horan ff.
FanficA lány csupán egy ártatlan kis bolygó volt egy galaxisban, a fiú viszont egy óriási aszteroida, mely oly sebességgel csapódott a törpebolygóba, hogy mindkettő azonnal darabjaira hullott, s ketten, törmelékük eggyé válva sodródott tovább. Olykor eltá...