──────────── ◇◇◇ ────────────
𝕎𝕖𝕝𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕖𝕤𝕥! 𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕖𝕤𝕥 𝕞𝕒𝕪 𝕓𝕖 𝕤𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕝𝕚𝕔𝕒𝕥𝕖𝕕, 𝕤𝕠 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥, 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕗𝕣𝕖𝕖 𝕥𝕠 𝕤𝕜𝕚𝕡 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕚𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕒𝕟 𝕖𝕒𝕤𝕚𝕖𝕣 𝕠𝕟𝕖.
──────────── ◇◇◇ ────────────
ℙ𝕣𝕠𝕞𝕡𝕥: 𝕄𝕠𝕠𝕕 𝕒𝕣𝕥
ꜱᴏ ʏᴏᴜ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴡᴏɴᴅᴇʀɪɴɢ, ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ʜᴇᴄᴋ ɪꜱ ᴛʜᴀᴛ??? ɪᴛ'ꜱ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ꜱɪᴍᴘʟᴇ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ. ʙᴀꜱɪᴄᴀʟʟʏ ʏᴏᴜ ᴘɪᴄᴋ ᴀ ᴍᴏᴏᴅ, (ʜᴀᴘᴘʏ, ꜱᴀᴅ, ᴅᴇᴘʀᴇꜱꜱᴇᴅ, ᴀɴɢʀʏ, ʟᴏᴠᴇ, ᴇᴛᴄ.) ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴍᴀᴋᴇ ꜱᴏᴍᴇ ᴀʀᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴅᴇꜱᴄʀɪʙᴇꜱ ᴛʜᴀᴛ.
ᴏᴋᴀʏ, ɪꜰ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ɪ'ᴍ ꜱᴀʏɪɴɢ ʏᴏᴜ ꜱʜᴏᴜʟᴅ ɢᴏ ɢᴇᴛ ᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀ ɢɪᴀɴᴛ ᴄᴀɴᴠᴀꜱ ᴀɴᴅ ᴘᴀɪɴᴛʙʀᴜꜱʜ ᴀɴᴅ ꜱᴛᴀʀᴛ ᴄᴏᴠᴇʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴄᴀɴᴠᴀꜱ ɪɴ ᴅɪꜰꜰᴇʀᴇɴᴛ ᴀʙꜱᴛʀᴀᴄᴛ ꜱᴛʀᴇᴀᴋꜱ, ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴡʀᴏɴɢ. ɪ ᴍᴇᴀɴ, ʙʏ ᴀʟʟ ᴍᴇᴀɴꜱ, ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴅᴏ ᴛʜᴀᴛ ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ. ʙᴜᴛ ɪᴛ ᴄᴀɴ ᴀʟꜱᴏ ʙᴇ ꜱɪᴍᴘʟᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴀᴛ. ꜰᴏʀ ɪɴꜱᴛᴀɴᴄᴇ, ɪꜰ ʏᴏᴜ ʟɪᴋᴇᴅ ᴛᴏ ᴅʀᴀᴡ ᴀɴɪᴍᴇ ᴏʀ ꜱᴇᴍɪ-ʀᴇᴀʟɪꜱᴛɪᴄ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ, ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴅᴏ ᴛʜᴀᴛ, ᴀɴᴅ ꜱᴀʏ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ꜰᴏʀ ᴀ ʜᴀᴘᴘʏ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇ. ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴄᴏʟᴏʀᴇᴅ ɪᴛ ʏᴏᴜ ᴍɪɢʜᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴅᴏ ɪᴛ ɪɴ ꜱʜᴀᴅᴇꜱ ᴏꜰ ʏᴇʟʟᴏᴡ. ᴏʀ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀꜱᴏɴ ᴄᴏᴜʟᴅ ʜᴀᴠᴇ ᴀɴ ɪɴꜰᴇᴄᴛɪᴏᴜꜱ ꜱᴍɪʟᴇ.
ɪ'ᴍ ʀᴀᴍʙʟɪɴɢ ɴᴏᴡ.
ʙᴜᴛ ʜᴏɴᴇꜱᴛʟʏ ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ! ɪ'ᴍ ᴇxᴄɪᴛᴇᴅ ᴛᴏ ꜱᴇᴇ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ ᴄᴏᴍᴇ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ!
ᴀɴʏᴡᴀʏꜱ, ʟɪᴋᴇ ɪ ꜱᴀɪᴅ ʙᴇꜰᴏʀᴇ, ᴛʜɪꜱ ɪꜱ ᴀ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ʜᴀʀᴅ ᴘʀᴏᴍᴘᴛ. ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴡᴏᴜʟᴅ ʟɪᴋᴇ, ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴡᴀɪᴛ ᴜɴᴛɪʟ ɪ ᴘᴏꜱᴛ ᴀɴ ᴇᴀꜱɪᴇʀ ᴏɴᴇ ᴛʜᴀᴛ'ꜱ ᴍᴏʀᴇ ɪɴ ʏᴏᴜʀ ᴄᴏᴍꜰᴏʀᴛ ᴢᴏɴᴇ.
𝕄𝕖𝕕𝕚𝕒: 𝕎𝕙𝕒𝕥𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥!
𝔻𝕦𝕖 𝕕𝕒𝕥𝕖: 𝕁𝕦𝕟𝕖 𝟚𝟘𝕥𝕙
ℍ𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕤𝕦𝕓𝕞𝕚𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕖𝕟𝕥𝕣𝕪: 𝕋𝕒𝕘 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕞 𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕟𝕜 𝕥𝕠 𝕚𝕥.
(ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴍɪꜱꜱ ᴀɴʏ)
ℕ𝕦𝕞𝕓𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕖𝕟𝕥𝕣𝕚𝕖𝕤: 𝟙-𝟚
𝕀𝕥 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕒𝕞𝕒𝕫𝕚𝕟𝕘. 𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕣𝕪 𝕥𝕠 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕚𝕥 𝕒 𝕞𝕠𝕠𝕕.
𝔸𝕟𝕪 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤/𝕔𝕠𝕟𝕔𝕖𝕣𝕟𝕤 ----->
YOU ARE READING
Meraki: Art Contests
De TodoThis is a fun art contest for anyone who would like to join or judge! There will probably be multiple contests, so I might post another prompt every few weeks.