1.Bölüm

31 9 5
                                    

Sabah kalktım saat 11.00 dı 2 hafta okula gitmiyordum.Babamda İzmir'de olduğu için sormuyordu.Ben İstambul'da yaşıyorum.Annem yurt dışında oldupu için küsüm ben doğduğumda beri hep orda.Neyse sabahkalktım tast yapıp evden çıktım.Dolaşırken bir sokak gördüm kimsesiz.Ben macera araım o yüzden girdim."Hey kimse var mı yok mu"dedim.Her tarafta bir ses yankı yapıyodu."Birisi var kim o özel kişi"dedim."Efendim üzgünüm"dedi."Hey sen o değilsin saat kaç farkındamısın"dedi."Evet saat on bir"dedim."Burasısizin sokak gibi değil burda her gün akşam nerdeyse"dedi."Neden"dedim."Burası vampir şehri vampirler yokken her gün köylüler gelirdi."dedi."Şakacı kadın"dedim sırıtara ve gittim.Arkamdan"Hepimiz ölücez"dedi.

Bar'a gittim saat 21.45 di.İşte orda çok yakışıklı.Bana doğru yürüdü.ve yanıma oturup."Nasılsın"dedi."İyiyim sen"dedim."Bende istersen akşam bana gel olurmu"dedi.Dalmış bir şekilde "Eeeeeveeet" dedim.Dur bir dakika ne dedim.Neyse evine gittim.Yemek yedik konuştuk."Bak sana ne aldım"dedi."Kolye'mi?"dedim"Evet"dedi.Ve takarken beni ısırdı."Naptın sen"die bağırdım.Ve eve doğru koşmaya başladım.Ama dişlerim uzuyor.Acıkıyordum.Ve o kadın karşıma çıktı ayaklarım ona doğru gidiyor ağzımdan salyalar akıyordu.Tam ısıracakken dişlerim küçüldü.Acıkmadım.Ve en güzeli hala güzelim."Hay sen nasıl yaptın bunu"dedim."Ben büyücüyüm"dedi kısık bir ses ile.

"Benimle gel" dedi.Onun evine girdiğim an uyudum.Uyandım "Nerdeyim ben" dedim.Haberlerdeki kadın "Dünya'yı ele geçiren vampirler..." dedi."Ben kaç gündür üuyuyorum"dedim."4 hafta"dedi.Ne bir aydır uyuyomuyum."İşte hayatımda bir macera aradım ve buldum o vampirleri geldikleri yere geri gönderme vakti..."


1.Oy atmayı unutmayın lütfen

2.Yorum yazmayı unutmayın lütfen

3.Takip etmeyi unutmayın lütfen

4.Bölüm güzel oldumu?

:-P

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin