Ben derin. Derin kara 18 yaşındayım, mavi gözlü,sarı saçlarımla dikkat çekerim. Evin küçük kızıyım bir tane abim var. Ama abimi de hiçmi hiç sevmem. Dermişim severim..dhdhjs. Şuan da abim amerika da mimarlık okuyor. Onu resmen iki yıldır görmüyorum özlemiştim.Kim özlemez ki?
Neye gelelim anne ve babama.
Annemin adı asya kara, mavi gözleri ve sarı saçları var. Ben anne!e benziyorum. Moda tasarımcısı. Bende aynı annem gibi moda tasarımcısı olmak istiyorum ama abim olacak şahıs mimarlık okumamı söylüyor.
Hem ona ne ki?
Sıra babam da, mehmet kara, kumral saçları ve kahverengi gözlüdür. Abim de babama benzer. Kara holding'in başında yer alır.
Abim sırf babam mimar diye o da mimarlık okuyor.Hem zatten moda tasarımcılık da ne işi var değil mi?
Size bir de abimi tanitim...
Aras kara, 22 yaşında. O da aynı babam gibi bir erkek dir. Amerika da şu anda mimarlık okuyor. Ara sıra kavga etsek de seviyorum ya abimi ben...
Şimdi gelelim bizim tayfaya.
İlk olarak can dostum burak dan başlıyorum.
Hazır mısınız?
Burak yenilmez, grubumuzun şebeği, yani kısacası eğlenme amacımız diye bilirim. O yoksa. grup da grubumuzun neşesi yok demektir..
Sıra da gizem var
Gizem acar, grubumuzun ikinci güzel kızı. İkinci diyorum çünkü ilk sırada ben varım... Çok ama çok ciddidir. Be grubumuzun ineklerind en biridir...
Ve barış
Barış ak, grubumuzun en tehlikelisi. Yani barışa kötü söz söyleyen ya karışan ölümlerden ölüm beğensin. O derece. Fazla gülmez.
Ve ben. Bu huyundan gıcı alırım. Ya arkadaş bi insan hiç mi gülmez.Neyse gelelim pelin ne
Pelin kara, benim kuzenim dir kendisi. Grubumuzun ikinci neşe kaynağımız. Bide ben varım ama neyse. Aynı benim gibi modayı takip eder. Aslında gizem de takip eder. Yengem yani pelinin annesi de moda tasarımcısı. Yani pelin de moda tasarımcısı olmak istiyor. Aama abim tabiki de ikimizin de fikrini değiştirmeye çalısıyor. Ama biz vazgeçmeyiz..
Sıra da grubumuzun son üyesi, akın
Akın yılmaz, burak'ın kuzeni ama burak'ın tam tersi o da barış gibi ciddi ve tehlikeli. Hiç gülmez dicem ama günahını alırım çocuğun
Allah var o gülüyor. Bizim yaptığımız esprilere...Evet bizim tayfa da böyle işte....
Bir whatsapp grubumuz da var ismi. BİZİM TAYFA
bu grubu burakla ikimiz kurduk.
Grubun kurucusu: burak(yani benim şeyimle şapşalım)
Grubun ikinci kurucusu: ben ( gruptakilern şeyiyle prenses)
~~~~~~~~
Evet bu bölüm böyleydi. Oy yorum yapmayı unutmayın....