[7]

121 14 19
                                    


Arkadaşlar  öbür yedinci bölümü sildim. Çünkü aklıma bambaşka bir fikir geldi...

Multi:derin

Dersimiz tarih'ti ve ben tarihtan nefret ediyorum. Ama bir de şu var sınıfta sadece ben sevmiyorum. Bu nasıl bir işse artık.

Ders boyunca hocayı dinliyormuş gibi yaptım. Çünkü kafam basmıyor napabilirim basmıyor. Bi de hoca inadına hep beni kaldırıyor. İşte ona uyuz oluyorum ne diye beni kaldırıyorsa sanki başka öğrenci yok sınıfta. Ben bunları düşünürken çook tan zil çalmış.

Zil çalar çalamz hızlıca sınıftan çıktım. Lavaboya girip işlerimi halletikten sonra tekrar sınıfa doğru giderken yanımda hızla geçen çocuğa çarptım. Daha doğrusu o bana çarptı.

"Ya yuh ama önüne baksana"diye çemkirdim. "Benim ne suçum var be çıkmasaydın önüme" bunu demesiyle ben tabi sinir oldum"ha yani suç bende öyle mi?" dediğimde "evet öyle tüm suç sende şimdi kapa çeneni çek git!" bak işte onu demicektin bana sen. Sen bittin çocuk.

Valla işler nasıl gelişti bilmiyorum ama çocuk hastanelik olmuş. Oh da iyi olmuş. Bizi barışlar ayırmışlar. Aama ilk başta onlar kapıya yaslanmışlar bizi izliyolar. Sonra tabi kavga çıkınca gelip ayırmışlar.

"Ooo ya kızım nasıl dövdün sen çocuğu" diyen burak'a baktım.

"Hıh oda bana karışmasaymış. Hıh" dedim ve kollarımı göğüsümde birleştirdim.

"Ya bize niye kızıyon ki sen şimdi" bunu diye tabiki de akın dı.

"Ya siz resmen bizi izlemişsiniz" dedimğimde hepsi gülmeye başladılar. "Ama napalım çok komikti kuzen"peline hemen kalemi fırlattım. "Sus pelin sus" dedim ve önüme döndü.

Ders işlerken bir anda kapı çaldı. "Gir"sesiyle beraber kapı açıldı içeriye müdür ve bir oğlan çocuğu girdi.

"Evet arkadsaşlar bu rüzgar. Okulumuza yeni geldi, ama bildiğime göre ilk günden çocuk hastanelik olmuş.." demesiyle ben şok. Çocuğa bakınca gerçektende benim kavga ettiğim ve hastanelik ettiğim çocuktu...

Akşam

Sonund aokul bitmişti ve bende bitmiştim. Hızlıca üzerimi değiştirip yatağıma oturdum. Sosyal medyada gezinmeye başladım.

 Sosyal medyada gezinmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@derin_kara pembeler aşkına💜💜

@yenilmez_burak ve 300 kişi daha beğendi...

@yenilmez_burak owwwww kankama bak be...

@akinyilmaz 💜💜

@derin_kara @akinyilmaz 💜💜💜

@pelin_kara süpersin kuzişimmmm😘😘😘

@derin_kara @pelin_kara 😘😘😘

@cirkinördekyavrusu çok çirkinsin. Sana tahammülüm yok!

@derin_kara yoksa o zmn bakma fotoğrafıma hıh..😬😬

~~~~~~~

Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik.

Sizce rüzgar iyi biri mi kötü biri mi?

Favori karakteriniz?

Derin?

Barış?

Pelin?

Akın?

Gizem?

Burak?

Seviliyorsunuz..💜💜💜💜💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİZİM TAYFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin