Aras'danSabah sinirli bir şeklide uyandım. O barışı bir güzel benzetcektim. Ama ilk önce derinin yanına gitmem gerek. Malum üzülen derin ve ondan her şeyi dinlemem gerek. Üzerimi giyindim ve derinin odasına gittim.
Kapıyı çaldığımda ses gelmeyince bende direk girdim odaya ama derin hanım her zaman ki gibi uyuyor. Ya kızım bu saate de uyuyan ne bilim yani...
"Küçük uykucu kalk hadi..." dedim ama derin de tık yok!
"Derin abicim uyan hadi. " uff yeter ama. Bunu sen istedin küçük hanım.
Komidinin üstünde duran su dolu bardağı aldım ve yüzüne dökmemle derinin yataktn düşmesi bir oldu. Onun bu haline kahkahalarla gülmeye başladım. "Ahahaha derin o nasıl bir düşüştü.ahahahah. ölcem galiba ahahahah"
"Abiiiii!!!! Senin yüzünden oldu" dediğinde hmen ona baktım.
"Ben naptım? Ben sadece su döktüm ama sen düştün...ben masumum"dedim. Sırf derini gıcık etmek için napıyorum ya...
"Gerçekten mi ya senin bir suçun yok yani öyl mi?" bende kendimden emin bir şekilde "evet abicim benim bir suçum yok.."
Dedim. Derinin yüzüne baktığımda kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu."Neyse derin sen bana anlatsana barış sana ne dedi?"bunu dememle derinin gözleri doldu.
Ah be aras demeseydin keşke ya...
"T-tamam anlatim" demesine şaşırdım. Anlatmas sanmıştım.
"Şimdi bu barış beni bir hafta önce taksimin oraya çagırdı. Bende gittim tabi. Ama ben barışn şey beklerken bana seni seviyorum demesini beklerken bana pat diye benim sevgilim var unut beni dedi. Bende tabi hem sinirlendim hemde... Üzüldüm. Üzüldüğüm konu unut beni demesi. Tamam sevgilisi olduğuna da üzüldüm ama en çok unut beni demesi canımı yaktı..." dedi ve ağlamaya başladı. Yanına gidip sarıldım.
"Ağlama tamam ben ona göstercem gününü. Merak etme sen hadi elini yüzünü yıka aşagıya" dedim ve yanağını öptüm çıktım oda dan...
Vayy barış efendiye bak sen. Unut demiş beni. Lan kardeşim seni nasıl unutsun salak oğlu salak. Gör bak bakalım kim kimi unutuyor. Lan ben sana napim?
Evden çıktım ve burak aramaya başladım.
Lan kardeşim aç lan sende şu telefonu aç...
İlk çalışta AÇMADI
ikinci çalışta AÇMADI
üçüncü çalışta en sonund aaçtı"Efendim aras abii"
"Burak neredesin?"
"Ee evdeyim abi. Ne oldu?"
"Tamam. Kim var?"
"Kim mi var? Akın ve barıs var abi"
"Tamam geliyorum. Görüşürüz"
"Tamam abi görüşürüz." dedi ve kapatım.
Evet barış bey elime düştün. Senin o evden bugün cenazen çıkcak haberin yok.
Yarım saat sonra gelmiştim. Kapıyı burak açtı
"Hoşgeldin abi" dedi.
"Hiç hoşbulmadım burak" dedim ama anlamadı gerizekalı..
"Neyse abi anlamadım ama geç" gülerek içeri geçtim.
Burak'ın dediği gibi içerdelerdi. Akın ayağı kalktı
"Hoşgeldin abi gel otur"
"Yok akın yok sen otur benim bir işim var"dedim barışa bakarak
"Ne işi abi"dedi burak. Burak'a baktım
"Görürsün" dedim ve barış'ın önünde durdum
"Evet barış, söyle bakalım kardeşime ne yaptımda üzdün onu?"
Dememle burak hemen atıldı"Ya abi sen nereden biliyorsun?" ona ben herşeyi bilirim bakışlarımı atınca sustu hemen.
"Ya ona ben bir sevgilim olduğunu. Ve beni unutmasını söyledim" diyince suratına yumruğu geçirdim
"Abowwwww. Aras abi sinirlendi" dedi burak
"Sus lan burka sus"
"Lan salak o kız seni nasıl unutsun. Senin aklın alıyormu lan buna. Napim lan ben seni napim?" hem saydırıyom hem dövüyordum.
En sonunda bıraktım "bana bak bir daha seni kardeşimin yakınında görmicem ona göre. Ayağını denk al." dedim ve evden çıktım.
Ama iyi yapmıştım. Bundan sonr asenayı üzmez di ama inşallah üzersede sonu ne olur biliyor artık....
~~~~~~~~~~
Selam ben geldimmm...
Bölüm nasıldı?
Sizce aras doğru birşey yaptı mı?
Yorum ve votelarınızı bekliyorum.
Favori karakteriniz?
Barış?
Derin?
Akın?
Gizem?
Burak?
Pelin?
Ve aras?
SEVİLİYORSUNUZ....💜💜💜💜💜💜💜