elli beşinci gün(1)

584 54 7
                                    

Jennie yüzüne esen soğuk bir rüzgara ve boynunun arkasında sıcak bir nefes hissederek uyandı.

Bekle



Esmer anında gözlerini açtı, yere, dışarıda, yanında bir yerde yatan ucuz bir boş şişe şarapla yattığını fark etti. Bakışlarını indirdi, sadece beline sıkıca sarılmış bir çift kol gördü. Ne oluyor?! Hızla döndü, yanlışlıkla dirseğiyle uyuyan Lisa'ya çarptı. Gözleri dehşet içinde genişledi.

"Oops..." dedi Jennie, otururken sesi suçluluk doluydu.

Lisa sol gözündeki keskin bir acı yüzünden uyandı. "Ah ne oluyor ?" Elini kafasına getirip, oturarak hırıltılı sesiyle konuştu. Gözlerini yavaşça açtı, önünde neredeyse hiç giyinik olmayan bir Jennie gördüğünde daha önce yaptıklarını fark etti. "Siktir. Günaydın?" Dedi tereddütle.

"Lisa biz ne bok yaptık?" Jennie'nin gözleri öfke ve kafa karışıklığı bir karışımla bakıyordu. Lisa o bakıştan nefret ettiğini öğrendi.

"Agh, bilmiyorum." Başı çok fazla dönüyordu. "Sanırım biraz fazla içtik."

"Evet, hayır Siktir." İç çekti, biraz sakinleşmişti.  "Alkolü nerede bulduk, yurtlarda yasaklandı...

Lisa kendinden büyük kızın bakışlarından kaçındı, suçluluk onu ele geçirirken ensesini kaşıyordu. "Şey ben…"

Jennie'nin gözleri daha da genişledi "sen...?"

"Ben..?"

Esmer başını salladı. "Sana inanamıyorum."

"Hey!" Lisa ona bağırdı. "İyi zaman geçirdik, inkar etme." Jennie utanarak gülümsedi.

"Sanırım…"

"Peki, o zaman iyi miyiz?"

"iyiyiz."

Bir süre hiçbir şey söylemediler, rahatlatıcı bir sessizlik içinde kalıyorlardı, sanki yurtların çatısında oturmuyorlardı, sadece pijama gibi büyük boy tişört giyiyorlardı ve bir battaniyeye sarılıyorlardı, görünüşe göre bir değil üç boş şişe şarap şişesi etraftaydı.

Jennie iyi hissetti, gerçekten iyi.

Gerçeklik ona çarpana kadar.

"Aman Tanrım." Diye bağırdı, dehşete kapıldı.

“Ne?! Sorun nedir? Yanlış bir şey mi yaptım?” Lisa hızlı bir şekilde, son on dakika içinde yaptığı her şeyi tekrar oynatırken güveninin kırıldığını hissetti ve yanlış yapabileceklerini bulmaya çalıştı.

"Hayır, tanrım hayır Lisa, derse çok geç kaldım." Çabuk ayağa kalkarken devam etti, soğuk hava çarpıyordu vücuduna.

"Ah" Lisa sadece kahkaha atarak Jennie'nin eşyalarını aceleyle toplamasına bakıyordu. "Ayrıca bugün pazar." Jennie dondu.

"Öyle mi...?"

Lisa başını salladı, durumdan açıkça eğleniyordu.

"Oh" Jennie daha önce olduğu yere geri döndü. "iyi…"

"İyi" Lisa alaycı bir tonla tekrarladı.

"Kapa çeneni" esmerin yanakları utançtan kırmızıydı.

"Buraya gel." Lisa battaniyeyi açarak yanındaki yeri işaret etti ve içeri girmesine izin verdi "Hava dondurucu."

Jennie Lisa'ya geri döndü ve iki kız sıcak battaniyede bir araya geldi.

"Hayır ama cidden dün gece ne yaptık?" Jennie bir süre sonra sordu.

"Hiçbir fikrim yok" Lisa güldü.

"Evet, benim de. Tanrım, başım çok ağrıyor."

Jennie parçaları tekrar bir araya getirmeye çalıştı, dün gece ne yaptıklarını ve bu duruma nasıl düştüklerini merak etti.

Aniden hatırladı.

Lanet, olsun.

𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙙𝙖𝙮✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin