Bir önceki bölümü atlamayın
lalalalisa
Heyrubyjane
Selam
saat 03:00 neden uyumuyorsun?lalalalisa
Uyuyamadım. Sen neden uyumuyorsun?rubyjane
Ders çalışıyorumlalalalisa
Ah
Şey…
şu an bana katılmayı düşünür müsünrubyjane
oh uh, hayır, hiç değil.
neden?lalalalisa
Seni görmek istiyorum. Ve seninle konuşmakrubyjane
Oh tamam. Nerede buluşmak istersin?lalalalisa
Çatıdayımrubyjane
sen ne??lalalalisa
oraya gel, çok güzel yemin ederim.rubyjane
... Tamam, geliyorum.lalalalisa
Bekliyor olacağım."Bu yasak değil mi?" Esmer olan Lisa'nın yanında otururken sordu, ikisi de çatının kenarında oturuyordu, ayakları boşlukta asılı duruyordu.
"Muhtemelen" omuz silkti. "Ama burayı seviyorum."
"Mhm, nedenini görebiliyorum" yumuşak bir şekilde gülümsedi, gökyüzüne baktı, yıldızlar parlıyordu (ama yanındaki kız kadar değil.)
Jennie'ye geldiğinden beri ilk kez bakarak. Lisa birkaç saniye sonra sordu, "Nasılsın?"
"İyi" dedi, soğuk bir rüzgar onu titretmeden önce. "Biraz soğuk, sanki" diye güldü. "Oh, üzgünüm" dedi Lisa, Jennie'nin onunla birlikte kaymasına izin verdi ve etrafındaki kapağı çıkardı ve iki kızı eskisinden daha da yakınlaştırdı. "İşte başlıyoruz" diye utangaç bir gülümseme ile ekledi. Jennie'nin yanakları parlak kırmızıydı, iki kız olaydan bu yana bu kadar yakın olmamıştı, ama yaklaşmıştı.
"Teşekkür ederim" dedi, sesi o kadar düşüktü ki neredeyse bir fısıltı olarak çıktı. Lisa gözlerinin içine bakıyordu.
"Jennie ... seninle konuşmak istedim, çünkü biliyorsun, özür dilemedim." Lisa yavaş yavaş başladı, Jennie'yi şaşırttı. Bunu beklemiyordu.
"Özür dileyecek hiçbir şeyin yok Lisa."
"Kabul ediyorum. Yani, seninle çok flört ettim. Sanırım seni nasıl rahatsız edebileceğimi düşünmüyordum. Ama sonra seni hayal kırıklığına uğrattım ve bunun için kendimi kötü hissediyorum." Genç kız hiç bu kadar küçük görünmemişti, ayaklarına bakıyordu ve sesi hafifçe titriyordu.
"Lisa..." Jennie o andan daha kötü hissetmemişti, onu böyle görmek kalbini kırdı. "Yanlış bir şey yapmadın. Beni gerçekten rahatsız etseydin seninle konuşmayı bırakırdım. Ve gitmek için bir sebebin vardı, iyi bir nedenin. Yanılan tek kişi benim." Birkaç saniye durakladı ve ona bakmak için elini Lisa'nın yüzüne getirdi. "Şimdi buradasın, benim için önemli olan bu."
Lisa, elini omzuna koymadan önce Jennie'yi ona yaklaştırmadan önce esmere üzgün bir gülümseme verdi. "Seni özledim nini."
Jennie başını Lisa'nın omzuna koyarak gülümsedi. "Ben de seni özledim lili."