Jennie'nin şaşırdığını söylemek abartılı olmazdı. Lisa'nın onu bir bara, bir fuara ya da şık bir restorandan başka herhangi bir yere götürmesini bekliyordu. Ve yine de, orada, birbirlerinin karşısında oturuyorlardı, birkaç dakika önce kendilerine verilen menüleri çok pahalı yemekleri okuyorlardı. Jennie Lisa'nın romantik tip olduğunu hiç düşünmemişti ama bu oldukça iyi bir sürprizdi.
"Sevdin mi?" Lisa yemek siparişi verdiklerinde sordu. "Restoranı, yani. Seçmekte zorlandım, neyi sevdiğini gerçekten bilmiyordum." Başının arkasını kaşıdı, yanakları kızarmıştı.
"Bayıldım lili." Jennie elini Lisa'nın elinin üzerine koydu, karşısındaki kızdan sıcak bir gülümseme kazandı.
"Harika" Birkaç saniye durakladı. "Yalan söylemeyeceğim ama kendimi buraya ait hissetmiyorum."
"Dürüst olmak gerekirse, ben de" diye itiraf etti Jennie küçük bir kıkırdamayla. "Ama güzel."
İlk saat iyi geçti, iki kız önceki kadar çok konuştular. Gerçi aralarında garip bir atmosfer hakimdi, belki de randevunun resmiyetinden kaynaklanıyordu, ya da her iki kız da akşamın sonunda ya sonunda birlikte olacaklarını ya da garip hallerine geri döneceklerini biliyorlardı. 'biz neyiz?' sorusu sadece daha da kötü olurdu.
Bu düşünce Jennie'yi titretti. Tanrım, sonunda her şeyi çözebilmelerini nasıl da istiyordu. Bir kez olsun işler yeterince kolay olsa.
"Jen, hala orada mısın?" Diye sordu Lisa, Jennie'yi düşüncelerinden uzaklaştırdı.
"Evet, üzgünüm, sadece düşünüyordum." Hafif bir gülümsemeyle cevap verdi ve Lisa kaşlarını çattı, bıçağını ve çatalını indirdi.
"Ne hakkında, ne kadar ateşli olduğum hakkında mı?" Ciddi bir tonla sordu, Jennie'yi güldürdü.
"Belki" Lisa'ya gülümsedi ve diğer kız ise sadece kıkırdadı "Hayır, cidden, sadece bu randevuyu düşünüyorum. Biliyor musun, biraz gerginim, bunda yeniyim." İtiraf etti. Birbirlerine karşı dürüst olacaklarını söylediler, bu yüzden ona söylemek zorunda kaldı. Olası her felaketten kaçınmak istedi.
"Evet, görebiliyorum" diye güldü Lisa.
ne?
Jennie başını salladı "Ne demek istiyorsun?" bunu istediğinden daha soğuk bir tonla söylemişti, genç kızın kahkahalarını durdurmasını sağladı.
"Seni gücendirmek istemedim, jen" dedi ciddi bir yüzle.
"Sorun değil Lis, hiç kırgın değilim." Lisa ile göz temasını hiç bozmadan cevap verdi. "Ama cidden, ne demek istedin? Yanlış bir şey mi yaptım?"
Lisa Jennie'yle bakışmalarını bozdu. "Ah, hayır, hiç de değil. Biraz çekingensin galiba? Ama bu normal, bu bizim ilk buluşmamız."
Jennie biraz kıkırdadı. Bundan rahatsız olmamalıydı, gerçekten. Doğruydu ve Lisa ona zarar vermek istemedi. Ama sonra ağzından çıkanı tutamadı. "Evet, senin aksine, benimle çıkmaya alışkınsın, kaç tane vardı? 10 ya da daha fazlası?"
Lisa'nın gözleri şaşkınlıkla genişledi ve Jennie son cümleyi söylediğine hemen pişman oldu. Dürüstlüğün canı cehenneme.
Lisa sesi buzdan daha soğuk "Pardon?" dedi. Kızmıştı. "Hayatımı yaşadığım ve değer verdiğim ve beni önemseyen insanlarla geçirmeye çalıştığım için özür dilerim Jennie. Bununla bir ilgin yoksa özür dilerim."
Jennie'nin nefesi kesildi.
Bu acıttı. Çok canı yandı.
"Bu... bunu nasıl söylersin, Lisa?"
Lisa, Jennie'nin bakışlarından kaçınarak yere baktı.
"üzgünüm. Öyle demek istemedim, ben ..." Dedi sesi titreyerek. "Ben sadece... bir süreliğine dışarı çıkacağım. Geri döneceğim." Jennie ayağa kalkıp dışarı çıkmadan önce, onu tutmaya çalışan uzun kıza bakmadan konuştu.
Sadece onun önünde ağlamak istemedi.
Rüyamda lisa benimle sevgili olmak için hediyeler alıp deli dolu şeyler yapıyordu sonra sevgili olduk ama lisa beni aldattı kavga edip ayrıldık skgkehekigj bu da böyle bi rüya