4. Kapitola

24 2 0
                                    

A za páté Tadyáš. Když se pomalu přibližoval k sedačce, hned jsem si všimla jeho atletické vysoké postavy. Měřil asi tak 185 centimetrů a měl na sobě tmavě modrou hoddie mikinu, černé ryfle a Nike boty.

Nechápu, že člověk může jen za ty tři metry, což byla vzdálenost od vchodu k sedačce, znát tolik lidí. Plácnul si snad s každým. Usmíval se u toho, jak celebrita. Když došel k nám, tak se Týnka hnedka zmateně zvedla, aby si mohl týpek sednout vedle jeho bandy. Poděkoval jí a Týnka si zase zmateně sedla.

"Nové maso?", kývnul hlavou týpek naším směrem, přičemž se očima komunikoval s kluky.

Co že?? Opravdu řekl nové maso? Říkala jsem si naštvaně v hlavě . Zní to jako kdybychom byli nějaký zboží, který si zrovna koupili.
Lukáš mu vysvětlil, kdo jsme a on si náš povrchně prohlížel.

Když jsem si ho více prohlížela uviděla jsem hodně tmavé oči a ďolíčky na obou stranách tváře. Měl tmavé hnědé krátké vlasy, které vypadaly upraveně.

Zrovna když jsem si ho prohlížela, tak jsme navázali na 5 sekund oční kontakt. Bylo to trapné musela jsem hnedka uhnout pohledem někam jinam. I přesto jsem zastihla, jak se zamračil a pořád se na mě ještě několik vteřin zmateně díval než ho Kuba oslovil.

"Hej kámo, co ti to tak dneska trvalo. Řekli jsem si sraz v 7 hodin a už je 8 hodin. Máš hodinu zpoždění.", a přitom ukazoval Kuba na ruku, kde ukazoval na imaginární hodinky.

"Možná je to překvapení tati, ale umím hodiny, víš. Možná je to tím, protože nějaký mám", odpověďěl laksně Tadyáš a přitom odhrnul rukáv a ukázal na své Guess hodinky s tmavě modrým páskem." Jen jsem se zdržel... a ztratil jsem pojem o času.", mrnul na kluky, který mu nastavili ruku na plácnutí.

Na 90 procent jsem si jistá, že si užíval s nějakou dívkou. Jelikož se kluci v tom vždy předhání , kdo si strávil více nocí s dívkami. Bylo mi jasné, že Tadyáš nebyl výjimkou a 100 procentně je klasický děvkař.

FATE Kde žijí příběhy. Začni objevovat