I ᴡᴀs ᴀ 17 ʏᴇᴀʀ ᴏʟᴅ ɢɪʀʟ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ..
I ᴡᴀs ʜᴀᴘᴘʏ
I ʜᴀᴅ ᴡʜᴀᴛ ɪ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ
I ғᴇʟᴛ ʟᴏᴠᴇᴅSᴏ ʜᴏᴡ ɪs ɪᴛ ᴘᴏssɪʙʟᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴀʟʟ ᴛᴀᴋᴇɴ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙʟɪɴᴋ ᴏғ ᴀɴ ᴇʏᴇ?
Hᴏᴡ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴀʟʟ ᴛʜᴏsᴇ ғᴇᴇʟɪɴɢs ʀᴇʟʏ ᴏɴ ᴏɴʟʏ ᴏɴᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ?
Wʜʏ ᴡᴀsɴᴛ ɪ ɢᴏᴏᴅ ᴇɴᴏᴜɢʜ ғᴏʀ ᴀɴʏᴏɴᴇ?
ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ
ᴛᴜᴇsᴅᴀʏ 9ᴛʜ ᴏғ ᴊᴜɴᴇ
ᴇʟᴇᴍᴇɴᴛᴀʀʏ sᴄʜᴏᴏʟ.
"𝗬/𝗡,𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀𝗲 𝗺𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗯𝗲 𝗯𝘆 𝗺𝘆 𝘀𝗶𝗱𝗲.''
I ɢɪɢɢʟᴇᴅ ʙᴇғᴏʀᴇ sᴘᴇᴀᴋɪɴɢ,"𝗜 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀𝗲!''Nᴏ ᴡᴏɴᴅᴇʀ ʜᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ᴘʀᴏᴍɪsᴇᴅ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ,ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴡᴀs ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀʀʏ..
Mᴏɴᴅᴀʏ 23ʀᴅ Nᴏᴠᴇᴍʙᴇʀ.
Mɪᴅᴅʟᴇ sᴄʜᴏᴏʟ"𝗬𝗔𝗛𝗛𝗛𝗛𝗛!!𝗛𝗢𝗦𝗘𝗢𝗞 𝗚𝗜𝗩𝗘 𝗠𝗘 𝗠𝗬 𝗕𝗔𝗡𝗔𝗡𝗔 𝗠𝗜𝗟𝗞 𝗡𝗢𝗪!!''ɪ sʜᴏᴜᴛᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴅᴇᴠɪʟ.
Hᴇ sɪᴍᴘʟʏ sɴɪᴄᴋᴇʀᴇᴅ ʙᴇғᴏʀᴇ ʀᴜɴɴɪɴɢ ᴀᴡᴀʏ.
Wᴇᴅɴᴇsᴅᴀʏ 29ᴛʜ Oᴄᴛᴏʙᴇʀ
ʜɪɢʜ sᴄʜᴏᴏʟ.Mᴇ ᴀɴᴅ ʜᴏsᴇᴏᴋ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ᴅᴀᴛɪɴɢ ғᴏʀ 6 ᴍᴏɴᴛʜs,ɪ ᴡᴀs ʜᴀᴘᴘɪᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴇᴠᴇʀ..ɪᴛ ᴡᴀs ᴀʟʟ ᴜɴᴛɪʟ ᴛʜᴀᴛ ᴅʀᴇᴀᴅғᴜʟ ᴅᴀʏ..
I ᴇɴᴛᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴊᴀɴɪᴛᴏʀs ᴄʟᴏsᴇᴛ ᴡʜᴇʀᴇ ʜᴏsᴇᴏᴋ ᴛᴏʟᴅ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ.
Mʏ ᴇʏᴇs ᴍᴇᴛ ᴀ ʜɪᴅᴇᴏᴜs sɪɢʜᴛ.
Tʜᴇʀᴇ ʜᴇ ᴡᴀs,sɪᴛᴛɪɴɢ ᴏɴ ᴀ ᴄʜᴀɪʀ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ǫᴜᴇᴇɴᴋᴀ ᴏғ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ ᴏɴ ʜɪs ʟᴀᴘ.ᴛᴇᴀʀs sᴛʀᴇᴀᴍᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴍʏ ғᴀᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɴ ʜᴇ sᴘᴏᴋᴇ."𝗬/𝗡,𝗺𝘆 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗴𝗼𝗻𝗲.𝗜𝗺 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘂𝗽 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼𝘂,𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗱𝗼𝗻𝗲.𝗜 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗹𝘆 𝗰𝗮𝗻𝘁 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗻𝘆𝗺𝗼𝗿𝗲."
I ɴᴏᴅᴅᴇᴅ ᴀᴛ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ᴅɪᴅɴᴛ ʟᴇᴛ ʜɪᴍ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇ.I ʟᴇғᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ ᴡɪᴛʜ ᴀ ʜᴇᴀᴠʏ ʜᴇᴀʀᴛ..ᴇɴᴅ ᴏғ ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ
I was still in highschool,3 months after the horrific event.
I didnt eat,i looked like a mess and i didn't socialise.I hated myself.I was a suicide attempter but failed miserably due to some stupid people that found me.
As for hos-
J-Hope.J-Hope,the sunshine,the man who brought a smile to my face was long gone.He was now known as one of the biggest players of the school and ignored me as though i was an ant.
Why did it have to be like this,this wasnt the hoseok i knew.
I sat on my bed,and picked up my phone.
He bad blocked me,but it didnt stop me from messaging him,hopelessly.Spilling all my problems to him as though he was still there..
YOU ARE READING
Lost Souls |JHS|
FanfictionIts sad when people who gave you the best memories,become a memory.. |A Jung Hoseok FF|