Yeeey! Elkészült a következő rész is ami...
@SimpleGirl44 kérésére készült, és a Stray Kids főtáncosáról, profi rapperéről, s egyben legmagasabb tagjáról fog szólni!
-UTÁLLAK! - ordítottam Hyunjin arcába teljes torkomból. Meg is érdemelte. Nem hiszem el! Nem hiszem el, hogy megmutatta Junghwának a titkos naplóm!
-Oké - nyugtázta amit mondtam, majd elfordult és kifelé indult a szobámból, de mielőtt elérhette volna az ajtót, utána futottam, majd elé álltam.
-Hogy lehetsz ilyen? - kérdeztem tőle már könnyes szemekkel. A sírás is kitört belőlem, ott előtte. Zokogva temettem az arcom kezeim védelmébe, mire hirtelen Hyunjin két karját éreztem magam körül.
-Hagyj - löktem el magamtól erőszakosan. Engem ne ölelgessen az után amit tett!
-Hagylak - mondta, és kilépett az ajtón.
Egyedül maradtam a szobában, ahova pár hónapja költöztem. JYP nagyon jó sminkesnek tart, és mivel ez miatt többet kell dolgoznom - persze nem bánom, rengeteg pénz jár érte - egyszerűen ideköltöztettek a Stray Kids dormba. A munkámat nagyon szeretem, még mindig ég bennem a tűz, ha sminkelésről van szó.
Viszont Hyunjin... Hyunjinnal nem túl fényes a kapcsolatunk, ha alkalom nyílik rá, rögtön keresztbe teszünk egymásnak. Sokszor alig tudtam tartóztatni magam, hogy ne rontsam el szándékosan a sminkjét. Csakis azért nem tettem eddig még soha meg, mivel nagy valószínűséggel kirúgtak volna, vagy csak figyelmeztetést kaptam volna, de egyikre sem vágyok különösebben.
De az már túlzás, amit csinált!
Junghwával körülbelül egy hónapja randizgatunk, és még nem történt semmi. Nem teljesen tudom eldönteni mit érzek iránta, hogy csak tetszik, vagy szerelmes vagyok belé, fogalmam sincs, nem nagyon értek az ilyesmikhez, ezelőtt sosem voltak bennem ilyesmi érzések.
Erre egyszer mikor jött értem Junghwa és még készülődtem, Hyunjin odaadta neki a naplóm, amit pár nap múlva kaptam vissza egy randin Jungtól, elolvasva.
Köszönöm Hyunjin. Azt hittem legalább egy kis kedvesség van benned, de nem.
Ezek után soha nem merek Junghwa elé állni! Elég személyes dolgok voltak abban a naplóban, de olyanok, hogy még anyukámnak sem mutatnám meg. Erre meg...
Egyre mélyebbről tört fel belőlem a zokogás, úgy éreztem kiszakad a szívem. Pár óra után viszont rájöttem, hogy a sírással semmire sem fogok menni, igaz ebben a helyzetben mást se nagyon tudok csinálni, de akkor legalább ne bőgjem szét teljesen magamat. Miután amennyire lehetett, rendbe tettem magam a fürdőszobában, kiléptem a helyiségből, majd megcéloztam a nappalit. Hyunjin szobája előtt elhaladva onnan kiszűrődő hangokra lettem figyelmes.
-De most komolyan! Mégis miért csináltad? - ez egyértelműen Bang Chan hangja volt.
-Nem érted? - ez meg Hyunjiné - Nem akarom, hogy igazán megismerje azt az embert!
Kiről van szó? Rólam beszélnek? És ki lenne az az "ember"? Junghwa?
-De miért? - kérdezte Chan.
-Nézd - mondta Hyunjin, és valószínűleg valamit mutatott.
-Mi? - Channie hangján hallatszott a felháborodás - De ez nem is T/N!
-És ez tegnapi.
-Egyszerre két lánnyal is kavar? Hyunjin, azt kell mondanom, hogy igazad van - sóhajtott Chan.
De mi? Ki kavar két lánnyal? Biztos nem Junghwa! Bár a hallottak alapján erre tudtam következtetni... De ő nem ilyen! Ő kedves, illedelmes meg odafigyelő... Viszont hiába bíztam benne, a gyanú befészkelte magát a fejembe.
-És akkor azzal próbálod őket szétválasztani, hogy megmutatod T/N titkos naplóját? - kérdezte egy kis csend után a csapat vezetője.
-Jó, tudom, lehetett volna jobb ötletem is, de ez jutott eszembe...
Akkor most egészen pontosan... MI VAN?
Yeeey! Csak úgy megsúgom, hogy ez a oneshot több részes lesz :D
Amúgy meg legyen további szép napotok, nemsokára hozom ennek a folytatását! <3
És még mindig lehet kérni! <333
~Yeeeeeeeeeey~