3. Výcvik

47 5 1
                                    

Spoločnosť pre ktorú pracujem začínala z úplnej nuly a ponúkala bodyguardov pre celebrity. Avšak tí, ktorí boli zasvietení si mohli požiadať aj iné služby a to napríklad vraždu niekoho. Boli sme vycvičení aj na ochranu aj na zabíjanie. V 2000 sa preto rozhodli, že začnú s novým programom. Naše veľké hviezdičky sa každý deň vystavujú nebezpečiu, či už kvôli ich skutkom alebo už len tým, že žijú. A tak sa spoločnosť CGA- Celebrity Guard Agency rozhodla, že im začne ponúkať aj iné služby- nie len tú blbú a celkom nudnú ochranu, ale aj prípadné zabíjanie.

Tento program bol však tajný a začínali najprv pracovať s dospelými. Zistili, že to nie je tak jednoduché. Aj oni boli ľuďmi a buď sa nejak zamotali do života celebrity alebo to jednoducho nezvládli. Potrebovali niekoho ako som bola ja. Malé dieťa, ktoré viete vychovať a určiť jeho správanie. Bola som niečo ako ich pokusný králik ak ak by som vyšla ja, mohli by aj iný. Na veľké prekvapenie všetkých, som sa im celkom podarila alebo by som mohla povedať, že ma vycvičili tak ako chceli.

Flashback

Sedela som na zadnom sedadle auta a rýchlo sme išli do môjho nového domova? Hádam?

Po čase, ktorý som bola v miestnosti pani Campbell a musela počúvať jej výčitky sa otvorili dvere a v nich sa zjavil muž, ktorý prišiel s učiteľkou k našej "bitke".

"Jane, toto je pán Gerard Sandoval prišiel si tu dnes adoptovať jedno dieťa," usmiala sa na neho a mne jasne očami ukázala, že sa mám predstaviť.

Nechcela som ju ešte viac naštvať  a tak som nastavila ruku so slovami: "Teší ma, moje meno je Jane Thorne"

"Ja viem," prehovoril svojim hrubým hlasom a potriasol mojou rukou. Sadol si na druhé kreslo a tak som sa rozhodla usadiť aj ja.

"Jane nadišiel tvoj šťastný deň," usmiala sa na mňa a pokračovala, "pán Sandoval sa ťa rozhodol ujať."

Povedala by som, že moje začiatky "nového života"- ako som to v aute nazvala, neboli zlé. Prišli sme do pekného domu a všetko bolo úplne dokonale. Pán Sandoval mal manželku Karen, ktorá sa ku mne chovala ako k najväčšiemu zlatíčku. Toto obdobie možno trvalo tak 2 mesiace. Prvým divným znamením bolo, keď sa v dome začali objavovať prerastený chlapi. Nikdy predtým k nám nechodili, no Karen ma upokojovala, že oni sú len súčasťou ochranky. O pár dní na to si ma zavolal pán Sandoval (teda aspoň tak som mu mala vravieť) do jeho pracovne, kde som mala prísny zákaz vstupovať. Bola to veľmi divná konverzácia. Snažil sa mi vysvetliť  o čom je ich spoločnosť, no môj malý mozog, to v tedy nevedel spracovať. Gerard a ostatní to na mne videli a tak ma možno nechali tak.

Následne išli na to pomaly a začali s mojou fyzickou stránkou. Avšak čas so mnou trávili tie prerastené gorily. Tiahli ma behať naozaj dlhé vzdialenosti a aj som už pomaly umierala. No to bol len začiatok. Skúšali so mnou boxovať, no preboha ako som JA  s  130 centimetrami mala snažiť boxovať s možno 2m týpkom? Hmm? To im úprimne nevyšlo. Takže počkali a namiesto toho ma učili hádzať s nožmi. Ak som nesplnila niečo očakávali ma tresty na kondičku alebo som na druhý deň dostala oveľa viac zabrať. Ja som bola priam pohroma na priťahovanie trestov, pretože mi naozaj nič nešlo. Noci však boli najhoršie. Konečne som si mohla oddýchnuť, no mátali ma myšlienky, čo mi dajú na ďalší deň ako trest. Jedným z tých dní bol aj tento.

Zobudila som sa so strašnou svalovicou. Takmer som sa ani nezvládala postaviť z postele. V kuchyni ma čakali raňajky a s nimi aj Augustus Fernandez- asi najmilejší so všetkých "učiteľov", ktorý ma učili. Na chvíľu som si vydýchla a začala som jesť prichystané raňajky.

Spojené Svinstvom (ff Liam Payne)Where stories live. Discover now