Hava soğuktu. Sadece bir arabaya yaslanmış duruyorduk. Bana bakıyordu. Ama ben utancımdan bakamıyordum . Beni ağlarkenki tipimle görmesini istemiyordum . Ne olduğunu sordu . Birden herşeyi anlatmaya başladım . Bir yanımda dur anlatma diyordu . Oysaki nafile ..
Herşeyi teker teker anlattım . Tekrar gözlerim doldu ama ağlamadım . Zaten o da fark etti .
" Ağlamak istiyorsan ağlayabilirsin benden çekinme . "
" Ağlamak istemiyorum , ağlamıycam , hayır . "
" Peki nasıl istersen . "
Birden ne olduğunu şaşırdım ve baktım ki bana sarıldı . Kollarının arasında kendimi küçük bir çocuk gibi hissettim . Ama sesimi çıkarmadım . Sanki her şey o anlığına durmuş , bütün anılarım silinmiş gibi hissettim . Daha önce kendimi bu kadar güvende hissetmemiştim... Ve daha önce kimsenin kokusunun bu kadar mükemmel olduğunu fark etmemiştim ..
Etüt merkezine doğru yürümeye başladık . Varınca direk aşağıya, kütüphaneye, indik . Mutluydum . Neden bilmiyorum . Acaba..? Hayır hiç sanmıyorum . Bana bakmazdı , benden büyüktü , bana abilik yapmıştır . Ben onun yanında küçük kalıyordum . Öyleydi de .. Benden 2 yaş büyüktü . Direk bunu düşünmeyi bıraktım . İmkansızdı .
Etüt merkezinden çıktığımızda eve doğru gidiyordum . Ve Berkay geldi . Konuşa konuşa beni evime bıraktı . Evdeyken " Acaba mesaj atsam mı ? " diye düşünüyordum . Tam o anda o bana mesaj attı .
" Nur ? "
" Efendim ? "
" Nasılsın ? "
" Daha iyiyim sen ? "
" Bende iyiyim . Sana birşey diyicem. "
" Söyle. "
" Bugün sarıldığımız an çok güzeldi . "
" Gerçekten mi ? "
" Evet :) . "
" Bencede öyleydi :) .. "
Yaklaşık gece yarısına kadar konuşmaya devam ettik . Ta ki ben uyuya kalana kadar ...
TEOG'dan sonraki gün olduğu için 8. sınıflara okul tatildi . O yüzden Berkay'ın okul çıkış saatini evde kös kös oturup bekliyordum . Saat gelince o da , ben de etüt merkezine gittik . Gerçekten çok yakın olmuştuk . Bana herşeyi unutturmuştu . Nasıl bilmiyorum ama çıkıyorduk. Sevgiliydik.. Ama ne o teklif etmişti , ne de ben ... Nasıl oldu cidden bende bilmiyordum . Seviyodum . Hayatıma içine eden çocuktan sonra ilk defa aşık olmuştum sanırım...
Dışarı çıkmıştık . Gülüp eğleniyorduk . Bir yer bulmuştuk ve orası bizim mekanımız gibi bir yer olmuştu . Orada oturduk . Hiçbirşey konuşmuyorduk .. Sadece sarılıyorduk . Birden kulağıma çok güzel olduğumu söyledi . İnkar ediyordum . Bir süre sonra gözlerinin içine bakıp duruyordum . Çok güzellerdi . Parlaktı . Parlaklığı çok hoşuma gitmişti . Bide onun gülümsemesi var . O ayrı bir mükemmel . Ama en mükemmeli kokusu . Gerçekten kokusuna bayılıyordum . Hiçbir şeye değişmem .. Tabi kollarının arasında kaybolmasam daha güzel olucak . Konuşmak istiyordum . Ama ne konuşacağımı bilmiyordum...
Oy vee yorumları unutmayalıım.
Ulaşım FACEBOOK :
Nur Yazc Karakaya
Berkay Özer