Bölümü okumaya geçmeden önce yukarıdaki şarkıyı açmayı unutmayınn:)
Bizimkilerle geçen o güzel gecenin ardından bir hafta geçmişti.Okulla,arkadaşlığımızla,derslerle ve biraz da sıkılmayla geçen bir haftanın ardından o beklediğimiz gün gelmişti.
BUGÜN KONSER GÜNÜYDÜ!
Bu yüzden heyecandan sabah erkenden kalkmıştım.Kalktığımda Işıl hâlâ uyuyordu.
Zamanının çabuk geçmesi için telefonum ile ilgilenmeye başladım.Youtube'den video izleyerek geçirdiğim birkaç saatin ardından Işıl yanıma geldi.
Ve biraz da onunla sohbet ettikten ve sonra da kahvaltımızı yaptıktan sonra Işıl parkta yürüyüş yapacağını söyleyip evden ayrıldı.
Ben de yanıma birkaç atıştırmalık alıp bizimkilerle olan grubumuza yazmaya başladım;
BİZ
Mira: Hey! Nasılsınız? Arda,bizim bilet paramızı hazırladın mı? skalzlsk
Arda: Çok komik.Yüzüme vurma yenildiğimi yaa :"(
Berkan:Oğlum sen de yenseydin beni o zaman 😉
Işıl:Amaan boşverin şimdi onu da akşamı düşünelim.Çok heyecanlı değil mii?
Mira:Aynen ben de çok heyecanlıyımm.
Arda:İnşallah yağmur yağmaz.Hava bugün yağmurlu gözüküyor :(
Işıl:Aynen.
Mira:Gençler herkes 1 saat içinde hazır olmalı.Konser alanı burdan 45 dk kadar uzaklıkta!
Berkan: Tamamm.
Arda:Benlik bir şey yok.Ben hazırım zaten.
Işıl: Peki:)
Berkan kişisi "BİZ" olan grup ismini "GRUP" olarak değiştirdi.Arda: Oğlum grup diye grup ismi mi olur.Benim yaptığım grup ismini kimse değiştirmesin!
Berkan:Tamam abi niye bu kadar kızdın ya:) (Evde benim üzerime yürümeye başladı şuan.Yardım edin!)
Mira:Sana bir sey olmaz Berkan.Merak etme :)
Arda kişisi "GRUP" olan grup ismini "KETÇAPLAR" olarak degiştirdi.
Berkan:Tamam iyiyim sıkıntı yok arkadaşlar:')
•••
Konuşma grubumuzda biraz daha konustuktan sonra hazırlanmak üzere konuşmayı kestik.
Herkes hazırlanmayı bitirdikten sonra apartmanın önünde buluşup durağa doğru yol aldık.Otobüse bindiğimizde otobüste tek bos yer olduğunu gördüğümüzde Arda hemen koşarak oraya yerleşti ve bize göz kırptı sinir edici bir sekilde.
Yarım saati biraz gecen bir zamanın sonunda konser alanına varmıştık.Daha konserin başlamasına 15 dakika gibi bir süre vardı.O zaman zarfında kendimize içecek bir seyler alıp kendimize konser alanında bir mekan bulup sohbet etmeye başladık.
Arda bize geçen gün sokakta gördüğü bir kedinin ne kadar tatlı olduğundan bahsediyordu.Onunla oynamasından filan bahsederken konserin başlama vakti gelmişti bile.
Hemen içecek çöplerimizi çöpe atıp yerimize geçtik.
Herkes Kaan Boşnak'ın sahneye gelmesini bekliyordu.
Kaan Boşnak sahneye giriş yaptığında herkesin çok heyecanlı olduğu gözlerinden okunuyordu.
O, birkaç şarkısını soyledikten sonra sıra en sevdiğim sarkısına gelmisti.
"Sen Olmazsan"
Ben bu sarkıyı şuan cennette olduğunu düşündüğüm anneme armağan ediyordum her dinlediğimde.
Özellikle de, Kaan Boşnak'ın "En gizlisi kalbimin seni hapsettiğim yeri.Saklan orada." dediği kısımda annem aklıma geliyordu.
Annemi 4 yaşımdayken kaybetmiştim.Yaşım küçük olmasına rağmen annemi hâlâ hatırlıyordum.Ve onu çok fazla sevdiğimi de.
Ben annemi düşünmeye dalmışken yanıma yabancı birinin yaklaştığını omzuma dokunmasıyla anladım.Ve ağladığımı da yanağımdaki ıslaklıkla.
"İyi misiniz?Çok düşünceli gözüküyorsunuz?"
"İyiyim,dalmışım öyle.Teşekkür ederim."
"Şarkılar çok güzel değil mi?"
"Aynen öyle."
Ve biraz daha konuşmaya devam ettikten sonra kendini tanıttı:
"Bu arada ben Serkan.Memnun oldum."diyerek elini uzattı sıkmam için.
"Ben de Mira.Memnun oldum."dedim ufak bir tebessümle.
Ve o yanımdan ayrılmadan ikimiz de şarkıları dinlemeye devam ettik.
¤
Konser bittikten sonra eve dönmeden önce Serkan ile vedalaşıp bizimkilerin yanına gittim.Ve birlikte eve doğru yol aldık.
Serkan ile daha önceden bir tanışıklığımız olmamasına ve sadece 10 dakikalık bir konuşmamız olmasına rağmen ona çok ısınmıştım nedense.
Yolda bizimkilerle konser hakkında konuşa konuşa eve varmıştık bile.
Otobüsten inip apartmana doğru yürümeye başladık.Herkesin uykusunun geldiği belliydi.Apartmana girip dairelerimizin bulunduğu kata doğru merdivenlerden çıkmayı bitirdikten sonra herkes birbirine 'İyi Geceler' dileyerek evlerimize dağıldık.
Işıl'la yataklarımızda bugün hakkında biraz sohbet ettik.Sonrasında ise uyumaya geçtik.
Fakat onunla bugün hakkında konuşmadığımız bir şey vardı: Şuan bir yabancı ama gelecekte bir arkadaş olabilecek bir insan...
~
Selamm.Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Yorumlarınız ve oylarınız değerli♡.Takipte kalmayı unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRONY
Mystery / ThrillerMira çocukluk arkadaşlarıyla aynı katta oturmaktadır.Aynı evde yaşadığı arkadaşı Işıl büyük bir hayvansever olduğu için köpek alma konusunda çok ısrar etmektedir.Bir gün köpeği barınaktan sahiplendikten sonra köpekle birlikte evlerine sırlar da taş...