- 22 -

650 47 39
                                    

Heeyyyy 10K Olduk! Gün geçtikçe büyüyoruz.

Hepinize çok teşekkür ederimmm beni çok mutlu ettiniz 🖤🖤🖤

Multi 🖤 Ben

"Bella, Shawna soruyor." diye konuştu harry. Sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi gülümsüyordu.

Charlie ise kylie'ye bakmamak için uzun uğraşlar veriyordu. Selena'nın yanından kalkmış Zayn ve Harry'nin ortasına oturmuştu. Olanları ondan saklaması charlie'nin kalbini kırmıştı fakat selenaya olan hislerinden hiçbir şey kaybetmemişti.

"Cesaret." diyerek gülümsedi shawn.

"Biraz heyecan katalım ama değil mi?" diye sorduğunda, Shawn onu başıyla onaylerken biraz tedirginlik kaplamıştı. Çünkü arkadaşları ona her türlü şakayı yapabilecek kişilerdi.

"Shawn aramızdan birini öpmeni istiyorum. Ama bu kişi kız olmak zorunda değil." dediğinde, Shawn oldukça şaşırmış olsada yerinden doğruldu.

Herkes kimi öpeceğini düşünürken o yavaşça kendall ve kylie'ye yaklaştı. Kendall'a bakarak fısıldadığında kendall az kalsın bayılacağını düşündü. Shawn'ın onu öpeceğini hiç beklememişti fakat şimdi tam karşısında ondan izin istiyordu. Kalbi teklediğinde yutkundu, koyu kahve gözler birbirini bulduğunda başını salladı.

Shawn, sağ eliyle kendallın belini tutup kendisine çekti. Dudaklarını onunda dudaklarına bastırdığında salondaki herkes şaşkınca onları izliyor hiçbiri sesini çıkarmıyordu. Nefessiz kalıp uzun bir öpücüğün ardından ayrıldıklarında ikisinde derin bir nefes alıp birbirlerine baktı. Kendallın gözleri büyümüş az önce yaşananların gerçek olup olmadığını kendi kafasında tartıyordu. Shawn ise kendallın tepkilerini izliyor ne düşüneceğine merak ediyordu. Kendall şaşkınca ona bakmaya devam ettiğinde ellerini belinden çekip bedenlerini ayırdı ve ona bir gülümseme gönderip yerine geçti.

"siktir! Az önce noldu?" diye gigi bağırdığında heyecanla ikisine bakıyordu.

"onu öptüm."

"beni öptü." diye fısıldadılar aynı anda, kendall yanakları kızarmasıyla bakışlarını kaçırırken, Shawn gülümseyerek onun bu hallerini izliyordu. Normalde sert olan kendall şimdi küçük bir çocuk gibi kızarmıştı.

Shawn, onu izlemeye devam ederken aklına gelen şeyle gözleri büyüdü ve hızla harry'e dönmüştü.

"siktir ben bunu yeni fark ettim." diye fısıldadığında, harry sağ elini shawn'ın omuzuna koyup 'sorun yok' dercesine başını salladı. Kendall iyi biriydi ama harry ile çok farklılardı. Kendallın yeni biriyle olması harry içinde iyi bir şeydi.

"O zaman döndürüyorum." diyerek şişeyi eline alıp çevirdi. Şişe Hailey ve Gigi arasında durduğunda
Gigi sormaya üşendiği için haileye kısaca cevaplaması için Sorgu dolu gözlerle baktı.

"doğruluk olsun."

"yedim seni." dediğinde tatlı bir sırıtmayla el çırptı.

"Yemediğin bir o kaldı." ona takılan barbaraya sahte bir kızgınlıkla bakıp trip atarcasına saçlarını savurdu. Barbara, onun bu haline kahkaha atarken onun gülüşünü izleyenden habersizdi.

"Öhöm" diye boğazını temizleyip ciddi haline geri döndü gigi ve şüpheyle haileye baktı.

"Söyle bakalım, Justin kankimden hoşlanıyor musun?" diye sorduğunda hailey bir an nefesini tuttu ve gözlerini kapadı.

"Shot atıyorum." dediğinde hayal kırıklığına uğrayan Justin bakışlarını soruyu soran gigiye ve yanındaki Barbara ve Zayn'e sırasıyla baktı kalbi deki acıyla omuz silkti.

"Aptal mısın?" diye sordu sessizce zayn, Justin'e

"Ne alaka lan?"

"Senden hoşlanmasa direkt söylemez miydi. Bir şeyler hissediyor ki shot atmak istedi." dediğinde justinin gözleri hızla açılıp zayne dönerken sırıttı.

"sen varya harbi adamsın." dediğinde arkasından Barbara uzanıp zayn'in omzuna çenesini koydu.

"Genelde şerefsiz derler." dediğinde, zayn kaşlarını çattı.

"ahahah çok komik. Bana bak gider harry'e her şeyi yumurtalarım ha." dediğinde, Barbara hızla çenesini omuzundan kaldırıp aynı yere vurdu.

"size güvendiğim için bilmenizi istedim. Lütfen buradan şaka bile olsa vurmayın beni."

"Tamam güzelim bir daha yapmam." diyerek barbara'nın saçını karıştığında Barbara uzaklaştı.

"Ya ama bunu yapma işte. Bak Gigi'yi ikna eder uyurken saçlarını kazıtırım ha." dediğinde zayn ellerini yukarı kaldırıp "Tamam tamam bir şey yapmadım." diyerek sahte bir korkuyla geriye yaslandı. Justin ikisini bakıp hızlıca konuştu.

"Harry buraya bakıyor susun." dediğinde ikiside başını sallayıp önüne döndü.

Hailey elindeki şişeyi çevirdiğinde bu sefer şişe Gigi ve barbara arasında durdu. Soran taraf Gigi olduğu için yüzündeki gülümseme büyümüştü.

Sormasına fırsat vermeden "cesaret." diye cevapladı Barbara.

"Barbara, eğer seni öpen son erkek bu odadaysa, bu sefer senin onu öpmeni istiyorum. Ama kısa bir öpücük olmasın." dediğinde Barbara seslice yutkunmuş mavi hareleri, yeşil hareleri bulmuştu.

"sakın shot atayım deme yeterince içtin." diyerek göz kırptı.

Mavileri, onun güzel yeşillerini bulduğunda heyecanla nefes alıp verdi. Ayağa kalktı ve yavaş adımlarla ona ilerledi. Bir daha o dudaklarının tadına bakacak olması kalbini yerinden sökerken iki eliyle çenesini tuttu. Dudakları birbiriyle buluştuğunda görkemli ateş ruhlarını yeniden yaktı. Öyle ki aralarındaki kuvvetli bağlara bir yenisi daha eklendi.

Bundan sonra nereye kaçacaklarını birbirlerine nasıl bakacaklarını düşünmeden tutkuyla öptüler birbirlerini. İkiside korkuyor, dudakların bir daha hiç kavuşamayacağını düşünüyordu. Onları izleyen ev halkı şaşkınlıkla çığlık atarken birbirlerinden ayrılıp derin nefes aldılar.
Harry, Barbara'nın gözlerine baktığında Barbara utançla başını eğdi.

"eğme başını." diye fısıldadı.

"Allahım dualarım kabul olduuuuğğ maşallah çok güzeller."

🖤

Yeni çiftler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Favori çiftiniz?

Bu arada Shawn ve Kendall'ı bir aralar clavin klein'e verdikleri ayrı ayrı çekimlerde yakıştırmıştım.


Barbara ve Harry'i ise başından beridir yapmak istiyordum. Çünkü ikisininde gülüşüne aşırı düşüyor, fazlasıyla yakıştırıyorum.

Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur.

Sonra ki bölümde görüşürmek üzereee

🖤

Youhome | Group chatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin