- 25 -

439 37 29
                                    

Şerefsiz zayn loading..

Hailey: Zayn, Gigi ile hiç konuşmadınız mı?

Zayn: ayrıldık

Justin: Siktiğim pezevenki kız 1 haftadır kayıp

Shawn: Her yerde aradık yok amk deliricem

Zayn: Çıkar bir yerlerden her zaman yaşanan olaylar

Bella: Eğer onun başına bir şey gelmiş olursa yemin ederim sıçarım ağzına

Barbara: Zayn neden böyle davranıyorsun?

Zayn: Bir şey olduğu yok neden herkes üzerime geliyor? Ayrıldık bitti işte

Zayn: O benden ayrıldı ben de sildim bu kadar

Barbara: Onu aldattın!

Zayn: Ben onu aldatmadım

Hailey: Rose ile birlikte olmanız ne o zaman?

Dua: liama şerefsiz derdim ama seni tanıdım zayn

Liam: Ben ne alaka aq

Dua: sus be salak

Harry: Gençler atacağım konuma gelin acil

Barbara: Harry kötü bir şey yok değil mi?

Harry: Bella, zayn'in ağzına sıçabilirsin.

Harry: Geldiğinde görürsün güzelim bekliyorum

Zayn: Gigi ye bir şey mi oldu?

Taylor: Sen gelme zayn

Selena: Kaldıramayabilirsin.

Charlie: Aq konum hastaneyi gösteriyor

Zayn: Charlie şaka yapıyosun değil mi

Zayn: bak şaka yapmayın amk

Shawn: Harbi hastaneyi gösteriyor yoldayım ben

Zayn: Bana ders vermek için oyun oynuyorsanız komik değil

Justin: Hastane kapısından girdim az önce şaka değil

Zayn: Konum at

Selena: Gelme zayn

Zayn: Selena ne düşündüğün umrumda değil

Hailey: ben yoldayım kimler var orada kızların haberi var mı

Taylor: Dua yolda diğer kızlarda burada

Taylor: hanginiz gigi'nin evine yakın?

Hailey: Ben orayı geçeli oldu, ama geri dönebilirim ne lazım?

Taylor: Bir kaç rahat kıyafet lazım

Zayn: Sen devam et ben alırım

°°°

Zayn..
Elindeki kıyafet dolusu çantayla birlikte gösterilen konumun tam karşısında, hastane'nin önünde korkuyla durdu. Ona bir şey olma düşüncesi içini yiyip bitirirken, pişmanlık duygusu bedenini ele geçirmiş gibiydi.

Bir adım attı. Sonra bir adım daha ve devamı daha geldi. On ikinci kata çıktığında gözleri numaralarda gezdi ve tek bir numara da bakışları durdu. Kapıya yaklaşığ önünde durduğunda içeriden gelen sesleri duymasıyla kalakaldı.

"Ne zaman uyanacak?" diye soruyordu hailey.

"Bu sabah kriz geçirince aşırı doz sakinleştirici verdiler. Bir veya iki saate uyanır." diyerek cevapladı Harry.

Hayatında ki en zor günü geçirmiş olabilirdi. Gigi'yi acı çekerken görmek ve elinden hiçbir şey gelmemesi işkence gibiydi.

Zayn kapıyı aralayarak içeriye girdiğinde bütün gözler ona döndü. Onun gözleri ise hastane yatağında melekler gibi uyuyan aşık olduğu kadın da kalakaldı. Gigi ilk defa bu kadar farklıydı. Dudakları kurumuş, gözaltları hiç olmadığı kadar şiş ve kızarık görünüyordu.

"Onu bu hale kim getirdi?" diye sorduğunda hiç beklemediği bir cevapla karşılaştı.

"Sen!"

Anwar, O kadar öfkeliydi ki her an kendisini tutamayıp saldırabilirdi ama burada yapamayacağının farkındaydı.

"Ben mi?"

Justin, sağ elini zayn'in omzuna attı ve sessiz olacak şekilde konuştu.

"Kardeşim o uyandığında anlayacaksın."

°°°

Saniyeler, dakikalar ve saatler geçti. O yorgun cansız bakan mavi gözlerini iki buçuk saatin sonunda araladı. Halsizlikten gözleri bile yavaşça hareket ediyordu. Sırasıyla arkadaşlarına baktı ve gülümsedi. En sonunda ise gözleri odanın bir köşesine sinmiş merakla ne tepki vereceğini bekleyen zaynle karşılaştı ve gülüşü soldu.

Sadece bir kaç dakika gözgöze kaldıklarında gigi gözlerini harry'e çevirdi.

"Lütfen harry, Onu buradan çıkarın." diye fısıldadı. Kesik nefesleri sessinin güçlü çıkmasına engel oluyordu.

"Sakin ol, hiçbir şeyden haberi yok."

"İyi misin?" diyerek ayağa kalktı ve Gigi'ye yaklaşmaya başladı. Tam o sırada Gigi'nin sesini duymasıyla kalakaldı.

"Yaklaşma."

"Neler oluyor?" diye sordu. "Ona ne oldu?"

Zayn'in sorusunu görmezden gelerek ona sırtını döndü. Gözleri dolmuştu ancak o ağlamamak için kendini sıkıyordu.

"Anlatmayacak mısınız?" diyerek sesini yükseltiğinde zayn, harry ona döndü.

"Sessiz ol kardeşim, hiç sırası değil."

"Herkesin bildiği ama benim bilmediğim ne var harry?"

Zayn, kendisinden ne saklandığını öğrenmediği her dakika daha da sinirleniyor oda nın içerisinde dört dönüyordu.

"Gerçekten bilmek istiyor musun?" diye sordu gigi sessizce ona dönerken.

"Sana ne olduğunu öğrenmek istiyorum." diyerek başını salladı. Gruba yazdıklarının tam aksine günlerdir aklındaki tek şey Gigiydi.

Bir süre ikisi de sessizce bekledi. Gigi cümlelerini toparlamaya çalışıyordu çünkü hâlâ gerçeği kabul edemiyor ve bunu söylemenin kolay yolunu bulamıyordu.

Saniyeler geçti. Gigi'nin elleri karnını buldu ve dudaklarından sözcükler döküldü. Tam o sırada duyduklarının acısıyla zayn dizlerinin üzerine düştü.

"Onu kaybettik."

Artık Zayn ve Gigi'nin geri dönüşü yoktu.

Aşırı saçma bir bölümle merhabaaa

Neden bu kadar drama yarattım bilmiyorum ama şöyle bir sahne her yazmak istedim.

Replikler aşırı kötü olabilir görmezden gelirseniz tşk.

Bölümde olmayanlar var onları diğer bölümde göreceksiniz kendinize iyi bakın
️❤





Youhome | Group chatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin