- 21 -

688 65 45
                                    

PART 1

900 kelimelik bir bölüm bir fav alsın mı?

🖤

"iki dakika üzerimi değiştirip gelsem olur mu?" diye konuştu barbara, üzerindeki kıyafetler onu rahatsız hissettiriyordu.

"lütfen hızlı ol." diye isyan etti justin. Bu çocukça oyunu oynamak istemediği her halinden belli oluyordu. Barbara salondan koşar adımlarla çıktığında taylor konuşmaya başladı.

"Barbara'dan hoşlanmıyorum."

"çünkü onu tanımıyorsun." diye savundu Shawn.

"Tanımama izin veriyor mu? Sürekli laf sokma peşinde."

"onu ilgilendiren konuları açma o zaman? Ayrıca bu kadar hoşlanmıyorsan arkasından değil yüzüne konuş." dediğinde bella, harry de konuşmaya başlamıştı.

"Bella haklı, arkasından konuşman hoş değil."

"peki.."

O sırada barbara üzerindeki eşofmanları ile salona girmiş ve rahat olduğu için memnunca gülümsemişti. Justin, barbara'ya oturması için yer açtığı sırada Shawn gözlerini herkesin üzerinde hızla gezdirip omuzlarını dikleştirdi.

"Başlıyoruz."  Shawn şişeyi çevirdiğinde bakışları Charlie'ye döndü.

Charlie, Shawna öpücük attığında selena bunu görüp charlie'nin kafasına bi tane geçirmesi bir oldu. Charlie nin gözleri büyümüş, ağzı açık şekilde ona döndü. Selena ise vurduğu için pişmanlık duyup yanına yaklaştı.

"Acıdı mı? Ya özür dilerim ama hak etmiştin." tam cevap vereceği sırada bella'nın sesi duyuldu.

"Justin, Selena'ya soruyor.." Charlie başını iki yana sallayıp kolunu omzuna atıp kendine çekti.

"Fenasın." diye fısıldadığında selena'nın yakınlaşmanın verdiği heyecanla nefesi titrerken bakışlarını ona soran Justin çevirdi.

"DC?"

"Doğruluk."

"Charlie ile çıkmaya başladığınız gün kızlar, charlie'nin Kylie den hoşlandığını düşünüp Kylieyi suçlu hissettirdiğin için sana kızgındılar hatırlıyorsundur."

"beynim yandı." diyen Shawn ortamın gerginliğini fark etti.

"Evet?"

"Kylie o gece sarhoş olduğu için bir daha konusu açılmadı. Olay tam olarak neydi?" diye sordu Justin.

Bir kaç hafta önce ki konuyu detayına kadar hatırlaması takdiri hak ediyordu.

"ohh peki.. Eleme gecesi charlie hoşlandığı kızın yanında oturduğunu söyledi. O sırada yanında biz vardık fakat Kylie ile aynı koltukta oturdukları için ben kylie'den hoşlandığı düşünüp saçmalamış diğer gruptan kızlara bunu söylemiştim."

"Üzgünüm Kylie amacım seni suçlu hissettirmek değildi." diyerek Kylie baktı.

Kylie ise olanları unutmasa da 'sorun yok' dercesine başını iki yana sallayarak gülümsedi. Selena şişeyi çevirdiğinde herkes sıranın kime geleceğini bekliyordu. Bu sefer ise şişe Taylor ve Barbara arasında durdu.

"DC?" diye sordu taylor.

"doğruluk."

Barbara'nın cevabına karşılık taylor bir süre düşündü ve aklına gelen şey ile sırıttı.

Youhome | Group chatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin