Fall out boy-Centuries
~°~
Uzun yıllar hüküm süren jeon krallığı bulunduğu bölgenin en güçlü sürüsü ve soylu ailesiydi.Kral jeon biricik arkadaşı kim taewon'u fazlasıyla sever,gerekirse diğer krallıklarla onun için savaşırdı.
Arkadaşının ona fazlasıyla güvendiğine sığınan taewon etrafında pusu kuran şeytanlara boyun eğip ihanet etmeyi seçti.Diğer krallıklarla birleşip fazla toprak elde etmek için savaş başlattı.
en yakınına,hiç acımadan
Fakat Tanrı,gizlenmiş tüm sırları açığa çıkarırdı.
öyleki hiç bir yalan sır olarak kalamazdı.
Ne kadar arkadaşına güvensede sarayına askerlerinden birini yerleştirmişti kral jeon.Zeki bir adamdı,bu yüzdendir ki kim krallığı güç konusuna hep ikinci planda kalıyordu.
İhanetin acısını iliklerine kadar hisseden jeon,böylesine güvendiği birinin sadakatsizliğiyle çileden çıkmıştı.etrafında bulunan krallıkların tüm zaaflarını bilen jeon bunu kullanmaktan çekinmedi ve hepsini elindeki kozlarla başından def etti.
bunun sonucunda artık destek alacağı kimse kalmayan taewon korkmaya başladı.
pişman hissediyordu,çokca küçük düşmüş ve birazda hüzünlü.
iblis en büyük fitneciydi ve iki arkadaşın arasını açmayı başarmıştı.
kim krallığını çepe çevre saran askerlerine verdiği tek emirle tüm tarihten silebilirdi onu fakat yapmamıştı.
belki acıdığından belkide daha farklı planları olduğundan.
bunun bilinciyle korkudan sızlanan taewon,yalvarmaya başladı.Arkadaşının ayaklarına kapanıp ağladı.
çok geçti artık,duygulara işlenen acı unutulamazdı.
"lütfen yejoon,bağışla canımızı.Büyük bir aptallık ettim,yalvarırım yapma."
dudaklarına ufak sırıtışını yerleştirip öfkeyle suratına baktı insanlıktan yoksun dostuna.
"seni Tanrı bağışlasın taewon"
ayağına kapanan adamı tek hareketiyle kendinden uzaklaştırdı.
"senin gibi gaddarlıktan ağzım sulanmıyor meraklanma.Yaptığın hatanın bedelini sen ödeyeceksin sadece,çevrendekiler değil."
Gözüyle olanlardan habersiz kundağa sarılan çocuğa baktı.
"18 yıl sonra tekrar buraya geleceğim."
"ve tek varisini oğluma eş yapacağım."
irisleri korkuyla titrerken tek kelime dahi edemiyordu taewon,karısı ise çoktan hıçkırıklara boğulmuştu.
"sana yapacağım son iyiliği yaptım taewon.Sen ve çevrendekilerin canını bağışladım.Şimdi gidiyorum ve sana olan ilk kötülüğümü başlatıyorum eski dostum."
"soyunu devam ettiremeyeceksin ve yüzyıllar seni soysuz bir köpek olarak anacak"
yaşananların büyüklüğüyle kalbi sızladı yerdeki bedenin.Varissiz bir kralı kimse dinlemezdi.
"Tarih bizi unutmayacak arkadaşım,bu anı yüzyıllar boyunca hatırlanacak."
Kral jeon zeki değildi,her şeyi ön gören bir dahiydi.
"sen beni bir devrim başlatmaya zorladın.Acıların tek dert ortağın olsun Taewon,yanlızlığında iyi çürümeler."
~°~
-gyphell
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18 Años despues°TK
Fanfictionkim krallığının halkını kurtarmak adına verdiği söz,bir devrimin başlangıcıydı. -taekook |omegaverse|