Kadebostany-Mind if I stay
~°~
"tanrım bu gerçek olamaz!"
odanın köşesindeki koltukta oturan omega kucağındaki yastığı sıkarak tepinmeye devam etti.
taehyung,bağıran arkadaşını her susturmaya çalıştığında daha fazla kontrolü kaybettiğinden artık yanlızca izliyordu.Dün bahçeden çıkar çıkmaz hiçbiryere uğramadan odasına girmiş gün boyu dışarıya çıkamamıştı.Sabah daha ilk ışıklarını sunarken ise kapısı hızlıca açılmış içeri giren jimin kolunu çekip mührün gerçek olup olmadığına bakmıştı.
Aklına jeongguk'un dedikleri geldiğinde gözlerini yumup ufakça sırıttı .Ne yaptığına anlam veremiyordu,neden böylesine aptallaşmıştı ki? kafasını iki yana sallayıp silkelendi.Ne yapıyordu böyle?ufak bir iltifattan etkilenemezdi.Dadısı kıyafetleri hakkında pek çok yorum yapıp överken hiç böyle hissetmiyordu.
"tüm saray sizi konuşuyor,yanına gelirken haremdeki kızları dedikodu yapıyordu.Başta takmasamda isminizi duyunca bir tuhaflık olduğunu anladım."
Birden lafa giren turuncu saçlı omega yanında oturan arkadaşını derin düşüncelere sürükledi.Dün bahçeden çıkarken bileğini birisi görmüş olabilirmiydi?üzerindeki elbiseye göz gezdirirse böyle bir ihtimalin olmadığını biliyordu.Sezgi yeteneği güçlü biri olduğundan çevrelerindeki üçüncü bir kişinin varlığını elbette anlayabilirdi.Her kimse bu kadar güzel saklanabilenbir kişinin iyi niyetli olmadığını düşünüyordu.
"jimin,beni bahsettiğin omegaların yanına götürürmüsün,yüzlerini hatırlıyormusun?"
Sakince konuşan sarı saçlının,minik elleri arasına aldığı kolunu bırakıp dudak büzdü.
"tam olarak hatırlamıyorum ama görürsem tanıyabilirim."
beklediği onayı alınca ayaklanıp kapıdan dışarı çıktılar.Yanından geçen iki yardımcı birbirlerine göz ucuyla bakmış,aralarında sessizce fısıldaşmışlardı.Taehyung ile göz göze geldiklerinde ise hızlıca ellerindeki kıyafet sepetlerine tutunarak aceleyle uzaklaştılar.Anlaşılan dedikodu hızla yayılmaya devam ediyordu.
Bir alt kata indiklerinde haremin açık renkli kapısını görüp seri adımlarla ilerlediler.İkilinin geldiğini gören alfa muhafızlar içeridekileri haberdar etmek amacıyla isimlerini seslenip kapıyı açtılar.
vücut hatlarını saran oldukça açık kıyafetli omegalar ve betaların bazıları birbirlerine esanslı yağlar sürüyor,bazıları elindeki deflerle kendilerine özgü danslar sergiliyor,birkaçı da minder koltuklarda yemek yiyorlardı.
Birden açılan kapıdan gördükleri bedenlerle hızlıca toparlanıp yan yana dizildiler.Kendisine karşı saygılı olmaları Taehyung'un hoşuna giderken ellerini arkasında birleştirmiş,başını dik konuma getirmişti.Sert görünmezse istediği cevabı elde edemeyeceğini biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18 Años despues°TK
Fanfictionkim krallığının halkını kurtarmak adına verdiği söz,bir devrimin başlangıcıydı. -taekook |omegaverse|