NF-Remember This
~°~Kim krallığı yoğun koşuşturmalar içerisine girmiş,etrafta çeşitli hazırlıklar boy göstermeye başlamıştı.Sarayın biricik prensi 18 yaşına giriyordu ve aksaklık yapılması söz konusu dahi olamazdı.Taehyung ise üzerine giydiği buz mavisi elbise ve kafasına takılan zarif taçla adeta parıldıyordu.
birçok soylu alfa onun için deli oluyor, eş olmak için türlü mektuplarla dileklerini sunuyorlardı.Şimdiden birbirleriyle mücadeleye bile girmişlerdi.Saçma buluyordu bu tutumları.Onun fikrince kimse tek bakışla sevgi besleyemezdi başkasına.Farklı olduğunu biliyordu daha önce kimse aynı anda sarı saçlı ve mavi gözlü bir omega görmemişti. fakat sadece dış görünüş olarak değil,tüm davranışları farklıydı onun.
Eş olmak için değil,toplumuna yararlı olmak için yetiştirmişti kendini.Kılıç kullanıyor,at biniyor hiç bir omeganın yapmadığı şeyleri kafasına koyduğu an yapıyordu.Oturup takılara bakmak yerine pek çok fikir ortaya sunmuş,ülkesine ekonomik anlamda büyük katkılar sağlamıştı.
şimdi ise saçma 18 yaşını doldurmuş,saraya gelen diğer krallıklarla yetişkinlik törenini kutlayacaktı.Çalınan kapı ile bakışlarını oraya çevirmiş,içeri giren jimin en azından keyfini biraz olsun yerine getirmişti.
"Herkez geldi,senin tahta çıkmanı bekliyorlar."
içini saran sıkıntıya rağmen arkadaşına gülümseyip adımlarını büyük salona doğru yönlendirdi.Jimin,amcasının oğluydu.Aynı zamanda babası sarayda kahin olarak çalışıyordu.Her ne kadar annesi ve babası dışında prense ismiyle hitap etmek yasak olsada çocuklukları beraber geçen bu iki arkadaşın kuralları takmadıkarı yadsınamaz bir gerçekti.
Salonun içerisine geçmek için büyük kahverengi kapının muhafızlar tarafından açılmasını bekledi.Yüzüne çarpan ışıkla derin nefesler almış tahtına doğru yürümeye başlamıştı.Tüm bakışlar üzerinde kol gezerken etrafa yayılan gürültüler susmuş yanlızca birkaç enstrüman konuşuyordu mekanda.süzülen meltem eşliğinde dalgalanan elbisesi birkez daha hayran bırakıyordu kendine.
Babasının yanındaki yerine geçmiş ufakça selamlamıştı herkezi.Yanına çeşitli sürülerin yöneticileri geliyor beraberinde getirdikleri hediyeleri sunuyordu ona.Mutluydu ama içinde kabaran kötü hisse mani olamıyordu.Halkı da bu şenliğe davet edilmiş,neşeli müzik eşliğinde orta alana çıkıp hünerlerini sergiliyorlardı.
Kral taewon'un çağıracağı yoktu ya,tüm davetlileri taehyung gözden geçirmişti.Sınıf farkına şiddetle karşı olmasına rağmen babasının bazı fiilleri çokca üzüyordu onu.Kibirdan yoksun samimi davranışlarıyla tüm halkın gönlünü fethetmiş, krallarından daha fazla sevgi beslemişlerdi taehyung'a.Hatta dört gözle tahta çıkmasını bekliyor desteklerini esirgemiyorlardı.
Birkaç alfanın tekliflerini kibarca reddedip edilen danslar ve yenilen yiyeceklerden sonra vakit,gecenin son demlerini döktürmüş şenlik sonlara yaklaşmıştı.Yaşı için aldığı olumlu dilekler bitince Kral taewon ayağa kalkmış odağın kendisini bulmasını sağlamıştı.İstediğine ulaşıncada alnındaki terlerle konuşmaya girişti.Şayet başlamaz ise herşeyi daha kötü kılacağını biliyordu.
"Öncelikle törene icabet etmenizden büyük mutluluk duyuyorum.Oğlum prens kim taehyung,artık yetişkin bir omega ve halkımın ilerideki hükümdarı."
Çevredeki herkez durumdan müteşekkirken kral yejoon kadar keyifli kimse olamazdı.Arkadaşının çırpınışlarını sırıtarak izliyor,arada kendine değen bakışlarıyla kafa selamı veriyordu ona.Çoğu zaman davranışlar,konuşmalardan daha güçlü olurdu.
Kim taewon yutkunarak irislerini başka yöne çevirdi.Biliyordu,vakit gelmişti.
"Daha fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum.Herkezin haberdar olması adına,burada söylemem daha isabetli olacaktır."
söyleyeceği lafların ağırlığından oğlunun omzuna dokundu hafifçe.Kendi yaptığı suçun bedelini en değerlisine ödettiriyordu.
"Arkadaşım yejoon ve ben halkımız için faydalı olacak bir karar aldık."
olaylardan bağımsızca babasına bakan bedenin içini şimdiden kaplayan huzursuzluk kendi adına iyi olmayacak birşeylerin geldiğinin habercisiydi.
"ve Jeon krallığının varisi prens jungkook ile oğlumu eşleştirmeye karar verdik."
Taehyung,oturduğu yerden içinde fırtınalar kopuyor gibi hissetmişti.Hislerine tezat fısıltıyla "Ne?" diyebilmişti sadece.Ayaklarından başlayıp boğazına kadar gelen titreme dalgası kendini esir almış,gözlerinde son bulmuştu.
önündeki kral jeon'a bakmış neler döndüğünü kavramaya çalışıyordu aklı sıra.
Babası ondan habersiz hiçbir işe kalkışmazdı,fakat dayanamıyordu içten içe.Hızlıca yerinden kalkmış odasına doğru ilerlemişti.Saygı yada kurallar umrunda değildi,hisleri taşıyamayacağı kadar ağır gelmişti ona.Alandaki bedenler tekrar iyi dileklerini sunarken odasına geçen omega parlak göz yaşlarını akıtmak ile meşguldü.
şimdi ise kaderin çarkı iki bedene isabet etmiş,yeni bir oyun başlatmıştı kendine.
~°~
tüm cemaate merhabalar~
uyuya kalıp online sınava iki saat geç girdim matematiğe başlayınca ekran gitti.Ben ekrana bakıyorum ekran bana bakıyor sürenin bittiğini bir dakka sonra anladım.İlim yolumu kapattılar şerrolar sinirlendim. 😡
Neyse,
okuyan olmasada seviyorum sizi yoldaşlarım <3
-gyphell
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18 Años despues°TK
أدب الهواةkim krallığının halkını kurtarmak adına verdiği söz,bir devrimin başlangıcıydı. -taekook |omegaverse|