Blížil se večer no a co přichází s večerem ? Ano správně večeře no a pokud si správně četl/a tak víš kam jdu s večeří ? (KÁMO TO JE JAK VE ŠKOLCE !!!🤦♀️)Ano správně ke Gejmrovi asi poprvé za 2 měsíce . O shit polil mě studený pot *tak nervózní jsem nebyla už dlouho*pomyslela jsem si ,když jsem viděla kolik je hodin sešla jsem schody dolů "hej guys " *nikdo nic*"halooo je tu někdo "*pořád nikdo* co je?? v tuhle dobu už jsou všichni přece dole pak si ,ale najednou všimnu papírku na stole :ŠLI JSME NAKOUPIT TAK TO TADY NĚJAK ZVLÁDNI -MATY" Tak jsem se rozhodla uvařit večeři .Dovařila jsem pizzu(Ty umíš vařit pizzu?!- Maty xD) a odemčela dveře do sklepa sešla jsem s pizzou až dolů.Chystám se něco říct ,ale zarazím se .Gejmr má v ruce prázdnou flašku od vodky na zemi je prázdná flaška rumu ,coly a vína "ty pičo tak ten si dal" položila jsem tácek s pizzou na schody šla jsem k němu a zkusila ho zvednout z tvrdé země"do píči" zakřičela jsem "proč je tak těžkej, ah jo kdyby sis ty blbko ve sklepě neschovávala chlast před TERKOU tak se tohle nestane"(tak to jsi neměla říkat😈 - Terka)
nadávám si.Po 10 minutách se mi ho konečně podařilo zvednout ale najednou se blbě přetočím a spadnu sním do postele, ale nééééé úplně v dobrý poloze nooo ležel na mě a nohu měl přímo v mém rozkroku"néééé do prdele"zakřičím ale tu najednou poslet*křup* A zase *křup* "ježiši kriste může tohle být ještě horší" *zakleju si * "ehm....co to? " najednou se probudí Gejmr "No si taky říkám" řeknu naštvaně "tebe taky zavřeli do sklepa ???"*Zeptá se mě gejmr *"ne ale jsem tu uvězněná" ''Jo počkej to si ty ,ta co mě sem zavřela že jo '' zčervenala jsem se ''ehm....noo...jakoby '' začala jsem koktat ,on se lišácky usmál myslím že v sobě měl ještě kapku alkoholu tak jsem se bála co ho napadne ''jooo tak ....aha tak to mám právo tě tu držet '' zase se lišácky usmál och bože ten jeho úsměv už nevyženu z hlavyP, Mates
Po prodělaném infarktu z prázdné ledničky, jsem se rozhodl jít nakoupit. Dal jsem papír na stůl vzkaz že jdu nakoupit ,,Poooočkeeeeej!" Zařvala Terka z chodby. ,,No?" ,,Jdu s tebou" přikývl jsem ale doběhl nás aj Willi. ,,Jdu taky" ,,To zas bude nákup" povzdechl jsem si a doufal, že se brzy vrátíme. Nakoupili jsme hodně toustových chlebů, protože z čeho se dělají tousty? Ano z toustovýho chleba. Pak jsme koupili i sýr a šunku. Protože z čeho se děla- jo končím s tím. Cenu říkat nebudu. Vyšli jsme z Kaufu, protože tamti mi nevěří že kdekoliv jinde to seženeme levněji. Vymlouvali se na slevy. Dorazili jsme domů a oni šli dělat své věci. Vybalil jsem nákup a slyšela nějaký bordel ze sklepa. Šel jsem tam a pootevřel dveře. Další infarkt! Gejmr sklánící se nad El a nebezpečně se usmívá. ,,Ehm ehm nechci rušit ale vrátili jsme se" Gejmr si sedl k Eliščiným nohám a otočil se na mě. ,,Nechci rušit se používá když najdeš Diamanty a né když se vrátíš z é--" ,,Z nákupu" ,,Jo z nákupu, tak padej pr--" ,,NÉ POMOZ MI JSEM TU ZDHONGUCHENKÍ" Gejmr ji dal ruku před pusu tak jí nebylo rozumět, ale já jsem dobrej a věděl, že je to 'z donucení'. ,,Willi, Terko! Potřebuju pomoct" první se tam objevil Willi, který s brekem utekl. (Prostě zdrhl) Podíval jsem se na místo kde ještě před tím stál výrazem 'Éhm wtf'. Terka tam přišla hned. „Pičo padej od ní!" oba jsme sešli těch pár schůdků a dali je od sebe. I s Eliškou jsme utekli a zamkli ho.
(Eliška po přečtení vyřkla 'To tam sedlo jak toust do toustovače')
Šel jsem najít Williho. Celkem mě překvapilo, že utekl. Našel jsem ho v pokoji jak leží na posteli. ,,Willi, teď mi prosimtě vysvětli, proč si utekl" ,,Maty, ty jediný víš, jak je to s mou orientací, a protože Ti důvěřuju jako nikomu jinému, řeknu ti to, ale prosím nesměj se mi." Počkat počkat, Willi mluví vážně?! Sakra mám zavolat záchranku? Ne? Jo? Asi? Možná? ,,Slibuju" ,,Víš.....já......no......já se zamiloval do Gejmra" zašeptal a sklopil pohled, jako by si myslel, že ho budu soudit, i když ví, že já shipuju všechno co je gay. ,,Ty víš že já tě soudit nebudu.....ale popravdě mě to překvapilo, ale vždyť na tom není nic zlého" snažila jsem se ho uklidnit, i když jsem věděl, že je to Tousty platné.
Tousty! Ale v tomhle stavu ho tu nemůžu nechat! Můj problém vyřešilo, že usnul. Podíval jsem se na hodiny a řekl si, že v 23:00 nemá smysl dělat tousty tak jsem si lehl a usnul, mezitím co holky asi hrály skribbl.
P, Elišky
Hrála jsem s TERKOU skribbl,TERCE se chtělo už spát já mezitím byla ještě na počítači najela jsem na seznam ''YTBEŘI A POLICIE UŽ ROK PÁTRAJÍ UŽ JIŽ ZMIŇOVANÉN GEJMROVI NĚKOLIK YTBERŮ VYPOVĚDĚLO ŽE HO NAPOSLEDY VIDĚLI S PANEM KELEM KELOHAPSKÝM (XDDD) TEN POZDĚJI VYPOVĚDĚL ''Išiel som ho odprevadiť domov, zašiel normálne do bytu, ja sa vrátil do hotela a ten večer sme si spolu ešte písali, či sme v poriadku a čo robíme atď. Ale potom čo som sa ho spýtal či sa mnou nepôjde hrať EGGWARS už mi neodpísal , ďalší deň tiež nie, tak som išiel k nemu, neotváral, tak som radšej zavolal políciu tá na mieste nenašla ani smietka, netuším kde by mohol byť ''(Musela jsem přelouskat Elišky Slovenštinu, a přeložit to v Googlu, ne že bych to nedal, ale prostě radši -Maty)
Četla jsem řádky a tekly mi slzy po obličeji ,nemohla jsem si připustit že sem tohle zavinila já že je to celé moje chyba že ti lidi brečí kvůli mě ......a tak různě už se mi mlžily brejle oči plné slz a moje srdce bolí ....najednou jsem ucítila něčí ruku na mém rameni,nejprve jsem si myslela že to je Terka ale když jsem se podívala do skříně, tak jen vidím jak Terce visí ruka,ale moc sem jí neviděla brejle jsem měla zamlžený ,ale to si ještě pamatuji když mi tenkrát Maty povídal, že když Terka řekne že jde spát tak to myslí opravdu vážně.Brejle se mi mlžily každou chvilkou čím dál tim víc .Najednou mi někdo ty brejle sundal otočila jsem se na danou osobu ....byl...byl...BYL ..BYL to Gejmr lehce se na mě usmíval a leštil mi moje brejle xd
No takže další kapitola u konce. Vím, že to nedává smysl, ale počkejte si, a snad to bude stát za to 😂.
-Maty
YOU ARE READING
Bez tebe nežiju | 'FF' w/EWC ✔️
HumorGolden fanfikce o gejmrovi a @elik_gejmr_fans. Maty, Terka, Eliška, Sammy, Smail, Kelo, William a Gejmr. Hlavní postavy, žijící v jednom domě, což není nic dobrého... Vedlejší postavy: Oliver, tajný ctitel, Wedry, Marwex, Moon, MenT a nějakej debi...