👉8👈

34 3 0
                                    

P, Maty No more

Přišel jsem domů. Byl jsem na srazu s kámošema, který určitě mám. Šel jsem nejdřív do koupelny a pak jsem chtěl do pokoje přes kuchyň, ale něco se z kuchyně ozývalo. Šel jsem blíž a poznával slova. ,,Gejmr vaří tajný plán, tajný plán, tajný plán. Gejmr vaří tajný plán a oni o mě neví a to jsou v domě tři. Gejmr vaří tajný plán, tajný plán, tajný plán....." ,,Nebylo v originále staví?" ,,Bylo" připustil ,,ale já vařím" ,,To jsem si všiml, co vaříš?" ,,Ty se nezlobíš?! Umm....vařím špagety a rajskou" ,,Nezlobím, nic jsi zatím nerozbil, proč vaříš?" ,,Chci si udělat večeři s El na terase...." Jeho tváře nabraly celkem dost rudý odstín. Jen jsem se určitě hezky usmál. (Což působilo velice děsivě). ,,Kdybys chtěl pomoct, nebo vyklidit dům, řekni" zrudnul víc. ,,Beru obě nabídky tvé pomoci, moc nechápu jak mám udělat tu rajskou. A vyklidit na dnes dům pro duševní zdraví ostatních."
---
,,Sakra pojďte už." ,,A proč nemůže jet i El?" ,,Terko, nechce" lhal jsem. Dávala si šlofíka a bylo by blbý kdyby jela taky.

Vyrazili jsme pod stan. Měli jsme dva, protože to stačí pro 5 lidí a Smail. ,,Nevíte kde je Piki?" Zeptala se pro změnu Terka. ,,Netuším, asi na půdě s trávou" ,,Nebo u jejího boyfrienda?" ,,A jo tam vlastně může bejt." ,,A nevíte proč zdrhl Hejl?" ,,Keď utekal reval niečo o tom, že sme blázni, ale to my nie sme. Sme len nepochopenie kreténi" rozesmáli jsme se. ,,To souhlasím" křikl Willi a šlo se stavět.
---
Už máme dostaveno tak a teď kdo s kým bude ve stanu. ,,Přijde mi dětinské si určit kapitány a vybírat si" prohlásil jsem za hotovou věc a sedl si k tábořišti. ,, Jediný co vím je, že jsem ve stanu s tebou" řekne Willi a sedne si za mě. ,,Ja by som mohol byť s Terkou a so Smail" ,,Nevadí, že jsi s náma Oli?" ,,Ne v pohodě." Usmál se. Willi se usmál. Kelo se usmál. Terka se usmála. ,,Co se všici tlemíte?" Řekli jsme se Smail společně. Oni se jen rozesmáli.

Měli jsme stany pro 4, ale stejně jsme se skoro nevešli.

Když se tamto dosmálo šli jsme si připravit spaní a já sobě a Smail pak osmahl kukuřici. Ostatní jedli marshmallow. (Já totiž marhmallow ne)

P, El

Vrátila jsem s domů  - khaaamo to co bylo xddd mi asi blbne počítač- odemčela vchodové dveře a vstoupila dovnitř. Bylo tu takové zvláštní ticho ,,jsem doomaaa'' zavolala jsem po celém domě.,,Já vím'' ozval se z kuchyně Gejmr. Počkat co dělá gejmr v kuchyni Maty přeci do kuchyně nikoho nepouští a hlavně gejmra. Ale pořád lepší než já s Terkou..

Okey, okey, okey kapitola nevyšla hooodně dlouho.(3 MĚSÍCE?!)...většina z nás má menší problémy, ale stejně se snažíme držet na tom záchranném laně, které jsme sami prostavili.

No...proč je to ukončené takle....El moc neví jak to napsat, protože vždy když na tu noc vzpomíná, je rudá až za ušima a když to dáme Gejmrovi, odmítá se o to podělit a vždycky zrudne snad aj víc než El, takže se nějaké romantiky dočkáte v příští kapitole sice ne Elmr ale dočkáte xD

Snad nám to prominete, ale máte to jako menší Vánoční dárček. :D -Maty

Bez tebe nežiju | 'FF' w/EWC ✔️Where stories live. Discover now