Vratila sam se unutra.
Jc-Zašto je Ema otišla onako. uplakano?
Ja-Jer je u kazni dva mjeseca, misli da je pet meseci.
Jc-Zašto?
Ja-Mora da nauci.
Jc-Bice besna na sve.Pa makar ce imati svu hranu.
Ja-Imace dnevno za kucne poslove platu od hiljadu dinara.Onda ce zvati obezbedjenje da joj kupe nesto za taj novac.
Jc-Ona nije navikla.
Ja-Navice.A kad budem bila sigurna da je naucila onda cu joj vratiti sve.Dobice odecu koja nije markirana,par helanki i pantalona,majica i to je to.Telefon joj ostaje i sminka.Mozda celi raspust provede u kuci.
Jc-Razumem ali...
Ja-Nema ali Jack,oduvek je razmazena.Volim je najvise na svetu ali ovako ne moze.
Jc-Imam osecaj da sam ja kriv.
Ja-Samo ona.
Ema pov
Ja-Pustite me.
Xx-Godpodjice Emily ovde cete ostati dva meseca.
Ja-Rekla je pet.
Xx-Pa rekla je pet ako se budes opirala.
Ja-Kapiram..
Xx-Dnevno cete obavljati sve kucne poslove za platu od 1000 dinara kojom cemo mi ici kupiti sve sto vam treba.
Ja-Molim?!
Xx-To su pravila.Imacete cuvara.
Ja-Pa gde je?
Xx-Sad ce da dodje.
Xx2-Evo me.
Xx-Tesko tebi.
Ja-Sta?!
Xx-Ma nista.
Ja-Nije njemu tesko,nego meni!
Xx2-Ne drami.
Ja-Ne dramim.Nema vise niceg.Mrzim svoju sestru.
Xx-Idem ja.
Xx2-Zasto je mrzis?
Ja-Ima jedan decko.I nije mi se svidjao a on je bio ludo zaljubljen u mene.Ne kao psihopata uvek me stitio.Jos uvek me voli.Jednom mi je ta veza sa njim dosadila i platila sam devojku da ga napije,uspava i da u jutro kad ja dodjem napravim scenu.
Xx2-Mozda ces imati pogresno misljenje o meni,ali tvoja sestra je upravu.Mada ne bi te samo zbog toga kaznila.
Ja-Pa ja ne volim da radim.Nismo uvek bili bogati.Cak sta vise siromasni.Ona je radila da ja imam da izadjem i da se obucem.Ja sam tad imala petnaest i cesto bi me pitala da li zelim da radim u poslasticarnici blizu.Plata je bila dnevna ali ja sam odbijala.Pocela je sa losim poslom i sad smo tu u svetu mafije i kriminala.Sestra me nikad nije uvlacila u sve to.Sasula sam joj sve u lice.
Xx2-Verovatno ti je zato crven obraz.
Ja-Nikad,ali stvarno nikad me nije udarila do sad.
Xx2-Povredila si je.Nego kako se ti zoves?
Ja-Emily ali svi me zovu Ema,kako se ti zoves?
Xx2-Georg Black.
Ja-Kako to da se bavis ovim poslom?Rizukujes svoj zivot za tudji.
G-Pa za 6.000e bi svako.
Ja-Ne mozes svoj zivot kupiti za sest hijada eura.
G-Ne mogu,ali mogu dosta toga.
YOU ARE READING
IGRA ŽIVOTA
ActionPodižem pogled i vidim mušku siluetu u potpunom mraku, jeza mojim telom je prolazila poput trnaca. Pokušavam da se pomerim al od straha ne uspevam. Xx-Jel to Angela Smith toliko uplašena. Ja-To si ti kretenu jedan! Xx-Draga ja sam taj "kreten". Ja-S...