-kasnije-
Ja-Matt dodji ovamo smo svi mi ali ako nekom kazes letis automatski!mada nije to neka tajna.
M-Okej kapiram.
Xx-Sta on radi ovdje?!
Ja-On je Matt Miller, Jordan i radice sa nama.
J-Jbt on radi u policiji.
Ja-Pa boli me.
M-Radio sam.
J-Kako da ti vjerujemo da nas neces odrukati da bi vratio posao?Hm?!
M-Pa izdali su me,cisto sumnjam da bih im se ikad vratio.
J-A sta je ovo?
Pokazao je papir na kom je njegova prijava za posao u policiji,sa svim potrebnim kriterijumima.
M-Pa moram nesto raditi.
J-Dokaza ces svoju "vjernost" ovom poslu i nama tako sto ces ubiti guvernera policije Jace Steatam-a.
M-Bas njega?
Ja-Da!Matt ja nikad ne grijesim,pa budes li ti bio moja greska tesko tebi.Jer cu je onda morati ispraviti.
Izgledao je manje samo-uvereno nego malopre.
J-Strah te da ubijes starog sefa,hmm?!hahahahaha.
Nasmejao se zlobno.
M-Naravno da nije.Samo me mnogo puta vadio iz problema i to je sve.
Ja-Mi cemo ti mnogo bolje pomoci nego taj sugavac.
M-Ima dete.
J-Ti se ponasas kao dete!
Ja-Pa sta onda?!
M-Sina.Trazi ce osvetu kad-tad.Ima dvadeset jednu.
E-Jel sladak?
Javila se Ema od jednom.
Ja-Boze Ema.
E-Pa i mene interesuje.
Ja-Ma da.Sigurno samo njegov izgled.
E-Eh,pa mora i to neko.
Jack je izgledao kao da je pokisao,jer znam da jos voli Emu.
Jc-Ma da,samo je to bitno!
Iznervirano je izasao iz prostorije,a Ema je ravnodusno sedela kao da nije ona kriva za sve.
Ja-Ema dodji!
E-Zasto?
Ja-Samo dodji.
Kada smo malo odmakle onda sam joj rekla.
Ja-Ponasas se kao da nisi kriva za sve u vezi tebe i Jacka.
E-Boli me za njega.
Ja-Zamisli kad bi tebi to rekao osoba za koju si spreman zivot da das?Ha?
E-Ali ja ne osecam isto!
Ja-Ne moras to stalno ponavljati.
Jer ja veoma znam da se ti plasis samo ponovne prevare.I da imas osecanja prema njemu.A za prevaru si sama kriva.Cak to nije ni prevara.
E-Ne mesaj se.
Ja-Kako da ga gledam snuzdenog onako?Ha?Zar ti ni malo nije krivo.U svemu ovome si ti kriva Ema,jer nisi bila iskrena,jer si glumila.Sad tebe zaboli a kako je njemu.Jel ikad to pomislis.Ponasas se kao....na znam kojom recju da te opisem.Jednostavno te samo momci zanimaju.Ali ja znam da nije tako.Radis to samo da mu napakostis!
E-Dosta!Dosta mi je svega!Smarate me.Ja sam kriva!Za sve.Za to sto sam sa petnaest u uvucena u kriminal.Za to sto ga ne gledam istim ocima kao on mene.Za to sto hocu malo da zivim kao ostale devojke.A za to si sve ti kriva.Starija,pametnija uvek si mogla da budes glavna,sad to i jesi.Ja sam samo htela novac.A ne kriminal.Najstarija uvek si birala.
Ha?Zar nije tako.
Ja-Ne budi deriste.Uvek si htela samo pare,a rad.Ma koga briga odakle mi pare.Ti si uvek uzivala.Jedina nisi morala nista menjati osim prezimena.izgled.Jer nisi toliko uvucena u sve.
E-Briga me za sve.Sutra cu nas sve ocinkariti policiji.
Opalila sam joj takav samar da joj se glava okrenula za 360° stepeni.
Ja-Ti si samo jedno razmazeno deriste koje nista ne ceni.Znala si sve nase probleme,ali te zabolelo.Nikad mi nije bio problem da ti kupim sve sto mogu.
Ali si uvek bila ne zahvalna.A pored toga mnogo kriminalac bi bilo zainteresovano za tebe koja znas svasta o ,,Zetas-u".Od sad sama resavaj sve.Kad budes naucila ceniti javi mi se.A do tad ces sedeti u kuci!
E-Ne mozes da mi zabranis.
Ja-E videces da mogu!
E-Ti si najgora sestra na svetu!
Oci su mi se napunile suzama.
Ja-Dva meseca!
E-Mrzim te!!!!
Ja-Pet meseci.
Samo hocu da je naucim pravim zivotnim vrednostima.Koliko je to moguce.Naravno ds ona necw ostati toliko dugo.
Ja-Obezbedjenje!
Xx1,Xx2-Molim?!
Ja-Otpratite gospodjicu i gocu da vas dvadeset bude tu da Emily nigdje ne moze pobjeci.
E-Nema sanse.
Ja-Polazite.Ako treba i ponesite je.Sta god joj treba vi joj odnesite.
Xx-Razumemo.
KAMU SEDANG MEMBACA
IGRA ŽIVOTA
AksiPodižem pogled i vidim mušku siluetu u potpunom mraku, jeza mojim telom je prolazila poput trnaca. Pokušavam da se pomerim al od straha ne uspevam. Xx-Jel to Angela Smith toliko uplašena. Ja-To si ti kretenu jedan! Xx-Draga ja sam taj "kreten". Ja-S...