2.052

84 8 4
                                    

━━━━━━━☆❀ུ۪❃ུ۪☆━━━━━━

- możemy już jechać na lotnisko, gotowy? - maggie stanęła w drzwiach i skierowała wzrok na harrego i jego pustą walizkę.


- oh, harry ta piosenka jest cudowna, naprawdę - dziewczyna usiadła na łóżku i uśmiechnęła się do przyjaciela.


- sam już nic nie wiem- harry usiadł obok dziewczyny i spuścił głowę.


-nie chcę żeby Selena myślała, że wróciłem ze względu na nasze dziecko -westchnął.


-jak możesz tak mówić w ogóle? przecież selena dobrze wie, że nie byłeś z nią ze względu na dziecko, nie rozumiem dlaczego w ogóle podałam taki przykład. przecież się kochacie jesteście zaręczeni. macie naprawdę wspaniałą miłość, której każdy może wam zazdrościć. -harry odwrócił głowę w stronę dziewczyny.

-zazdrościsz nam naszej miłości? - styles zaśmiał się i zamilkł.

- możemy już jechać czy dalej będziesz dumał nad tym czy zazdroszczę Ci miłości z Seleną? - tym razem zaśmiali się obydwoje, a Harry zaczął się pakować.





━━━━━━━━━━━━━━━━
DM


@gigihadid:

potrzebuję Cię, błagam wróć do NYC

@maggiex:

coś się stało??? źle się poczułaś?

@gigihadid:

po prostu przyleć błagam

mam jutro wizytę

@maggiex:

będę jeszcze dzisiaj
wyświetlono.

━━━━━━━☆❀ུ۪❃ུ۪☆━━━━━━

- Harry! jednak nie mogę z wami wrócić do Grecji, przepraszam, coś bardzo ważnego mi wypadło ale wiem, że sobie poradzisz- dziewczyna zestresowana stanem przyjaciółki od razu postanowiła zamówić lot powrotny do Stanów. Nienawidziła ukrywania czegoś przed przyjaciółmi zwłaszcza kiedy chodzi o coś bardzo poważnego. Jednak Gigi nie pozostawiła jej wyboru.

━━━━━━━☆❀ུ۪❃ུ۪☆━━━━━━




instagram 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz