2.099

49 3 0
                                    

━━━━━━━☆❀ུ۪❃ུ۪☆━━━━━━

  5 lat później, Grudzień

Zapach pierniczków unosił się w całym domu Styles'ów. W tym roku to oni mieli przygotować wigilię. Wszędzie wisiały ozdoby świąteczne powieszone przez Harrego i Penelope. Pierwszymi gośćmi oczywiście byli Horan'owie. Następnie Święty Mikołaj w przebraniu Maggie  i Shawn'a  Mendes  przyniósł  ukochane przez dzieci  prezenty pod
choinkę.

Choinka z kolei była ogromna, przeważał w niej czerwień ( ulubiony kolor małej Styles) i mnóstwo było na niej cukierków tylko w zasięgu młodszego towarzystwa. Choinka została ubrana przez całą rodzinę i  zajmowała dużą część ogromnego salonu Styles'ów.

Następnie zjawili  się już wszyscy zaproszeni goście, wszystko mogło się już zacząć a tradycja została zrealizowana w tym roku. Atmosfera była jak zwykle przyjazna i beztroska. Dzieciaki oczywiście nie mogły doczekać się prezentów, które także stały się tradycją członków zespołu założonego lata temu i przywróconego zaledwie dwa lata temu.



Selena i Harry  zostając w ukochanej Grecji zapewnili sobie odwiecznie upragniony spokój i szczęście. W trójkę  co roku świętowali kolejną rocznicę szalonego  ślubu rodziców uroczej Penelope Hope Styles.  Historia ich miłości wciąż jest numerem 1 portalów plotkarskich a jednak tylko ta dwójka wie  całą brudną prawdę.

Selena nigdy nie sądziła, że wyjazd na Santorini ze znajomym z branży odmieni jej życie całkowicie.

Harry  nigdy nie  sądził, że gdy w końcu trochę pijany zaoferuje wyjazd na Santorini upragnionej kobiecie jego życie zmieni się kompletnie.


Oboje przed wyjazdem na wyspę nigdy nie spodziewali się, że zaledwie dwa lata później będą spodziewać się pierwszego wspólnego  dziecka.


Wydaję się nam, że jedna decyzja wpływa tylko na dany moment w teraźniejszości ale  ona zawsze wpływa na nasze życie, naszą przyszłość.

"Kto nie ryzykuje nie pije szampana"


Historia Seleny i Harrego jest jednocześnie  zakończona i nie. Ich życie ma dla nich jeszcze wiele niespodzianek. Jedną zarezerwowałam dla was.




━━━━━━━☆❀ུ۪❃ུ۪☆━━━━━━
 

1...

instagram 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz