━━━━━━━☆❀ུ۪❃ུ۪☆━━━━━━
31 december 2020
📍greece
zapach alkoholu unosił się w całym domu, w końcu mamy sylwestra. grupa przyjaciół opijała nowy rok,który swoją drogą nawet się nie zaczął. niall,który już trochę za bardzo pijany zaczął przytulać się do brzucha swojej żony. harry razem z zayn'em zabawiali asher'a i penelope,którzy mieli tyle energii,że z łatwością wytrzymali do 22, która była ich porą snu. dziewczyny siedziały w kuchni i plotkowały, snuły plany na nowy rok i zgadywały płeć dziecka niall'a i juli.- dziewczynka!- selena rzuciła szybko,będąc zupełnie pewna płci dziecka. taylor skrzywiła się,popijąc wino.
- a może bliźniaki?- gigi popatrzyła na zwrócone w jej stronę wszystkie twarze obok.
- no co? wszystko jest możliwe - gi wzruszyła ramionami i spojrzała na maggie.
- właściwie maggie dlaczego nie zaprosiłaś shawn'a co się tam między wami porobiło?- tay cieszyła się,że nie było z nimi shawna chociaż zdziwiła się gdy zobaczyła jego post na instagramie. szczerze go nie lubiła ale gdy był razem z mags akceptowała go nawet bardzo.
- ludzie się czasami rozstają prawda?to normalne przecież- wszystkie dziewczyny popatrzyły na nią jak na idiotkę i oczywiście pierwsza odezwała się swift.
-czy ty myślisz,że my urodziłyśmy się wczoraj?! opowiadaj wszystko co się stało ze szczegółami!- wszystkie kiwnęły głową. Nawet Julia wstała i skierowała się w ich stronę słysząc słowa tay.
- omg babskie ploteczki jak ja je uwielbiam, kogo obgadujemy tym razem???- niall usiadł na kolanach selenie i zabrał jej kieliszek z napełnionym do połowy winem. styles próbowała go zrzucić i udało jej się tylko z pomocą tay i śmiechów każdej z dziewczyn.
- głuptasie my chcemy porozmawiać na bardzo ważny temat a nie plotkować - upomniała go żona.
- okej więc rozmawiajmy! - horan klasnął w dłonie jak mały chłopczyk. wszystkie oczy skierowały się spowrotem na maggie.
- okej okej, tylko nie patrzcie tak na mnie! -maggie wzięła kolejny łyk wina- a więc ja i shawn postanowiliśmy dać sobie czas, po prostu stwierdziliśmi, że dla nas obojga będzie lepiej gdy pobędziemy przez chwilę osobno, nie wiem jak to wam lepiej wytłumaczyć, po prostu teraz wolę pobyć sama - pojedyncza łza spłynęła dziewczynie po policzku niezauważalnie. wszyscy patrzyli w inną stronę, dokładnie rozumiejąc o co chodzi.
-dobra już przestańcie się smucić kończymy ten głupi 2020 rok!!!- niall podskoczył z radości i zaczął przytulać wszystkich po kolei.
wszyscy odliczali już sekundy do zakończenia roku pełnego przygód, wyzwań, trudności , radości , miłości i przyjaźni. nie wiedzieli,że aż tyle przyniesie im ten jeszcze obecny rok.
a teraz najważniejsze,
co przyniesie im nowy rok?
━━━━━━━☆❀ུ۪❃ུ۪☆━━━━━━
12/24
bardzo ciezko bylo mi sie za to zabrac ale jest
CZYTASZ
instagram 2
Fanfictionżycie seleny i harrego zmienia się o 360° stopni a życie ich przyjaciół coraz bardziej się komplikuje @spoleczenstwo 2020