La acest Q&A vor răspunde personajele,dar și eu ca și autor.❤️
Yr:Dacă se întoarce Wooyoung eu mă arunc pe geam.Wy:Văd că îi lipsesc lui Dayeon.Cred că sunt personajul ei preferat.😏
Yr:Da.....sigur și eu sunt Mona Lisa!
Wy:Poți să fi Mona Lisa mea.
Yr:Perversule.🙄
Autor:Ok.....gata următoare întrebare.
Jm:În acest moment nici nu suntem împreună.....de unde copil?
Yr:Da......că nu tu te ți după mine o zi întreagă.Poate mă faci să plec în altă țară.
Jm:Te leg de scaun.
Yr:Îți dau o tigaie în cap.....
Jm:Bine......bine....scuze.
Autor:Yoora,sincer ești mai rea decât mine acum.
Yr:Lasă că îți trece.
Autor:Sincer nu știu.Sigur o să apară mai mult celelalte personaje ce sunt deja în carte.Yr:Mamă da mult vă mai doriți chestii deastea.Cred că vă calmați că mie nu-mi place de Jimin și am și făcut asta clar.
Jm:Mă bucur că îți pasă de mine,dar eu sunt bine.Nimic nu mă omoară.
Yr:Spune cel care a fost în comă de trei ori.
Jm:Poți să nu mă faci de râs?
Yr:Nu......e specialitatea mea.
Yr:Dacă vrei și tu un discurs care se numește "de ce nu îl plac pe Jimin" este în capitolele mai vechi.Nu vreau să îl rănesc și pentru Wooyoung sper să nu-l mai văd cât trăiesc.
Wy:Ce drăguț.Îmi place că vă gândiți și la mine,sincer nici eu nu știu.
My:Poare mai vrei un glonț în umăr și promit că de tura asta nu mai ratez.
Autor:E un Q&A nu locul unei crime. GATA!!!
Sy:Nu știu de ce nu apar mai des,dar mulțumesc că întrebi de mine,da acuma Suzy a murit deci Yoora nu mai trebuie să fie geloasă.Yr:Cine a spus că sunt geloasă?
My&Sy:Tuuuuu!!
Jm:Prefer să nu vorbesc despre familia mea.
Yr:Eu zis că ar trebuii să le spui.E ok.
Jm:Nu sunt pregătit.
Autor:Oricum o să afle😂
Yr:Sincer chiar ași putea să îmi iau o vacanță nu strică sau chiar să iau o pauză.Mulțumesc pentru sfat.
Jm:Dacă pleci,iar secretara ta nu o să știe ce să facă.
Yr:E și Zoe acolo se descurcă.
Autor:Cred că o să fie mai multă dramă.Toată cartea va fi un mister.
Și așa se termină și Q&A-ul mulțumesc celor care au lăsat întrebări și pentru toată susținerea voastră.Love u❤️și noi ne auzim la următorul capitol ❤️
CITEȘTI
New York And Love||P.JM
FanficO scriitoare de succes,faimă și o editură, dar nu totul pare atât frumos atunci când prietenul ei de o viață apare din nou în peisaj,iar ea începe să își pună întrebări despre ce simte cu adevărat. Ca să aflați mai departe citiți 😊😏 Copertă făcut...