45.

214 20 7
                                    

Jm:Mulțumesc,dar are șanse de a supraviețui nu?

Dr:Să spunem că există șanse.E prima chimioterapie și nu vreau să vă dau speranțe false.

Jm:Mulțumesc mult.Pot rămâne cu ea?

Doctorul doar dă din cap aprobator și pleacă.Jimin intră în salon și o vede pe Yoora cum încearcă să își deschidă ochii și să spun ceva cu glasul stins.

Yr:Promite-mi ceva.......dacă voi murii și nu voi avea destul timp te rog ai grijă de Jiwoo.

Băiatul se uita la ea cu ochii înlăcrimați.Vedea cum fiecare părticică din ea se stinge în fiecare minut.

Yr:Promite-mi că o să ai grijă de tine pentru că de aici eu nu pot vedea nimic.Nu am de ce să te mint........

Jm:Cu ce?Te rog.....fi puternică.și îi strânge mână în a lui.

Yr:Nu am de ce să te mint acum

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Yr:Nu am de ce să te mint acum.Doare și abia pot să scot un cuvânt.Dacă voi muri te rog.......fă-ți o familie,copii soție.Eu te voi vedea de acolo de sus.

Jm:De ce o boală te poate lua de lângă mine.

Fata doar îl privește în ochii,simțea cum ajunge la capătul puterilor.
Dar nu vroia să moară de față cu el trebuie să fie puternică cât putea.

Jm:Te rog nu închide ochii pentru totdeauna.Tu ești puternică.

Chiar când băiatul reușește să se liniștească pe ușă intră asistenta care îl aduce pe Jaehyun cu ea.Băiatul se albește la față când o vede pe Yoora așa.

Jh:Noona!!Ce ai pățit?

Jimin se ridică de pe scaun și le oferă celor doi frați puțin timp pentru a discuta în timp ce el dă niște telefoane.

Jh:De ce ești aici?De ce nu mi-ai spus că ești bolnavă.

Yr:Aish......nu mai plânge.Nu ai de ce.
Îți promit că o să mă fac bine.

Deși fata zicea acele lucruri pe ochii ei și pe fața ei se vedea cu totul altceva.
Un chip obosit și un corp stors de putere.

Jh:Îmi pare rău că am plecat.Până acum puteam petrece mult timp împreună.De ce ni se răpește fiecare moment împreună?

Yr:Nuuuuu.........nu ai de ce să te simți vinovat.Acum mulți ani ai fost doar un bebeluș pe care aproape că l-am uitat.Ai avut curajul să vi înapoi și să mă găsești.

As:Îmi cer scuze că întrerup,dar domnul Park dorește să semnați niște documente.

Fata se uită confuză la asistenta ei,dar
semnează foile fără să mai întrebe nimic altceva.După ce îi înmâneze folie înapoi fata își spune la revedere de la Jaehyun apoi încearcă să își închidă ochii pentru câteva momente.

În timp ce somnul o cuprindea încet pe fată putea să îl audă pe Jimin cum suspină lângă ea și își trage nasul.
Se simțea vinovată pentru tot ce se întâmplă acum.

Simte cum buzele băiatul ajung pe fruntea ei care era transpirată din cauza durerii pe care o avea în mușchi și oase.

De ce se simțea atât de rău doar fiind prima ei chimioterapie.

Jm:Promit că o să fiu aici.Nu te voi părăsii.Acum câteva luni am crezut că ai murit deși nu era așa acum chiar ești între moarte și viață.De atunci încă țin ineleu în cutiuță sperând că într-o zi vei spune da.

Fata de lângă el nu mai auzea nimic din moment ce somnul o cuprinse.
Băiatul se așează pe marginea patului cu capul pe picioarele fetei și își încheie încet ochii.

De dimineață fata simții cum o mână caldă îi mângâia obrazul.Atunci când își deschide ochii îl vede pe Jimin care se uita la ea și zâmbea.

Jm:Bună dimineața Trebuie să te pregătești,astăzi trebuie să faci două ture de chimioterapie.Îmi pare rău.

Yr:Nu ai de ce.Acum sunt mai bine.spune fata și îi arată un zâmbet deși pe interior era diferit.

Dureri o apucau pe fiecare parte a corpului de fiecare dată când se mișca.Stări de greață și amețeli o cuprindeau atunci când ajungea în sala de tratament.

În timpul acestor chestii fata încă stătea cu gândul la micuța Jiwoo care acum trebuia să fie în brațele ei.
Acum cartea ei trebuia să fie lansată,
dar era pe un pat de spital și tușea din cauza plămânilor care nu făceau față.

Era singură în salon deoarece Jimin era pe hol și discuta la telefon.
Încerca să îl strige dar gasul ei era prea stins.

Simțea cum o mică dâră de singe îi iasă pe o parte de gurii.Simțea cum tot corpul ei o lasă și chiar atunci Yoora îl aude pe Jimin cum intră.

Jm:Yoora!!CINEVA SĂ MĂ AJUTE!!

Jm:Yoora!!CINEVA SĂ MĂ AJUTE!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jm:Te rog rămâi cu mine.Cineva să mă ajute.

Dr:Vă rog să vă îndepărtați trebuie să o ducem într-o sală izolată.

Jm:De ce?!spune băiatul puțin iritat de faptul că o iau de lângă el.

Băiatul aude în urma lui o mulțime de doctori care discutau despre starea fetei și cât de tare s-a agravat în ultimele ore.

Nimeni nu îi spunea nimic iar băiatul simțea că înnebunește cu fiecare minut care trecea.Ashley asistenta lui Yoora încerca să îi ajute pe Jimin să se calmeze.

As:Doctorii o să te ajute când vor putea.Merg să îți aduc ceva de mâncare.

Dr:Dacă aveți un minut la dispoziție să discutăm............

Hey,guys!Vroiam să vă mulțumesc pentru tot suportul la această carte pentru cei interesați pregătesc o nouă carte pentru anul viitor.Sper să vă placă până atunci această carte și dacă da nu uitați de vot.Love U❤️și ne auzim curând❤️

New York And Love||P.JMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum