Tvoj POV
Probudila sam se u mračnoj sobi,s jednim krevetom zidovima punih rupa...Kao da sam se nalazila u zatvoru,pokušala sam se pomaknuti i dozvati nekoga, ali nisam mogla jer su mi ruke i noge bile vezane,a usta zalijepljena ljepljivom trakom.
Odjednom se otvore vrata i ono što sam vidjela ostavilo me bez daha.U sobu je ušao muškarac s maskom preko cijelog lica i odjeven u crnoj hudici i crnoj tuti.
Polako je prilazio put mene. Sagnuo se i približio svoje ruke mom licu. Namjestio mi je kosu i stavio je iza uha.Počeo me zatim milovati po licu,a ja sam se polako odmaknula."Ššš,ljepotice...Ne boj se, ovdje si sigurna.."rekao je tihim,ali umirujućim glasom.Skinuo mi je traku sa usta i zaboljelo je nakratko.
"TKO SI TI!"uzviknula sam. On me pogledao i spustio glavu dolje.Iako mu nisam mogla vidjeti facu osjetila sam kako se sarkastično nasmiješio."Ja...ja sam netko tko će ti zagorčati život budeš li neposlušna,malena.."rekao je i ustao."Ali.."nastavio je i počeo me milovati po licu"ako budeš dobra možda te i poštedim..""MOŽDA!!!?Kako to misliš možda!?"rekla sam "Vidjet ćeš.."rekao je i otišao iz prostorije.
'Ne razumijem?Kako je mislio možda..?Jeli to znači da će me osloboditi!?"'razmišljala sam u svojoj glavi.
Poslije nekog vremena vrata su se ponovno otvorila.
'ponovno on'rekla sam u sebi
Ovaj put je imao masku koja je samo prekrivala njegove oči."Pozdrav malena.."rekao je i život mi se zgadio s tim njegovim 'malena'."Što hoćeš?"upitala sam"Donio sam ti nešto za prigrist" rekao je i ostavio hranu na krevetu. Uzeo je nož koji je stajao na stolu."Št...Što ćeš s tim nožem!?"upitala sam,ali on nije ništa odgovorio,nego je samo nastavio svoj put do mene. Sagnuo se i smjestio nož ispod mojih nogu .Prerezao je uže s nogu i ruku "Evo sa.."nije završio svoju rečenicu jer sam odmah otrčala i lupila ga stolicom za kojom sam bila privezana.Vidjela sam kako je pao i otišla sam vidjeti dali je živ.Polako sam pribrižavala svoju ruku i odjednom je zgrabio moju ruku i prisloni me na zid jednom rukom oko mojeg vrata."TI DROLJO!"uzvikao je.Počela sam se opirati,ali što sam se više opirala on bi sve jače i jače stezao svoju ruku oko mojeg vrata."Sada si gotova."rekao je i odmah sa, se uplašila.
Bacio me na krevet i svezao moje ruke i noge za krajeve kreveta.Počeo je skidati moju odjeću "MOLIM TE NEMOJ!"rekla sam sva u suzama"To dobivaš kada mi se suprostaviš."rekao je i skinuo me cijelu.Polako je počeo ljubiti svaki dio moga tijela i sve više i više bih plakala.Počeo je da me ljubi oko mojeg osjetljivog područja i pogledao me sa sarkastičnim pogledom.Polako je svojim rukom počeo trljati oko mojeg područja i polako je ulazio u mene sa svojim prstima."Uživaš li malena?"rekao je i počeo se skidati"Jer ako uživaš sada ćeš još biti zadovoljnija"rekao je sa podsmijehom. Skinuo je svoje hlače i svoje bokse.Mogla sam vidjeti njegov pe**s i odmah sam znala što će se sada desiti. "nemoj..preklinjem te.."rekla sam slabim glasom jer više nisam mogla izdržati tu bol.Približio se i raširio mi noge."E sada počinje zabava"rekao je i odmah sam osjetila nešto u meni.Polako je počeo ulaziti i izlaziti iz mene,a zatim je počeo ubrzavati.
Nisam mogla otvoriti oči od straha i boli,ali i poniženja.
Osjetila sam da je prestao sa onim što je radio i mislila sam da je gotovo, ali prevarila sam se.Došao je blizu mog lica i ugurao ga u moja usta.Povukao me za kosu i počeo svom brzinom uguravati ga meni u grlo.
Život mi se zgadio i on ga je odmah izvadio iz mojih usta i počeo masturbirat po mome licu i tijelu.Tada je bio gotov. Odvezao me i bacio mi odjeću.
Obukao se i krenuo put vrat,ali prije nego što je izašao,okrenuo se "Budeš li opet neposlušna,biti će još gore i gore kazne."rekao je i zalupio vratima.
Počela sam plakati i nikako nisam mogla preboljeti ovo što se sada dogodilo i pokušala nekako zaspati.
Idući dan
Probudila sam se u bolovima i odmah se prisjetila onog što se sinoć dogodilo."da je barem to bila noćna mora.."rekla sam i počela se oblačiti.
Krenula sa se umiti i oprati svoja usta od onog sinoć.
Na stolu sam vidjela hranu i sjela nešto prigristi. Dok sam jela,primijetila sam nešto ispod kreveta kako se kreće.Ustala sam i sagnula se vidjeti što je to. Nisam mogla vjerovati što sam vidjela.Vidjela sam malu bebu vjevericu.Bila je prestrašena,pa sam odlučila dati joj nešto hrane sa stola.Pružila sam svoju ruku, ali ona se počela udaljavati."Hej...ne moraš se bojati."rekla sam i ona se približavala.Otvorila sam svoj dlan da može uzeti hranu.Uzela je hranu i odmah otrčala kroz prozor."I to se desi kada životinji ideš dati nešto"rekla sam i vratila se tamo gdje sam stala.
Poslije 2 sata
Kao i dosad vrata su se opet otvorila. 'Wow tko bi to mogao sada biti?'pomislila sam sarkastično u glavi.
"Što sada hoćeš?"rekla sam "Pa pozdrav i tebi."rekao je umiljatim,dječjim glasom.U ruci je imao neki papirić."Što je to?""Ma ništa...""Baš..." rekla sam i legla na krevet."Čujem li ja to sarkazam,jer ako je,neće biti dobro!"rekao je, a ja sam zakolutala očima.
Eddiev POV
'Ova mala baš nema manira.'pomislio sam.Baš me zanima kakav će joj biti izraz lica kada čuje vijesti koje će je raspoložiti.
"Ovaj....Imam neke vijesti za tebe.."rekao sam"Ha...čim dolaze od tebe znači da nije nimalo dobro."rekla je kao da ju uopće nije briga."Bolje ti je da skratiš taj jezik malo!"prijetio sam, ali nju uopće nije zanimalo,pa sam se odlučio malo našaliti."A dobro...vidim da te uopće nije briga,pa ću iznenađenje pokazati nekom drugom izvan ove rupe.."rekao sam i odmah vidio da sam uspio osvojiti njenu pozornost."ČEKAJ!!VODIŠ ME VAN ODAVDE??!"uzviknula je."Možda..""PA DEBILU ŠTA ČEKAŠ!?Vodi me odavde."rekla je sva u sreći.Rekao sam joj da mora imati povez oko očiju i složila se. Zavezao sam joj povez i otvorio vrata.
Ovo je moja prilika da te učinim mojom.
YOU ARE READING
Zašto baš ja
Fantasyovo je priča koja govori o djevojci imena Maya, jedne večeri sa svojom prijateljicom Hannah ode na tulum,ali nikada neće znati što ju tada očekuje.