Moj POV
"PA DEBILU ŠTA ČEKAŠ!?Vodi me odavde." uzvikala sam i ustala s kreveta. Uhvatio me za ruku i odvukao. Čim sam izašla osjetila sam lagani dodir i šum vjetra. 'Ipak nije lagao?' pomislila sam. Odjednom sam stala i nisam znala što se zbiva. "Čuvaj glavu." rekao je i osjetila sam njegovu ruku na mojoj glavi kako pritiska put dole.
Sjela sam i osjetila kako se krećem.Vožnje je bila tiha pa sam odlučila rabiti tu tišinu. "I....kakvo je to mjesto gdje me vodiš?" upitala sam. "Vidjet ćeš.." rekao je, "Možeš li mi bar reći što mogu očekivati kada stignemo?" "Mogu ti samo reći da ćeš se vrlo iznenaditi.." i opet, mogla sam osjetiti kako se smiješka po njegovom glasu.
Vožnja je trajala 30 minuta. Odjednom sam čula njega kako je duboko udahnuo i izašao iz auta.
Čula sam vrata sa moje strane kako se polako otvaraju. Osjetila sam kako me hvata za moju ruku, čvrsto, ali opet nekako nježno. Osjetila sam kako mi povez postaje sve labaviji i labaviji. Odjednom je povez pao i nisam mogla vjerovati što sam vidjela.Oko mene je bila velika livada, predivna i puna cvijeća. Čist zrak i lagani povjetarac koji je prolazio nježno kroz moju kosu. Ali kada sam okrenula pogled put njega, nisam mogla disati kada sam vidjela njegovo lice.
Kao da je vrijeme stalo i rekla sam ispod svog daha "Eddy..?" gledala sam u njega i nisam mogla maknuti pogled od šoka i nevjerice. On je u mene isprva gledao sa osmjehom, ali taj osmjeh je bio pun krivnje i tuge.
Prišla sam mu bliže i pogledala ga u oči i upitala "Zašto Eddy?" počela sam ga udarati po prsima i nastavila "Zašto si mi to napravio?!" nije me niti pogledao u oči, samo je stajao i šutio. "NE ŠUTI!RECI MI ZAŠTO SI MI NAPRAVIO SVE ONE GROZOTE? GOVORI!" nisam više mogla to trpjeti i samo sam se zaderala.
Odjednom je uhvatio moju ruku, pogledao me direktno u oči i rekao "MORAO SAM KAKO BIH TE ZAŠTITIO!" 'Zaštito?' pomislila sam 'Od čega bi me zaštitio?' "Lažeš!" rekla sam puna ljutnje i nastavila "Da si me zaštitio ne bi mi napravio sve one grozote i oteo me!...DOBRO JESI LI TI PRI SEBI!?"
YOU ARE READING
Zašto baš ja
Fantasiovo je priča koja govori o djevojci imena Maya, jedne večeri sa svojom prijateljicom Hannah ode na tulum,ali nikada neće znati što ju tada očekuje.