A betolakodó (YOONMIN)

191 8 7
                                    

Yoongi szemszög:
Már megint arra keltem fel az éjszaka kellős közepén hogy valaki az Apartmanomban motoszkál és zörgeti az edényeket a konyhámban.
Eddig nem nagyon érdekelt,mivel arra gondoltam hogy egy holmi kis egérke az,de amikor arra keltem fel hogy az egyik fazék a konyhapulttól kb. másfél méterre hangos csörömpöléssel ért földet rájöttem hogy ez nem egy kis egér. Ezek után 3 napig nem történt semmi,mert aznap ki kiáltottam a konyhába hogy
*visszaemlékezés*
- Azonnal fejezd be akárki is vagy,mert kihívom a rendőröket aztán nézhetsz.
*vissza emlékezés vége*
Nem is értem miért nem tettem már meg ezt. Csak hallgattam ahogy motoszkál az edényeimmel,aztán meguntam és arra gondoltam hogy most kimegyek és véget vetek ennek az egésznek. Szépen lassan,óvatosan kiosontam a szobámból és minél közelebb értem a konyhához annál hangosabban érzékeltem a ricsajt. Amikor benéztem a konyhába a lélegzetem is elállt a látványtól ami ott fogadott. Egy szőke hajú fiút pillantottam meg aki történetesen a legjobb haverom Park Jimin. Oda sétáltam hozzá,majd hirtelen rémisztő nyugodsággal a hangomban meszólaltam.
- Te meg mégis mi a fészkes fenét keresel itt?

-Jézusom Yoongi,ne ijesztegess.-mondta felháborodva.

- Még te vagy felháborodva? Nem én zargatlak már 1 hete azzal,hogy az apartmanodban zörgök a konyhában-mordultam rá.

- Ahj most mit vagy úgy oda.. csak kíváncsi voltam a legjobb haveromra hogy mi van vele...

-És ezt muszáj az éjszaka közepén? Valaki aludni is akar.

-Jólvan bocsi. Van kedved ki jönni a partra?-kérdezte nagy csillogó boci szemekkel.

-Ha már felkeltettél...

- Oki akkor let's go~ -fogot kezemre,majd elindultunk. Mit ne mondjak kicsit zavarba ejtő volt a szitu. Kimentünk a partra majd leültünk a homokba hogy onnan csodálhassuk a tengert és a csillagos eget. Jimin még mindig fogta a kezem,annyi különbséggel hogy összekulcsolta az ujjainkat. Lenéztem a kezünkre,majd zavaromban oldalra néztem Jiminre,aki nagy beleéléssel bámulta hol a gyönyörű tengert hol a csillagos égboltot. Aztán pár perc mulva megszólalt az összefonott kezünket nézve.

-Tudod,nem gondoltam volna hogy egy ilyen hejzetben fogom neked kiönteni a szivemet,de...

- Hallgatlak.-mondtam.-

-Tudod,amikor megismertelek nem gondoltam volna,hogy ilyen jó baráti kapcsolatunk lesz.-mosolyodott el.

- Hidd el én sem-nevettem fel halkan és apró mosolyra huzódtak ajkaim,amikor a kis mochi teljes testtel felém fordult és a másik kezeinket is összekulcsolta. Így ültünk egymással szemben.
Szemeibe néztem bíztatóan hogy folytassa.

- Nagyon meg kedveltelek ez alatt a 3 év alatt,és azt kell hogy mondjam nem bántam meg hogy akkor,aznap leöntöttelek a kávémmal-nevetett fel édes hangján-persze mindazt csak véletlenül.

- Jah persze. Mindegy. Én sem bántam meg hogy akkor meghívtalak egy másikra és elkezdtünk beszélgetni.

- De tényleg veletlen volt. Na de...ezzel annyit akartam mondani hogy nagyon köszönöm hogy vagy nekem,mert ha te nem lennél,én...én nem is tudom mi lenne velem nélküled.-nézett a szemembe. Csak néztünk egymást,de ennyi éppen elég volt ahhoz hogy elkezdjek közeledni hivogató,cseresznyevörös ajkai felé.

- Tudod...én is így vagyok vele.-mondtam miközben egyre közelebb hajoltam hozzá...olyannyira hogy már az ajkaira suttogtam azt a 3 szót,amit már rég elakartam neki mondani.

- Szeretlek Park Jimin.
Ezt ahogy kimondtam megszüntette köztünk azt a minimális távolságot és össze tapasztotta ajkainkat.
Lágyan csókolt ami nagyon jól esett,melegséget árasztott szét az egész testemben. Majd végül apró puszikkal váltunk el egymástól.

- Én is szeretlek téged,Min Yoongi.

És ott, a tengerparton megtörtént életem első csókja,életem első szerelmével.

Sziasztok gyerekik!

Nos,ez a kis oneshot a 'waiting for vacation' 5 napos "versenyének" első napjára készült. @___oceanshake___ jóvoltából indult az ő oldalán szerintem még ma lehet jelizni. Szóval ja XD. Remélem teszik nektek.

BTS oneshots(5 day) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now