A kertészfiú a szerelmem(LISKOOK)

71 0 1
                                    

Lisa szemszög:

Nyár van és forróság. A kedvenc dalaimat bömböltetve ülök a szobámban, miközben bámulok ki a fejemből. A kertünkben vágják a füvet, aminek következtében meleg és fűszag árad be nyitott ablakomon keresztül. Lepillantok a háztól nem messze fekvő kertre, mire meglátom az új kertészfiút. Mintha észrevett volna, megáll, az én szivemmel egyetemben. Ekkor fogja fehér trikóját, és egy csapással lerántja magáról. Ajkaim elnyílnak, ahogy meglátom meztelen felsőtestét. Az izzadságtól csak úgy csillognak dagadó izmai, amik úgy domborodnak, hogy szinte árnyékot vetnek feszes karjára. Vastag combjai feszítik barna rövidnadrágját, ezzel még kekszibbé téve ezt az alapból is rohadt dögös embert. A sejtésem beigazolódni látszik, mikor felpillant rám. Úgy hátrahőkölök, hogy majdnem leesek az ablakom alá helyezett szófáról. Egy dolgot eldöntöttem...meg kell ismernem ezt a fiút. Mintha az égiek meghallották volna gondolataimat,elhallgat a fűnyíró gépezet hangja és nemsokkal ez után halk kopogás hallatszik a bejáratiajtó felől.

💜🔥💜🔥💜🔥💜🔥💜🔥💜🔥💜

Jungkook szemszög:

-Hello,Jeon Jungkook vagyok,az új kertész.-mutatkozok be,miközben beletúrok dús,fekete hajamba,mire Lisa beharapta alsóajkát,és pironkodva lehajtja fejét egy pillanatra,aztán rámnéz még mindig vörös arccal,és vemutatkozik.

- He-hello,La-Lalisa Ma-manoban vagyok. Gyere csak beljebb.- kislányos zavarán felkuncogok,majd beljebb léve a takaros,rendezett kis házba,le veszem cipőimet,és Lis vezetésével bemegyünk a konyhába,aztán helyet foglalok.

- Kérsz esetleg valamit inni,enni?

- Egy kávét elfogadok,ha van.-villantom ki nyuszi fogaim,mire elmosolyodik.

- Feketén vagy tejjel és cukkoral?

- Tejesen és cukorral.

Miközben csinálta a fekete nedűt,sok dolgot megtudtam róla,és Ő is rólam. Mikor elkészült,odaadta,majd vissza ment a pulthoz csinálni magának is. Aztán,amikor láttam,hogy elkészült,mögé lopóztam, és átöletem hátulról,teljes testtel hozzá simulva.

- Ju-Jungkook...?

- Igen,Lisieh-sohajtottam el neve végét,mert próbált kibújni ölelésemből,aminek az lett a vége, hogy kerek feneke ágyékomnak dörzsölődött,ennek következtében ŕa markoltam oldalára,mire meg feszült aprócska teste.

- J-Jungkook..? Mi-mit csi-csinálsz?

-Lis,olyan gyönyörű vagy.-hajoltam nyakáa,és egy nyálas puszit nyomtam rá,mire jólesően felsóhajtott. Hirtelen fordítottam magammal szembe,és már szinte az ajkaira suttogta. a következő szavakat...

- Lis,tetszel nekem...

-M-mégis mi-mióta?

- Amióta ide költöztünk a szomszéd házba.-mondtam full komolyan.

- A-akkor mi-miért nem jöttél...?

- Nem volt elég bátorságom...- szinte suttogtam a szavakat. Kezeimet derekára raktam,majd ezt momdtam.- de elhatároztam,hogy ma átjövök,és megkérdezem tőled azt a kérdést,amit már hamarabb is meg tehettem volna.

- É-és mi lenne az?

- Lis...én tetszem neked? És ha igen,mióta?

- Jungkookh...-sohajtotta el a végét,mikor végig simítottam derekán.- Már azóta,amióta ide költöztetek.

Óriásit dobbant a szivem,magamhoz öleltem,majd egy apró csókot nyomtam ajkaira.

- Lisieh...- sóhajtottam el a nevét újra,mert végig simított arcamtól egészen az erős melkasomig.- lennél a barátnőm?

- Igen,lennék.

Ezt kimondta,felemeltem,majd miközben ajkait izlelgettem,körbe pördültem vele.

- Szeretlek,Lis.

- Én is,Kookie nyuszim.- a becenév hallatán elő villantottam nyuszi fogaimat,mire kucohott egyet.

És így lett teljes az életem azzal a szeméjjel,aki az életet jelenti számomra,Lalisa Manoban.

BTS oneshots(5 day) BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant