Yoongi szemszög:
Egy forró nyári délután,miközben néztem a TV-t,arra lettem figyelmes,hogy meg szólal a kapucsengő. Ki kapcsoltam a televíziót és mentem ajtót nyitni vendégemnek. Amint ki nyitottam a bejárati ajtót,a nyakamba ugrott a legjobb barátom,egyben kiszemeltem
Park Jimin.- Szia Hyung!
Szia Jiminie! Minek köszönhetem a látogatásod?
- Hiányzott az én Hyungom.-mondta,mire zavarba jöttem.
T-te is nekem.
-Oh,te most zavarba vagy?-kérdezte,nagy mosolyal az arcán.
D-dehogy is. Na..khmm...el megyünk enni valami hideget? Nagyon meleg van.
- Mehetünk.- kuncogott fel.- Mit szólnál egy jégkrémhez?
Okés,t-te menj csak előre mindjárt megyek.
-Jolvan,Hyung.
~~~~~~~○○○○○○○~~~~~~~
Nah,Jiminie milyen jégkrémet kérsz?-Um...csokisat.-vágott mellé gomdolkozós fejet,ami irtó cuki volt.
Rendben Mochi...vagy is...
-Ez tetszik...Mochi. Tök aranyos becenév. Nem baj ha így hívsz.
Mondta,miközben nyalogatta a...jégkrémet.
-Mi a baj Suga? Van valami az arcomon?
Ami azt illeti...-és ekkor az ujjammal azt a pici fagyos édességet,ami ajkai szélén maradt.
-Oh...-jött zavarba-köszi hogy....
Nem tudta befejezni,mert ajkaira tapadtam. De ezt nem élvezhettem sokáig,ugyan is el lökött magától és ezt még megfűszerezte egy emberes pofonnal.- Min Yoongi...HOGY KÉPZELTED EZT!? Miért tetted? Huh!? Miért csókóltál meg??
Azért mert...mert...
-Nyögd már ki végre!
Mert SZERETLEK téged...
- Yoongi...én nem vagyok meleg,sajnálom. Nem tudom viszonozni az érzéseid.
De...
-Viszlát Yoongi....
Na hi!
Itt is lenne a következő oneshot,ami újra YOONMIN shippes lett. A mai téma a viszonzatlan szerelem lett,amit elég nehezen sikerült meg csinálnom XD Remélem ez nem lett olyan zavaros,mint az előző rész. Kíváncsian várom a véleményeket,és a pontozást.
YOU ARE READING
BTS oneshots(5 day) BEFEJEZETT
Fanfiction'waiting for vacation' 5 nap,5 oneshot Téma és szabályok előre megadva.