Jimin szemszög:
Ma kezdődött a nyári szünet,ezért nyaralni idulok Horvátországba. Össze pakoltam még a fontos dolgaimat,majd indultam is a reptérre. Mikor odaértem,megvettem a jegyet,és indulhatott is a móka.
Már a helyemen ülök, és várom, hogy induljunk. Valamivel később egy helyes, menta hajú srác foglal mellettem helyet. Makulátlan bőrén megcsillannak a repülő fedélzeti fényei. Apró, gesztenyebarna szemei -melyekben szinte elveszek-, egy fekete szemüveg mögött pihennek arcán. Pisze kis orra és fakó, vékony ajkai vannak. A haján kívül igazából több színt nem látok rajta, mivel csak egy sötétkék garbót, meg egy fekete kabátot visel.
- Segíthetek valamiben? -néz rám kedves arccal. Hangja mélyen cseng, komolyságot és fegyelmezettséget sugall. Ráadásul, mintha egy kicsit be is lenne rekedve.
Vér kúszik orcáimba, majd kínomban halkan felkuncogok.- Nem, semmi. Bocsánat, hogy megbámultalak -válaszolok, aztán rögtön lesütöm a szemem.
-Semmi baj...
Ezek után még rengeteget beszélgettünk,tudttunk meg egymásról sok dolgot. Amikor elérkezett az a pillanat,amikor a csomagokat szedtük le a csomagtartórol,Yoongi pont akkor állt fel a helyéről, amikor én szedtem le a csomagjaim,de ekkor váratlan fordulat történt. A gép a leszállás következtében megremegett,és ennek az lett a vége,hogy ráestem az előttem allóra,ezáltal elborultunk.
-Oh...-túl közel van az arca,a kisértés meg óriási.
- Mi az Jiminnie?-suttogta szinte már ajkaimra,amitől pírba borult az arcom.
-Yoongi,nem tudom hogyan történt de...-nem tudtam befejezni mert megéreztem párnácskáit az enyéimen. Apró puszit nyomott a számra,majd ezt mondta.
- Jimin...azt hiszem tetszel nekem.
-Yoongi...pont ezt akartam momdani neked....én is így érzek.
Amint ezt kimondtam,ajkaimra tapadt.
És itt kezdődött el a kapcsolatunk életem első kiszemeltjével,Min Yoongival.
Sziasztok gyerekik!
Kicsike késéssel,de megérkeztem az újjabb oneshot-ommal,ami ismét YOONMIN shippes lett. Ez a második ship,amivel sztorit írok. A másik könyvemhez ötleteim vannak,de folytatni nem nagyon tudom. Egyébként ebben a OS-ban segítséget kaptam,méghozzá egy_otaku_lany0 -tól,amit nagyon szépen köszönök. A hibákért srry,de nem vagyok profi író,és nagyon sok hibám van,amit igyeksem javítani és dolgozni rajta,hogy jobb legyen. A mai fici shippjében segítségeteket kérem. LISKOOK vagy TAELIS legyen? Válaszaitokat kommentben várom. Az instagramm profilomba(bts.mjj.fan) is ki rakom sztoriba,és ott is tudtok választani.
ESTÁS LEYENDO
BTS oneshots(5 day) BEFEJEZETT
Fanfic'waiting for vacation' 5 nap,5 oneshot Téma és szabályok előre megadva.