''Theodore Nott hemen kalkmazsan bir hafta boyunca koltukta uyursun!'' diyen sesi duyunca hazır ol komutuna geçtim.
Bana gülerek bakan karımı görünce yüzüme bir gülümseme yayıldı. ''Hadi ama Mia uykum var. Ben seni çok muhteşem bir rüyadan yani çikolatalar ile dolu bir evden ve bütün ailenin yan yana olduğu bir-'' beni dinlemediği fark edince sustum sadece ona hitap şeklime takılmış olsa gerek.
''Sevgilim...'' diye başladım ama diyecek bir şeyim yoktu. Yüzüne bakınca o çikolata gözlerinin sulandığını gördüm. ''Özür dilerim Mione, sana onu hatırlatmamam gerekirdi ve-'' sözümü kesip konuştu.
''Theo yemin ederim unutmaya çalışıyorum ama olmuyor her şey bana onu hatırlatıyor. Eve elma sokmaz oldum, Malikanenin neresinde gri varsa farklı renge çevirdim. Bana her Mia değişinde aklıma o geliyor.'' ağlamaya başlayınca kolundan tutup göğsüme çektim bana sarılıp ağlamaya devam etti.
Çenesinden tutup yüzünü kaldırmasını sağladım. ''Sevgilim sil o göz yaşlarını ben sana her seferinde söylüyorum, ben sulu çikolata sevmem.'' söylediğim şeyle kıkırdarken. Onu kucağıma alıp yatağımıza yatırdım. Uyumasını beklerken aklım eski anılarımıza gitti.
''Hadi Granger papatyam bekletilmeyi sevmez.'' dediğimde bana dönüp sinirle baktı. ''Sana ne Nott'' dediğinde sustum ve papatyamın yanına doğru yürümeye başladık.
Papatyam yanımda Granger'i görünce suratına bir sırıtış yayıldı. Yanına varınca Granger'in kolundan tutup etrafa göz gezdirdi. Kimse olmadığa emin olunca Pansy, Blaise ve benim şaşıracağımız şeyi yapıp Granger'in dudaklarına yapıştı.
Granger da ona karşılık verince kafam iyice karıştı. Ne yani papatyam ve bu çikolata kız birlikte mi? Onun için bir haftadır yasak saatler de kütüphane de oluyor.
''Seni çok özledim Mia'' dediğinde Granger kafasını hafifçe eğip sustu, hemen konuşmaya dahil olup konuştum. ''Ne yani bu çikolata kız ve sen birlikte misin?'' dediğimde Blaise ve Pansy kafasını sallayarak onayladı.
''Evet size bahsettiğim sevgilim Hermione'ydi''
~Arsenal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible // Theomione
FanficUzun zamandır kurguladığım bir hikayeyi yazacağım. *Eski hesabıma bir bakın şifresini unuttuğum için giremiyorum.*