Mahima brought dinner in DriKshit's room.
Rakshit - aap kyun laye dinner room mein ?? main jaraha tha.
Drishti clutching Rakshit's shirt t8ly & hiding her head on Rakshit's back. Rakshit looked at Drishti's expressions.
Mahima - main kheela deti hoon tumhe Drishti beta.
Rakshit - mom zarurat nahin hai.
Mahima - Rakshit beta tu divorce dega thn main baat kru lawyer se ??
Rakshit - aap jao.
Mahima - mujhpe gussa hai ?? sorry main selfish hogyi thi tere bareme nahin socha.
Rakshit in mind - mom main janta hoon aap mujhe bht hate krte hai bt Drishti se kya dushmani hai apki ??
Mahima - tune koi decision liya ??
Rakshit - hum baad mein baat krenge.
Mahima went.
Drishti's tears rolling down. Rakshit wiped Drishti's tears.
Rakshit feeds Drishti.
DriKshit had their dinner.DriKshit lay on bed. Drishti kept her head on Rakshit's chest & hugged him.
Rakshit caressing Drishti's head & Drishti slept. Rakshit closed his eyes & slept.Sometime later
Drishti shivering. Rakshit wakeup. Rakshit hugging Drishti t8ly.
Rakshit in mind - main janta tha medicine skip krne pe Mrs. Shergill ki tabyat kharab hogi.
Rakshit dropped Drishti on bed. Rakshit removed his shirt & her maxi. Rakshit caressing Drishti's body by laying on her. Rakshit gvng Drishti his body heat so that she can relax & sleep.
Sometime later
Drishti stopped shivering & she slept. Rakshit made Drishti wear her maxi & he wear his shirt thn lay beside Drishti. Drishti lay on Rakshit in her sleep & kept her head on his chest.
Rakshit wrapped Drishti in his arms.Precap - Mahima attacked Drishti.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤